Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zonnebril

<<

Anoniem173

Bericht 12 Mei 2016 22:27

Zonnebril

Wat heb jij voor zonnebril? Van welke winkel en welk merk? Ik wil een nieuwe, mijne valt na 3 jaar echt uit elkaar (had een goedkope van de zara). Ray-ban ken ik en die zijn mooi maar ook wel echt duur... Dus ben bejueuwd wat jullie hebben!?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Mei 2016 22:45

Re: Zonnebril

Ik heb altijd goedkope en wissel regelmatig van bril. Heb er nu één van een tientje van C&A en heb laatst een fijne bij de Etos gekocht voor 6,95 :smile:
❤ 7 juni 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Mei 2016 22:51

Re: Zonnebril

Ik heb zo een 5 jaar geleden er eentje bij de opticien gekocht. Torn iets van €100 voor betaald. Ik ben er nog steeds blij mee en mocht er iets mee zijn kan ik hem gewoon recht laten zetten
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 12 Mei 2016 22:54

Re: Zonnebril

Ik heb jarenlang een fendi gehad en vorig jaar een nieuwe gekocht van diesel gewoon bij een opticien. Het kost wel even wat maar ik heb mijn zonnebril dan ook van maart tot en met oktober bijna dagelijks op nu ik niet tegen de zon kan.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6227

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 13 Mei 2016 06:36

Re: Zonnebril

Ik heb een Vogue via de opticien. Kostte bijna 6 jaar geleden €120 (was verzekeringswerk) maar ik ben er nog steeds heel blij mee!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 13 Mei 2016 06:51

Re: Zonnebril

Ik heb vorig jaar een zonnebril in NewYrok gekocht. Normaal zou ik niet zoveel geld aan een zonnebril uitgeven, maar we hadden nog maar een paar uur en wel veel dollars :smile:

Hij is van Tory Burch, gekocht bij de Sunglass Hut. De bril heeft gepolariseerde glazen, superfijn vind ik dat nu ik het heb.
Afbeelding
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Elle123

Bericht 13 Mei 2016 09:23

Re: Zonnebril

Ik heb door de jaren heen 3 Rayban brillen verzameld (ik heb ook wel andere merken gehad, maar die heb ik weggegeven of verkocht, de Rayban brillen zijn de enige die ik nu nog in mijn collectie heb).
Sinds ik door een goedkope zonnebril een keer mijn oogleden heb verbrand (dat doet serieus pijn!) draag ik alleen nog zonnebrillen van de opticien.
Mijn laptop wil blijkbaar geen plaatjes plakken, maar ik heb een bruine Rayban Erika, een bruine Rayban Clubmaster en een Aviator met roze spiegelglazen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6121

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 13 Mei 2016 09:25

Re: Zonnebril

Ik heb een Michael Kors zonnebril, heel blij mee.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 13 Mei 2016 09:25

Re: Zonnebril

Ik heb ook een Rayban Aviator. Wil nooit meer anders.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mei 2016 09:32

Re: Zonnebril

Ik heb een zonnebril van Fendi (al sinds 2007!) en eentje van Tiffany. Allebei een wat klassieker model. Aviators en Wayfarers staan mij gewoon niet.

Afbeelding

Afbeelding

Ik ga hopelijk vandaag een nieuwe zonnebril kopen, eentje op sterkte, voor in de auto, maar dat wordt een simpele.


M'n man heeft naast een klassieke RayBan een aantal Sinners in Wayfarer model, dat zijn prima zonnebrillen voor een iets prettiger prijsje.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem184

Bericht 13 Mei 2016 09:33

Re: Zonnebril

Ik heb een zonnebril op sterkte van de opticien, maar ik ben daar niet over te spreken. Ik heb hem nu anderhalf jaar en heb hem al een X-aantal keer opnieuw moeten laten verstellen, de pootjes zijn al lam en de glazen kijken niet fijn. Ik ben nu op zoek naar een fijne zonnebril, zonder sterkte. Heb een Polaroid gezien maar ik hou dit topic nog even in de gaten. Ik wil graag gepolariseerde glazen en ik kan een bedrag van zo'n 75-80 euro eraan missen. Ik vond het alleen jammer dat de modellen die je nu zoveel ziet (vooral de wayfarers en de pilotenbrillen) me niet staan, dat maakt de zoektocht gelijk een stuk lastiger :(

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers