Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huilend/krijsend kind. Tips?

<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 14:19

Bericht 10 Mei 2016 15:12

Re: Huilend/krijsend kind. Tips?

Heeft ze niet gewoon 'mamahonger'. Onze dochter van 19 maanden doet dit, helaas, nog steeds. Regelmatig wil ze er 's avonds nog even uit en als ze even bij ons heeft gezeten is het weer goed en gaat ze slapen.
<<

Anoniem301

Bericht 11 Mei 2016 08:57

Re: Huilend/krijsend kind. Tips?

Pluis schreef:Heeft ze niet gewoon 'mamahonger'. Onze dochter van 19 maanden doet dit, helaas, nog steeds. Regelmatig wil ze er 's avonds nog even uit en als ze even bij ons heeft gezeten is het weer goed en gaat ze slapen.


Ja dit zou het ook goed kunnen zijn inderdaad. Maar is helemaal een beetje van slag. Ze wordt ook elke ochtend om 6.00 wakker :palm:
<<

Anoniem301

Bericht 11 Mei 2016 08:59

Re: Huilend/krijsend kind. Tips?

Parel, herkenbaar ja! Forever love ik denk inderdaad dat het de 6-maandensprong is. Pittig weer even! Zelf was ik gisteravond niet thuis, maar volgens mijn man ging het wel iets beter als is hij wel de hele avond in de weer geweest. Ze ging gelukkig niet krijsen, dat scheelt al!
<<

Anoniem321

Bericht 11 Mei 2016 09:51

Re: Huilend/krijsend kind. Tips?

Hopelijk is ze snel weer de oude, Carrie!
Het vroeg wakker worden herken ik wel. B. is sinds deze week ook iedere dag al om 6 uur wakker, hij ligt dan op zeer luide toon te babbelen, helemaal enthousiast dat er weer een nieuwe dag aanbreekt :laughcry:
Wij zijn dan wat minder enthousiast. :sleep:
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 11 Mei 2016 11:31

Re: Huilend/krijsend kind. Tips?

Volgens mij zijn er heel veel kinderen/baby's vroeg wakker op het moment. Hier ook druk kletsende S in de morgen.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 11 Mei 2016 14:31

Re: Huilend/krijsend kind. Tips?

Hier ook inderdaad! Om 6 uur begint ze op het moment, gelukkig valt ze dan na een kwartiertje wel weer even in slaap!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem321

Bericht 11 Mei 2016 14:40

Re: Huilend/krijsend kind. Tips?

Tegenwoordig begint het om 5 uur 's ochtends al licht te worden, misschien heeft het daar ook mee te maken?
<<

Geel

Bericht 11 Mei 2016 15:36

Re: Huilend/krijsend kind. Tips?

Ik denk 't wel Olifant! Wij gaan sowieso binnenkort nog een rolgordijn ophangen. In M.'s kamertje hangen gevoerde gordijnen, maar ik vind dat ze nog steeds te veel licht doorlaten. Bovendien helpt het hopelijk tegen de warmte.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Mei 2016 20:39

Re: Huilend/krijsend kind. Tips?

Geel, ik zou dan zeker rolluiken overwegen!
R. 2013
D. 2016
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 11 Mei 2016 20:43

Re: Huilend/krijsend kind. Tips?

O wat vervelend. Konden ze het maar vertellen hè wat er is...

Echt even in de overlevingsstand.

Ik herken het helemaal. Ik zit middenin de 8 maanden sprong. Google daar maar niet op...word je helemaal zwaar ongelukkig van.
Onze zoon is eigenlijk helemaal niet moeilijk dus dit is dan extra 'heftig ' trek dat gekrijs en gehuil ook best slecht. Vooral 's nachts.

Zaterdagnacht is hij 5 uur achter elkaar,in de nacht welteverstaan, wakker geweest; huilen, krijsen, kraaien, lachen.
De nacht daarop hebben we hem maar tussen ons in genomen.

Ik heb niet echt tips. Elk kind is anders. Bij onze dochter gingen we er altijd stilletjes bij zitten net zolang tot ze sliep. Bij onze zoon heeft dat geeneens zin die gaat compleet uit zijn plaat. Die halen we dus letterlijk uit de situatie, andere ruimte, en beginnen dan het slaapritueel weer opnieuw. Maar ook dat werkt vaker niet dan wel.

Het gaat over..maar het is wel gewoon k*t...
22-2-2013
28-8-2015
<<

Geel

Bericht 12 Mei 2016 07:13

Re: Huilend/krijsend kind. Tips?

Spencer schreef:Geel, ik zou dan zeker rolluiken overwegen!
Da's aan de buitenkant van een huis toch? Of hoe hangt dat?
<<

Anoniem168

Bericht 12 Mei 2016 08:44

Re: Huilend/krijsend kind. Tips?

Ja rolluiken Geel! Wij hebben ze net laten plaatsen en het is zo fijn! Houd best wat warmte tegen en al het licht idd. Zitten aan de buitenkant over je raam heen, maar wel zo dat je raam nog op een kier open kan (afhankelijk van je raam dan natuurlijk).
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Mei 2016 08:48

Re: Huilend/krijsend kind. Tips?

Wat kiatu zegt inderdaad. Het is dan echt donker en een stuk koeler op de kamer.
R. 2013
D. 2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers