Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jezelf (kwijt) zijn

<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 15 Mei 2016 14:38

Jezelf (kwijt) zijn

Dit wordt misschien een beetje vaag topic, want ik vind het lastig te omschrijven, maar ik ben toch benieuwd naar jullie adviezen. De laatste tijd zit ik wat minder lekker in mijn vel. Ik merk dat vooral aan de volgende dingen: ik weet niet zo goed wat ik wil, ik twijfel aan van alles, ik ben iets minder vaak vrolijk en ik ben sneller in tranen. Ook heb ik wat meer ups en downs, iets wat eigenlijk helemaal niet bij mij past, omdat ik een heel optimistisch persoon ben en meestal wel het positieve van dingen inzie. Als ik er verstandelijk over nadenk, vind ik het nergens op slaan dat ik me zo voel: ik heb een leuke man, een mooi huis, een goede baan met leuke collega's, lieve vriendinnen, fijne ouders en schoonouders waar ik een goede band mee heb, ik ben gezond, ik ben net terug van Curaçao en in de zomer gaan we naar Ibiza, etc. Als ik het zo lees, vind ik het eigenlijk heel belachelijk dat ik niet helemaal gelukkig ben, maar toch voel ik me niet zo gelukkig.

Ik had hier met een bekende die mij goed kent een goed gesprek over en hij gaf aan dat hij mij ziet als iemand die graag dingen voor anderen doet en het anderen graag naar de zin maakt, maar dat ik daarmee op moet letten dat ik mezelf niet uit het oog verlies. Ik herken veel van wat hij zei en toen ik er thuis wat over ging googelen, merkte ik dat het wat met me deed. De vraag is nu: hoe vind je jezelf terug? Hoe kom je erachter wat je echt zelf wil? Ik pas me nogal gemakkelijk aan en ik doe dingen graag zoals anderen willen dat ik ze doe. Dat merk ik bij mijn man, maar ook bij collega's. Misschien trek ik me teveel van de mening van anderen aan?

Wie heeft dit ook wel eens (gehad) en hoe ben je je toen weer wat beter gaan voelen? Of hoe heb je ontdekt wat jij zelf wilt? Is dit een fase waar iedereen wel eens in zit?

Graag niet quoten.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 15 Mei 2016 14:52

Re: Jezelf (kwijt) zijn

Ga iets doen wat echt alleen voor jou is.. Voor mij werkt alleen (als in mijn eentje) reizen echt heel therapeutisch. Gewoon een paar weken weg, rugzak op en gáán. Even met niemand anders rekening houden dan met mijzelf. Maar dat is in mijn situatie ook wel iets makkelijker, geen relatie, kon zonder problemen 5 weken vakantie opnemen op mijn werk etc.

Misschien kan je iets van meditatie of mindfullnes gaan doen? Ben van de week met een cursus begonnen en het was zo fijn om gewoon even 1,5 uur helemaal met niks anders bezig te zijn als met mijzelf, de rust die het gaf etc.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 15 Mei 2016 14:54

Re: Jezelf (kwijt) zijn

Ja ik heb dit ook gehad, ik had veel en veel eerder aan de bel moeten trekken. Uiteindelijk zat ik met een burn-out thuis. Ik ging steeds over mijn eigen grenzen heen. Gister ook nog weer een enorme dipdag. Dan is alles kut, geen eigen huis en ook niet echt te vinden op de plekken waar ik graag wil wonen. Geen baan enz enz. Alle shit opruimen die anderen niet konden trekken.

Gevoel en verstand liggen niet altijd bij elkaar. Ik heb net dus ook even mijn eigen plekje helemaal opgeruimd en schoon gemaakt. En ga vandaag gewoon een relax dagje houden waarin ik flink ga leren. Dat zijn dingen die voor mij ontspannend werken. Even me-time.

Verder heb ik net met een vriend van mij een dagje dierentuin gepland en heb ik de roparun team-captain gesmst dat ik er volgend jaar weer bij ben. Ff wat dingen voor mezelf doen.
2015 💙
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5498

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 15 Mei 2016 17:06

Re: Jezelf (kwijt) zijn

Ik ken het zonnetje, ik heb het ook gehad en nu heb ik het ook nog zo nu en dan. Toevallig ook dit weekend.

Misschien helpt het om even wat van je af te schrijven? Gewoon gaan zitten en laat alles maar komen wat je wil schrijven, en dan niet de rationele dingen zoals ik moet eigenlijk niet klagen etc. maar gewoon puur wat je voelt of wat je dwars zit. Om er achter te komen of je veel dingen doet voor anderen zou je eens bij kunnen houden hoe je weekplanning eruit ziet, of je dit zelf bedacht hebt (per activiteit), hoe je je er bij voelt of wat je er bij dacht toen je het afsprak (bijv. Oh dat vind ik leuk! Of: daar help ik hem mee) en achteraf even kijken of het je energie gaf of energie kostte.

Ik voel me meestal zo als ik steeds over mijn eigen gevoel heen ben gestapt omdat ik het druk had en vanalles voor anderen heb gedaan. Ik denk altijd dat alle keren dat ik dan geen aandacht gaf aan mijn gevoel dit nog niet verwerkt is en het gewoon ophoopt waardoor ik me zo voel. Ik moet dan echt even uitrusten en dingen een plekje geven, dan kan ik weer verder.

Ik wrong me ook altijd in allerlei bochten en was super flexibel, wilde iedereen helpen en kwam zelf op de laatste plaats. Ik liet mijn leven een beetje bepalen door anderen. Nu denk ik meer wat ik wil/waar ik behoefte aan heb, en herken ik beter signalen wanneer ik weer ik te ver ga. Ook heb ik wat dingetjes waarvan ik weet dat die niet werken voor mij, bijv elke avond van huis zijn of een heel weekend vol familiedingen kost mij teveel energie. Sporten of wandelen geeft mij bijv energie, hier probeer ik dan een balans in te vinden.

Succes!
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 382

Geregistreerd: 10 Okt 2013 19:00

Bericht 15 Mei 2016 18:04

Re: Jezelf (kwijt) zijn

Je geeft zelf al aan dat je rationeel eigenlijk alles voor elkaar hebt en geen reden tot klagen hebt. Je gevoel geeft echter wat anders aan, dat kan en mag toch? Wat je gevoel aangeeft kan soms heel sterk zijn en daar mag je best op vertrouwen. Persoonlijk vind ik dat mindere periodes nou eenmaal ook bij het leven horen. Je kunt je niet altijd op de langere termijn alleen maar goed en vrolijk voelen. Zonder de mindere periodes zou je de goede/mooie periodes ook niet kunnen ervaren. Als je dat kunt accepteren, mindere gevoelens ook toelaat en ze niet wegstopt (dan komen ze op den duur toch alleen maar sterker terug) dan maak je al een beginnetje.
Het is een stukje bewustwording om erachter te komen wat je nou zelf wilt en vindt. Bij alles wat je doet kan je je iets afvragen in de trant van "Wil ik dit zelf? Wat vind ik hier zelf van? Word ik hier blij van?" Maar om daar bij stil te staan is best lastig en vergt enige oefening. Misschien lukt het je 1x per dag om mee te beginnen.
Wat je ook zou kunnen doen is allemaal dingen opschrijven waarvan je weet en voelt dat je het leuk vindt en het bij jou past, kijk vervolgens of je er iets mee kunt doen op welke manier dan ook. Schrijf ook op wat je vroeger leuk vond en tegenwoordig niet meer doet maar stiekem nog wel leuk vindt (een voorbeeld; misschien vond je vroeger schilderen heel leuk maar doe je dat tegenwoordig niet meer. Kan zijn dat andere mensen dat bijvoorbeeld suf vinden waardoor je het niet meer doet, of welke reden dan ook.) Vaak zijn dat namelijk dingen die je nu nog steeds leuk vindt en waaruit zelfs een passie kan ontstaan (of de passie is er al maar dat weet je niet omdat je het weg gestopt hebt).
Uit je post kan ik niet opmaken of je het ook hebt op werkgebied. Zo ja dan zou ik denk ik naar iets van een loopbaancoach gaan om er samen achter te komen wat je wilt en bij je past. (En ook op prive gebied is een coach helemaal geen raar idee. Hij/zij kan je vaak goede handvaten geven zodat je zelf weer verder kunt).
Succes! Ik hoop voor je dat het beetje bij beetje weer lukt om jezelf terug te vinden :)
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 15 Mei 2016 19:07

Re: Jezelf (kwijt) zijn

Bedankt voor jullie reacties. Ze zetten me wel aan het denken.

@Sawadee: ik ben net op vakantie geweest, wel met mijn man, en in de zomer gaan we ook op vakantie. Maar het is inderdaad een goed idee om bewust dingen te doen die ik leuk vind om te doen. Zo kan ik echt genieten van lekker koken of bakken, maar heb ik daar de laatste tijd minder tijd voor gehad, dus dat ga ik weer eens wat bewuster doen. Sporten is ook iets wat ik fijn vind om te doen, bijvoorbeeld hardlopen en bepaalde groepslessen. Ik bewaak goed dat ik daar voldoende tijd voor houd.

@Minx: oh jee, niet goed om te horen dat het bij jou het begin van jouw burn-out was. Dat gevoel heb ik gelukkig niet, maar ik vind het wel een signaal waar ik nu wat mee moet. Bij mij zit het 'm er voornamelijk in dat ik me erg veel van de mening van mijn man aantrek en heel gemakkelijk mee ga in wat hij vindt en wil. Ik heb daar de laatste tijd wel gesprekken met hem over gehad, dat ik sommige dingen liever anders aanpak dan hij, maar ik denk dat mijn gevoel ook deels daar vandaan komt.

@Lot: ik ben al van alles op aan het schrijven. Dat helpt mij inderdaad vaak goed om dingen wat beter voor mezelf op een rijtje te zetten. Ik ben al kritischer dan vroeger op afspraken die ik maak, zorg ik dat ik een dag of in ieder geval een dagdeel niks heb in het weekend en ik zeg wat vaker 'nee'. Dit wil ik ook zeker blijven doen. Herkenbaar wat je schrijft, dat je je leven door anderen laat bepalen. Daar ligt ook een stuk mijn valkuil en eigenlijk ben ik daar pas sinds kort achter.

@Vajen: ik heb het niet echt op werkgebied gelukkig. Mijn baan vind ik leuk en ik heb de afgelopen maanden een uitdagende taak erbij gekregen, namelijk het geven van presentaties. Het is nog wel even de vraag of ik daarmee door mag gaan, dat hoop ik wel heel erg. Al merkte ik daardoor wel weer een patroon van mezelf.Ik was namelijk best onzeker of dat de presentaties die ik gaf, goed waren. Ik heb één collega regelmatig om feedback gevraagd (mijn leidinggevende had hem gevraagd om mij te coachen). Hij gaf me goede inhoudelijke feedback, maar hij zei ook: Zonnetje, het belangrijkste is dat jij het doet op de manier die bij jou past! Hij was ook degene die tegen mij zei dat ik op moest letten dat ik mezelf niet kwijtraakte en hij heeft wel goed door hoe ik in elkaar zit. Hij heeft me trouwens ook gewaarschuwd dat ik niet teveel hooi op mijn vork moet nemen, omdat ik anders de volgende ben die uitvalt (een andere collega is overspannen). Mijn weken zijn ook wel erg vol. Gelukkig komt daar binnenkort een einde aan, want de opleiding die ik volg, is bijna klaar.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 15 Mei 2016 19:31

Re: Jezelf (kwijt) zijn

Maar op vakantie, en samen met iemand, is niet hetzelfde als een reis in je eentje maken natuurlijk :) 2 weken aan het strand liggen (bijvoorbeeld he) zou voor mij nooit zo therapeutisch werken als 2 weken rondreizen, het avontuur opzoeken. Natuurlijk moet je er van houden, maar het is écht een verschil. Zeker als je zoals je zelf aan geeft, graag alles voor anderen doet en het hun naar hun zin wilt maken.. Ik ben precies zo, plaats mezelf altijd achteraan.
Als ik die 5,5 week niet op reis was gegaan laatst, was ik denk ik nu echt in een depressie gezakt, ben 2 weken er voor gediagnosticeerd met een lichte depressie en het ging echt de slechte kant op. Natuurlijk hoeft het niet voor iedereen zo te werken, maar wilde het wel even duidelijk maken dat ik bedoelde op in je eentje op reis gaan, letterlijk en figuurlijk, en geen vakantie ;)
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 15 Mei 2016 19:51

Re: Jezelf (kwijt) zijn

Sawadee schreef:Maar op vakantie, en samen met iemand, is niet hetzelfde als een reis in je eentje maken natuurlijk :) 2 weken aan het strand liggen (bijvoorbeeld he) zou voor mij nooit zo therapeutisch werken als 2 weken rondreizen, het avontuur opzoeken. Natuurlijk moet je er van houden, maar het is écht een verschil. Zeker als je zoals je zelf aan geeft, graag alles voor anderen doet en het hun naar hun zin wilt maken.. Ik ben precies zo, plaats mezelf altijd achteraan.
Als ik die 5,5 week niet op reis was gegaan laatst, was ik denk ik nu echt in een depressie gezakt, ben 2 weken er voor gediagnosticeerd met een lichte depressie en het ging echt de slechte kant op. Natuurlijk hoeft het niet voor iedereen zo te werken, maar wilde het wel even duidelijk maken dat ik bedoelde op in je eentje op reis gaan, letterlijk en figuurlijk, en geen vakantie ;)


Ik begrijp goed wat je bedoelt, Sawadee. Een strandvakantie met je man is natuurlijk heel anders dan alleen rondreizen en van alles zien en doen. Alleen zijn mijn vakantiedagen en geld na deze twee vakanties wel aardig op. Ik zou natuurlijk wel een weekendje alleen weg kunnen gaan, dat is wel mogelijk. Ik kan me voorstellen dat dat heel goed werkt om tot jezelf te komen.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11420

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 15 Mei 2016 20:34

Re: Jezelf (kwijt) zijn

Wat vervelend Zonnetje dat je hier last van hebt. Wel goed dat je het (h)erkent!
Zou professionele hulp ook niet iets kunnen zijn? En dan niet direct een psycholoog, maar misschien haptonomie om beter naar je eigen gevoel te luisteren.

Voor de een is 100 km fietsen ontspannend en hoofd leegmakend, een ander moet er niet aan denken. Dit kan ook met reizen zo zijn. Ik ga wel op vakanties soms even een stuk alleen lopen, dan hoef ik even niet te luisteren en kan ik heel mindful dingen voorbij laten komen.

Nee zeggen vind ik ook altijd lastig. Ik doe ook graag dingen voor anderen. Sinds nog niet zo lang zeg ik wel vaker nee en doe ik minder voor anderen (niet dat ik meteen asociaal ben geworden ;)) en ik merk dat er veel minder energie uit mij weg vloeit.

En ik ben sindskort weer creatief bezig, dit ontspant zo veel! Dus iets voor jezelf doen is ook een goed idee. Weer lekker gaan koken enzo!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem161

Bericht 16 Mei 2016 08:07

Re: Jezelf (kwijt) zijn

Zonnetje, vervelend dat jij je zo voelt.
Heb je in je hoofd wat je zelf wil in het leven? Ik lees iets over jouw man en dat zijn mening belangrijk is maar vergeet jij jouw gevoel niet. Wat wil je in de toekomst? Wil je bv kinderen, wil je zoveel reizen of is dat iets van jouw man?
Over jouw werk, de vraag is of je presentaties mag blijven geven, heb je aangegeven dat je dat graag wil blijven doen?
Je probeert in het weekend een vrije dag of dagdeel te houden. Waarom niet een heel weekend en dan echt doen wat jij wil. Bv naar een musical in Scheveningen, hotel en gewoon aan het strand uitwaaien. Even alles op een rijtje zetten. Gewoon even tijd voor jezelf.

Ik ga jou even een pb sturen.
<<

Claire***

Noob

Berichten: 39

Geregistreerd: 16 Mei 2016 08:36

Bericht 16 Mei 2016 08:43

Re: Jezelf (kwijt) zijn

Jip schreef:Wat vervelend Zonnetje dat je hier last van hebt. Wel goed dat je het (h)erkent!
Zou professionele hulp ook niet iets kunnen zijn? En dan niet direct een psycholoog, maar misschien haptonomie om beter naar je eigen gevoel te luisteren.

Voor de een is 100 km fietsen ontspannend en hoofd leegmakend, een ander moet er niet aan denken. Dit kan ook met reizen zo zijn. Ik ga wel op vakanties soms even een stuk alleen lopen, dan hoef ik even niet te luisteren en kan ik heel mindful dingen voorbij laten komen.

Nee zeggen vind ik ook altijd lastig. Ik doe ook graag dingen voor anderen. Sinds nog niet zo lang zeg ik wel vaker nee en doe ik minder voor anderen (niet dat ik meteen asociaal ben geworden ;)) en ik merk dat er veel minder energie uit mij weg vloeit.

En ik ben sindskort weer creatief bezig, dit ontspant zo veel! Dus iets voor jezelf doen is ook een goed idee. Weer lekker gaan koken enzo!


Ik lees al een ruime tijd mee, maar heb hier toch een account voor aangemaakt. Ik ben het namelijk helemaal met Jip eens. Het kan ontzettend helpen om met een haptonoom te praten. Het klinkt wellicht wat zweverig, maar het gaat je in contact brengen met jezelf. Je gaat bewuster worden waarom je dingen doet die je doet. Ik kan je dit aanraden.

Daarnaast helpt creatief bezig zijn inderdaad, ik ben alleen niet creatief. Wat ik fijn vond was bijvoorbeeld een (hele makkelijke) taart bakken, wandelen in het bos, in de tuin bezig zijn. Hele simpele dingen waardoor ik tijd had om zonder afleidingen, muziek, andere mensen met mn eigen gedachten te zijn. Ik denk dat creatief bezig zijn alleen je probleem niet gaat oplossen, maar in combinatie met een coach of haptonoom denk ik dat je heel ver gaat komen.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 16 Mei 2016 08:57

Re: Jezelf (kwijt) zijn

Zonnetje schreef:
Sawadee schreef:Maar op vakantie, en samen met iemand, is niet hetzelfde als een reis in je eentje maken natuurlijk :) 2 weken aan het strand liggen (bijvoorbeeld he) zou voor mij nooit zo therapeutisch werken als 2 weken rondreizen, het avontuur opzoeken. Natuurlijk moet je er van houden, maar het is écht een verschil. Zeker als je zoals je zelf aan geeft, graag alles voor anderen doet en het hun naar hun zin wilt maken.. Ik ben precies zo, plaats mezelf altijd achteraan.
Als ik die 5,5 week niet op reis was gegaan laatst, was ik denk ik nu echt in een depressie gezakt, ben 2 weken er voor gediagnosticeerd met een lichte depressie en het ging echt de slechte kant op. Natuurlijk hoeft het niet voor iedereen zo te werken, maar wilde het wel even duidelijk maken dat ik bedoelde op in je eentje op reis gaan, letterlijk en figuurlijk, en geen vakantie ;)


Ik begrijp goed wat je bedoelt, Sawadee. Een strandvakantie met je man is natuurlijk heel anders dan alleen rondreizen en van alles zien en doen. Alleen zijn mijn vakantiedagen en geld na deze twee vakanties wel aardig op. Ik zou natuurlijk wel een weekendje alleen weg kunnen gaan, dat is wel mogelijk. Ik kan me voorstellen dat dat heel goed werkt om tot jezelf te komen.


Oh maar dat snap ik heel goed hoor ;) Zei ik in mijn eerste post ook al, ik had het geluk dat ik 5 weken vakantie op kon nemen op mijn werk, had tussendoor eigenlijk niks opgenomen en ging buiten het zomerseizoen. Dus rustig op mijn werk, andere collega's namen geen vrij en ik werk straks de hele zomer weer door.
Maar een weekendje weg in je eentje kan inderdaad ook al heel veel doen! Zo ben ik in november met Srps.me weggeweest. Dan hoor je op het vliegveld pas waar je heen gaat en dat deed me ook al heel goed. Even 4 dagen er tussenuit, lekker low budget.
Maar het gaat er voornamelijk om dat je iets helemaal voor jezelf doet. Al is het maar een uurtje of 2 per week, waarin je je helemaal kan focussen op iets wat jij prettig vind, sporten, creatief bezig zijn, lekker wandelen, mediteren, yoga, noem maar op.
<<

Engeltje31

Noob

Berichten: 146

Geregistreerd: 10 Sep 2014 12:11

Bericht 17 Mei 2016 17:07

Re: Jezelf (kwijt) zijn

Dat is ook wel herkenbaar
Ik ben pas verhuisd een half jaar geleden naar mijn nieuwe huis samen met mijn vriend. We hebben een mooi huis, ik heb een mooie auto.
Maar toch ben ik niet happy en dreig ik mezelf kwijt te raken,
Ik heb een depressie, ben overbelast en ik heb ook nog autisme. Het werk wat ik deed werk me teveel.
Mijn contract bij administratiekantoor is al terug gezet naar 24 uur, maar ik zit dus nu ziek thuis. Ik trok het niet meer. Mijn werkgever wil mijn contract met een vaststellingsovereenkomst ontbinden. Rechtsbijstand, vriendin en mijn vriend zeggen dat ik dat niet moet tekenen, omdat dan de ellende pas begint. Vriendin van mij heeft wel getekend toen ze ziek was.

Nou ja administratiekantoor het is gewoon een accountantskantoor en ik kan gewoon niet omgaan met systemen, ik heb het driekwart jaar geprobeerd, maar het lukte gewoonweg niet. Dus ik wil graag crediteurenadministratie gaan doen. maar ja dat is niet zo makkelijk te vinden.

Mijn huidige werk, daar werk ik dus met een WSW-indicatie. Ze krijgen subsidie voor mijn werk, ik kost dus niets, maar ja ze hebben me wel volgepropt met allerlei verschillende klanten. Nu ik een andere regio woon ben ik dus aangewezen bij een andere WSW organisatie. Daar heb ik nu wel contact via email meegelegd, aangezien mijn jobcoach op vakantie is.

Mijn jobcoach van Autismepunt zegt van wel en zegt dat ik beter werk in de buurt kan zoeken ipv iedere dag op en neer naar Eindhoven. Daar ben ik dan ook volop mee bezig. Maar het is lastig.
Gelukkig heb ik dan wel weer steun van een stel die bij de harmonie in mijn nieuwe woonplaats zitten en een zoontje met autisme heeft, Ze werken hier in de buurt en hopelijk kan ik via hen aan de slag bij het bedrijf waar ze werken.
Want ze zoeken daar nog iemand voor de boekhouding.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 22 Mei 2016 13:22

Re: Jezelf (kwijt) zijn

Ik heb jullie reacties wel gelezen, maar er niet meer op gereageerd. Ik heb een turbulente week gehad, want mijn oma is overleden. Bedankt voor het meedenken en meeleven. Ik ga ermee aan de slag. Het helpt me om bewuster tijd te besteden aan sporten, koken, bakken en 's avonds wat tijd voor mezelf in te ruimen. Ook mijn man en ik hebben wel wat dingen om aan te werken samen en dat gaan we de komende tijd dan ook doen.
<<

Anoniem161

Bericht 22 Mei 2016 17:23

Re: Jezelf (kwijt) zijn

Gecondoleerd zonnetje. Sterkte.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers