Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je favoriete plekje in huis!

<<

Anoniem273

Bericht 16 Mei 2016 10:14

Show je favoriete plekje in huis!

Terwijl ik aan het genieten ben van één van de eerste plekjes in ons klushuis dat zo goed als af is, bedacht ik me dat ik heel benieuwd ben naar jullie favoriete plekje in huis! Show het hier :)

Momenteel is dit dus mijn favoriete plek in huis. Ik kan hier zo een hele poos zitten nadenken en dromen over van alles :) Het is ook echt 'mijn' kamertje en zo voelt het ook. Het is de andere helft van onze slaapkamer, er staat momenteel een Pax-kast in het midden als room divider. We gaan dit t.z.t. omkleden met gipswanden en plinten zodat het echt een muurtje wordt in het midden van de kamer. Dan komt er aan mijn kant van het muurtje nog een spiegel met lampjes ernaast, een make-up plank en een barkruk.

Mijn favoriete plekje in huis:

Afbeelding

Wat is jouw favoriete plekje? Liefst met foto natuurlijk :smile:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Mei 2016 10:24

Re: Show je favoriete plekje in huis!

Echt zo mooi Azi! Je hebt al superveel foto's gedeeld op diverse sociale media maar het blijft genieten. Het is echt net een soort tijdschrifthuis. Heel origineel ook met die stalen balk voor je hangkleding.

Ik vind het moeilijk te kiezen wat écht mijn favoriete plekje is.

Ik ga voor deze twee:

Mijn studeer/werkhoekje op de overloop. Heerlijk licht. Binnenkort wordt het nog mooier want dan gaan we allerlei zwart-wit reisfoto's ophangen.

Afbeelding

En dit plekje, in de tuin. Aan de picknicktafel, wijntje er bij, uitzicht op het water, onder de magnolia. I love it.

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Anoniem273

Bericht 16 Mei 2016 10:32

Re: Show je favoriete plekje in huis!

Mooi, Marin! Ik snap wel dat dat je favoriete plekken zijn :love:

Ik deel inderdaad veel op sociale media. Ben zo blij na dik 1,5 jaar klussen dat er eindelijk wat resultaat is, haha. En interieurstyling is ook echt m'n ding, al sinds ik een klein meisje ben.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Mei 2016 10:36

Re: Show je favoriete plekje in huis!

Ja dat is ook wel echt te zien! En graag blijven delen, ik volg je met plezier! :)
Let's discover the world together.
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 16 Mei 2016 10:44

Re: Show je favoriete plekje in huis!

Wauw heel mooi Aziraphale!

Heerlijk Marin! Ziet er echt uit als het ultieme vakantiegevoel daar buiten.
<<

Anoniem222

Bericht 16 Mei 2016 13:10

Re: Show je favoriete plekje in huis!

Hee Azi, heb je ook een foto van de slaapkamer? Ben zo benieuwd naar hoe het precies eruit ziet haha! Wat zie je als je door de deur loopt?
<<

Anoniem273

Bericht 16 Mei 2016 13:11

Re: Show je favoriete plekje in huis!

Harrison schreef:Hee Azi, heb je ook een foto van de slaapkamer? Ben zo benieuwd naar hoe het precies eruit ziet haha! Wat zie je als je door de deur loopt?


Nog niet, is niet echt fotowaardig haha! Maar kan ik zo wel even laten zien hoor ;)
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 16 Mei 2016 13:17

Re: Show je favoriete plekje in huis!

Heel mooi Azi! Misschien dat ik je slaapkamer wel als inspiratie ga gebruiken, wij moeten ook nog een nieuwe kast namelijk.

Mijn favo ruimte is nu de zithoek. Heel licht en ruimtelijk en helemaal mijn stijl.

Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem222

Bericht 16 Mei 2016 13:43

Re: Show je favoriete plekje in huis!

Ja leuk Azi!

Gezellig Marin en Scandic :)
<<

Anoniem315

Bericht 16 Mei 2016 13:53

Re: Show je favoriete plekje in huis!

Erg mooi allemaal. Ik haal veel inspiratie uit jullie foto's.

Mijn favoriete plekje in ons nieuwe huis moet natuurlijk nog komen, maar ik zal het zeker met jullie delen t.z.t. Ik heb zo'n vermoeden dat het de tuin/het weilandje gaat worden, haha! Maar de slaapkamers boven worden ook te gek; als het lukt, een plafond tot de nok (eerst even kijken wat er tussen het plafond en dak zit) en verder grote ruimtes, veel wit met wat donkerder hout, landelijke stijl.
<<

Anoniem273

Bericht 16 Mei 2016 14:06

Re: Show je favoriete plekje in huis!

Scandic, leuk! Ben benieuwd :)
Exo, slaapkamer tot de nok vind ik echt het beste idee wat we hier tot nu toe hebben doorgevoerd :)
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 17 Mei 2016 06:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem222

Bericht 16 Mei 2016 14:21

Re: Show je favoriete plekje in huis!

Heel tof! Als ik het resultaat zie wil ik ook wel zo'n huis, maar ik zou echt niet geschikt zijn voor al dat klussen haha!
<<

Anoniem253

Bericht 16 Mei 2016 17:15

Re: Show je favoriete plekje in huis!

Wauw zo gaaf Azi en wat een mooie vloer!
<<

Anoniem273

Bericht 17 Mei 2016 06:04

Re: Show je favoriete plekje in huis!

Champagne schreef:Wauw zo gaaf Azi en wat een mooie vloer!


Dankjewel!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Mei 2016 11:15

Re: Show je favoriete plekje in huis!

Wat een fijne woonkamer Scandic. Echt jouw stijl ja!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem273

Bericht 26 Mei 2016 10:13

Re: Show je favoriete plekje in huis!

Wie heeft er nog wat te showen? :smile:

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers