Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 13 Mei 2016 19:16

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Och Zoortje, je bent geen uitzondering. Ik had er ook echt last van! Heb me de hele verjaardag zo-zo gevoeld. Aan de ene kant heel trots op mijn eenjarige en aan de andere kant best een beetje sip omdat ik ineens geen baby meer had.
Herkenbaar dus. Maar let op, je gaat ook echt genieten van de leuke momenten hoor. En leef voor de rest vooral lekker in de 'vorig jaar om deze tijd' modus. Bekijk filmpjes en foto's van vorig jaar en laat dat traantje lekker rollen als hij er uit wil.

:hug:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem281

Bericht 13 Mei 2016 19:19

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Nou ja, ik ben anders best een lolbroek, zeker op kinderverjaardagen!

Nee, ik kan het me zelf (nog?) niet voorstellen. Ik heb met trots maatje 56 opzij gelegd en een foto gemaakt van de eerste maat 62 romper die hij paste (van Elliot gehad!) Ik kijk uit naar het moment waarop hij zijn eigen individu wordt, een mening ontwikkeld en deze ook goed kan uiten. Ik kijk uit naar zijn eerste stapjes, eerste ontdekkingen, om dat samen te doen. Ik kijk vooralsnog alleen maar uit naar de toekomst en mooie, nieuwe momenten samen!

Maar ik heb moeilijk praten... Ik heb namelijk pas 4 ruime weken aan mooie momenten om op terug te kijken en ik weet niet hoe sentimenteel ik ben na 52 weken vol mooie momenten om op terug te kijken. Ik hoop dat ik er dan 't zelfde in sta en uit ga kijken naar níéuwe mooie momenten.

En ik hoop dat jij dat ook kan met jouw Tiny en dat je zult genieten morgen! Het is namelijk niet 'gewoon een verjaardag', het is een mijlpaal, een mooie dag om stil te staan bij al die mooie momenten van het afgelopen jaar. Om die momenten te eren, waarderen en niet om er afscheid van te nemen.. Maar om er gewoon blij mee te zijn :)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 13 Mei 2016 19:32

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Wat een lieve reacties dames. Ik lees ze allemaal met tranen in mijn ogen, haha lekker bezig hier :angel: heb ons monster net naar bed gebracht met heel veel extra knuffels en kusjes en een paar tranen. Hopelijk morgen nog slechts een paar en verder veel lachen en pret :) nu moeten we als een gek nog taarten gaan bakken en ballonnen blazen :D

Heel erg bedankt voor de lieve en fijne reacties. Ik heb ze allemaal al een paar x gelezen. Thanks!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem304

Bericht 13 Mei 2016 19:47

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Gijs. schreef:Ah ja, die eerste verjaardag is zo emotioneel! Je gaat vast niet de hele dag huilen, want er is ook zoveel om van te genieten. Taart proeven, cadeaus, hartstikke veel aandacht. Veel plezier morgen!

Ik vond de eerste verjaardag van m`n neefje al emotioneel haha. Ik ben echt zo'n emo bal. Als ik dan zie hoe groot hij wordt en hoeveel plezier hij heeft en blij is met z`n cadeautjes dan zit ik echt m`n tranen weg te slikken hoor. Boeiend!

Bij m`n eigen kids zal ik vast de hele dag lopen huilen. :smile:
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 14 Mei 2016 05:44

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Maak er en geweldig mooie dag van vandaag, Zora!
En een traantje mag best.

Gefeliciteerd met jullie mooie kleine grote man! :cheering:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 14 Mei 2016 06:27

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Gefeliciteerd Zora!
L2014 & H2017
<<

anoniem196

Bericht 14 Mei 2016 12:24

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Gefeliciteerd.
Laat die tranen maar gaan. Lucht op..
Fijne dag vandaag.
(Ik moet al huilen van jou topic)
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 14 Mei 2016 13:29

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Heeeeeeeeeel herkenbaar Zora. Ik liep ook de hele dag met tranen in mijn ogen :smile: Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie zoontje! :)
<<

Anoniem236

Bericht 14 Mei 2016 13:53

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Gefeliciteerd!

Hier nooit last van gehad, de oudste huilde zoveel dat ik ernaar uitkeek dat hij groot werd.
Bij de jongste ligt het wat gevoeliger, omdat we het dan echt gaan afsluiten, maar bij hem weet ik al wat gaat komen qua ontwikkeling en dat is zo mooi om te zien. En de babytijd straks afsluiten heeft ook z'n voordelen.

Heb wel moeite met het feit dat ik hoogstwaarschijnlijk geen zwangerschap ga meemaken, als ik dan zwangere zie denk ik; wat leuk en bijzonder en ze heeft nog alles tegoed.
<<

JLo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 490

Geregistreerd: 11 Mei 2014 15:48

Bericht 14 Mei 2016 15:17

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Heel herkenbaar Zora! Wat het moederschap toch niet met je doet hé!? Het maakt zoveel in je los en het maakt je op bepaalde vlakken zo kwetsbaar. En dan over de liefde die je voelt nog maar niet te spreken. Geniet van deze mooie dag en laat de tranen maar rollen aks ze komen.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 14 Mei 2016 18:12

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Wat een lief topic zeg!!

Gefeliciteerd met je lieve kleine grote man! Ik hoop dat jullie een top dag gehad hebben met een lach en een traan :).
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 14 Mei 2016 19:55

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Aaaah de dag is bijna voorbij! Ik heb me best groot gehouden al zeg ik het zelf. Alleen tijdens het zingen voor T met iedereen moest ik af en toe even een woordje wegsnikken maar verder ging het vet goed! En T was zo leuk joh, hij heeft gewoon echt 3,5u aan 1 stuk door gelachen tegen iedereen en geknuffeld met iedereen en ook echt vet adequaat met elk uitgepakt kadootje even gespeeld haha yes!! Hij is zo verwend, vet leuk!! We voelden ons alledrie eigenlijk gewoon jarig. En nu zitten we een beetje verdwaasd op de bank, een jaar geleden was ik nu al bijna een dag aan het ploeteren om hem op de wereld te zetten, over 2u is ie dan echt een jaar oud. Wauw. Dank voor al het medeleven dames. Echt zo fijn, al jullie berichten hebben me enorm geholpen. Gisteravond naar aanleiding daarvan lekker potje gehuild, dat heeft denk ik erg geholpen om het vandaag beetje normaal te houden haha! Dank!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Awesome schoenen van mijn zusje gekregen!!

En toen iedereen weg was:

Afbeelding

:) :) :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 14 Mei 2016 20:01

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Ooh zoor dat klinkt top. En superleuke foto's zeg.
Vooral die laatste. Aww daar kan ik dan bijna van huilen haha, zo lief. En toch stiekem nog wel een kleine hummel zo in je armen!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 14 Mei 2016 20:06

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Och! Kijk nou! Wat een heerlijk mannetje! Ziet er super gezellig uit en wat fijn dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben!

Wat lief die foto in jouw armen! :love: Fijn dat het goed met je ging Zora!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 14 Mei 2016 20:39

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Wat is hij toch lief!
Ik snap je gevoel helemaal. Ben ook zo'n enorme emotionele...
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem168

Bericht 14 Mei 2016 21:02

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Wat een vrolijkheid op de foto's, superleuk! En die laatste is erg onroerend. Gefeliciteerd met je dreumes ;)
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 14 Mei 2016 21:07

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Aaah wat een lieve foto's!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 14 Mei 2016 21:11

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Zooooo lief! Gefeliciteerd met T!
Let's discover the world together.
<<

Katniss

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 266

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:53

Bericht 14 Mei 2016 21:12

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Oh Zora, wat een mooi mannetje heb je toch! Ontzettend leuke foto's zeg!! :love:
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 14 Mei 2016 21:14

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Wat een geweldige foto's, die laatste is zo lief! Gefeliciteerd natuurlijk :D ik snap je gevoel ook heel goed, gelukkig ging het goed vandaag :) ben wel een beetje jaloers op zijn cadeautjes hoor; die regenboog staat al 2 jaar op de verlanglijst van mijn dochter, maar nog nooit gekregen :wink: Eind dit jaar mag m'n zoon het gaan proberen :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 14 Mei 2016 23:49

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Het is inmiddels dan al wel de day after, maar alsnog gefeliciteerd met T.
Wat een mooie foto's..vooral die laatste. Hij wil zelf af en toe nog een kleine baby zijn zo te zien, dus dat gaat wel goed komen met dat te snel groot worden ;).
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 15 Mei 2016 06:45

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Aaaaah wat super cute die blije blikken bij de cadeautjes en die laatste foto :love:.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 15 Mei 2016 07:01

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Wat een lekker ventje! Die laatste foto is echt zo lief, ineens weer heel eventjes baby'tje! Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad!
L2014 & H2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Mei 2016 13:50

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Ahww wat een lieve en mooie reacties weer. Die laatste foto vind ik zelf ook zo lief, wel mooi tekenend voor het onderwerp van dit topic eigenlijk haha :D

Jaaaa Suus die regenboog hebben we mooi zelf gegeven :D zo'n tof ding!! Alleen overal uitverkocht steeds haha, nu hebben we er 2 omdat we voor de zekerheid bij 2 dubieuze toko's hadden besteld :palm:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 15 Mei 2016 17:14

Re: Wat is dat toch?! (1e verjaardag :))

Wat een vrolijkerd! Leuk dat het een geslaagde verjaardag was. Misschien hoort dat gevoel er ook wel gewoon een beetje bij :). Beter dat je er nu even bij stil staat dan dat je over een paar jaar ineens denkt hellup, wat is hij groot geworden! Het eerste jaar is natuurlijk ook heel ingrijpend dus het is denk ik gewoon een soort van verwerken van alle heftige emoties die je hebt gehad dit jaar.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers