Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel geboortekaartjes?

<<

Anoniem 82

Bericht 07 Okt 2013 10:32

Re: Hoeveel geboortekaartjes?

Vorige keer had ik er zoals ik al zei trouwens 50, maar deze keer worden het er denk ik een stuk meer. De eerste keer was alleen voor mijn familie, vrienden, etc. en een twee kaartjes voor ex en zijn moeder. Later heeft hij zelf toch nog kaartjes nabesteld voor zijn omgeving. Dit keer ben ik met mijn vriend, en die heeft echt een enorme familie en een enorme vriendenkring. Voor nu gaan we uit van minstens 100 kaartjes. Al heb ik mijn vriend wel vast gevraagd enigszins selectief te zijn, geboortekaartjes zijn best duur, en dan zou ik persoonlijk niet elke vage kennis die ik amper zie ook wat sturen. Maar dan nog, dit keer worden het sowieso aardig wat kaartjes denk ik!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 07 Okt 2013 10:38

Re: Hoeveel geboortekaartjes?

Ik had uiteindelijk ook wat kaartjes nodig voor in de boeken, mijn zwangerschapsboek, kraambezoek, en eerste jaar. Nu maakt één van de oma ook zo'n boek en daar moest er ook 1 in. Daar denk ik je in eerste instantie helemaal niet aan, ik in ieder geval niet.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 07 Okt 2013 11:27

Re: Hoeveel geboortekaartjes?

Wij wilden 80 maar de aanbieding was 100 dus dat maar gedaan! Uiteindelijk maar 4 over gehad. Misschien dat ik bij de volgende wel wat selectiever ga sturen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

*Lieke*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:34

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 07 Okt 2013 11:30

Re: Hoeveel geboortekaartjes?

De eerste keer hadden we er 80 besteld en ongeveer 70 verstuurd.

De tweede keer 65 besteld en 60 verstuurd.
Grote kanjer 3-6-9
Kleine kanjer 17-12-12
<<

Anoniem123

Bericht 07 Okt 2013 11:57

Re: Hoeveel geboortekaartjes?

100 kaartjes, waarvan we er een stuk of 8 van overhebben. Wou liever wat overhebben dan te kort.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 07 Okt 2013 12:52

Re: Hoeveel geboortekaartjes?

100, daarvan hebben we er een paar over. Ook wij wilden liever teveel dan te weinig bestellen!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 07 Okt 2013 13:03

Re: Hoeveel geboortekaartjes?

Wij hadden er een stuk of 50. We hebben er nog 2 over.
<<

*Lieke*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:34

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 07 Okt 2013 14:53

Re: Hoeveel geboortekaartjes?

SarahKey schreef:100 kaartjes, waarvan we er een stuk of 8 van overhebben. Wou liever wat overhebben dan te kort.


Dat vonden wij ook en achteraf was dat maar goed ook, want we kregen van best veel buren die we eigenlijk niet kenden kaartjes in de bus (heel leuk!). Ik vond het wel zo netjes om die mensen dan ook een geboortekaartje te geven.
Grote kanjer 3-6-9
Kleine kanjer 17-12-12
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers