Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke internetprovider / Alles in 1

<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 07 Mei 2016 15:30

Welke internetprovider / Alles in 1

Ik zit al jaren bij KPN, maar wil graag kijken of het toch niet goedkoper kan. Betaal nu 45 euro per maand, voor alles in 1, en dan nog 5 euro per maand geloof ik voor sneller internet. (Maar dat is de eerste paar maanden gratis).

Ik hoef niet perse telefoon er bij en televisie mag ook heel basic zijn. Kwam zelf bij Tele2 en Vodafone uit, iemand daarmee ervaring?
<<

Anoniem173

Bericht 07 Mei 2016 15:49

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Wij betalen bij telfort 39 euro voor tv en Internet. Werkt prima.

Tele2 was ik niet zo heel tevreden over.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 07 Mei 2016 15:54

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Telfort schijnt zijn zaakjes het best op orde te hebben. Ik werk zelf voor een provider, maar niet Telfort ;)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 07 Mei 2016 16:09

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Ik heb al een aantal jaren Telfort en ben daar heel tevreden over. Weet alleen niet wat ik exact betaal voor de basisdingen. Ik ben nu rond de 50 euro per maand kwijt en dan heb ik internet, tv, bellen (dus dat zijn variabele kosten) en een pakket met kinderzenders als extra optie.
<<

Anoniem178

Bericht 07 Mei 2016 16:12

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

XS4all, 35 euro in de maand. TV kunnen we 6 programma's tegelijk opnemen, verder een redelijk standaard pakket met internet en TV. Telefoon zit er niet bij.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 07 Mei 2016 16:31

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Rovine schreef:XS4all, 35 euro in de maand. TV kunnen we 6 programma's tegelijk opnemen, verder een redelijk standaard pakket met internet en TV. Telefoon zit er niet bij.


Huh zo goedkoop? Het goedkoopste pakket bij hen is 55 euro?

Telfort scheelt qua kosten niet zoveel met KPN, en vind het dan niet echt de moeite waard om over te stappen, met de aansluitkosten er bij etc. Maar vrees dat het ook niet veel goedkoper kan :nopompom:
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 07 Mei 2016 16:43

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Ik heb Online. Betaal de eerste tijd 29 euro en daarna 35.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 07 Mei 2016 16:46

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

zonneschijn schreef:Ik heb Online. Betaal de eerste tijd 29 euro en daarna 35.

En daar ben je ook tevreden over? Lees dat het 1 van de slechtste providers is namelijk, dus ben wel benieuwd :)
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 07 Mei 2016 19:10

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Ik zat voordat ik Telfort had bij Online. Daar was ik niet bepaald tevreden over. Was toen het goedkoopst, maar heel veel problemen gehad omtrent het aangesloten krijgen van alles en later ook regelmatig storingen gehad. En de klantenservice was niet al te best. Is wel al een aantal jaar terug, dus misschien is het inmiddels veranderd.
<<

Anoniem161

Bericht 07 Mei 2016 19:33

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Ik vond vodafone niet fijn. Nu kpn en dat is wel fijn.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 07 Mei 2016 20:14

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

En daar ben je ook tevreden over? Lees dat het 1 van de slechtste providers is namelijk, dus ben wel benieuwd :)[/quote]

Niet quoten, maar doe maar niet. Hun interactieve tv werkt bar slecht, daar gaan de meeste klachten over. En ik kan het weten helaas....

Zelf heb ik overigens alleen internet van Online en verder heb ik Play van KPN wat ik naar mn tv stream via een chromecast. Ik wil geen alles in 1 pakket van 1 aanbieder, in geval van storingen. Ik heb ook nog analoge tv ernaast.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 07 Mei 2016 20:47

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Dat KPN Play lijkt me ook wel wat, wist niet wat het was, maar heb even gekeken. Ik heb een Smart tv van Samsung en had gehoopt dat ik de KPN Play app kon installeren, maar kan hem niet vinden :(
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 07 Mei 2016 20:53

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Volgens mij hebben ze het pas net geïntroduceerd, dus misschien komt het nog?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem178

Bericht 07 Mei 2016 21:39

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Sawadee schreef:
Rovine schreef:XS4all, 35 euro in de maand. TV kunnen we 6 programma's tegelijk opnemen, verder een redelijk standaard pakket met internet en TV. Telefoon zit er niet bij.


Huh zo goedkoop? Het goedkoopste pakket bij hen is 55 euro?

Telfort scheelt qua kosten niet zoveel met KPN, en vind het dan niet echt de moeite waard om over te stappen, met de aansluitkosten er bij etc. Maar vrees dat het ook niet veel goedkoper kan :nopompom:


Ja, bij het aanmelden hebben we er wel wat standaard opties uitgemikt, daardoor werd het goedkoper. Bijvoorbeeld geen 2 ontvangers nodig, want we hebben maar 1 tv. Gaat wel via glasvezel, misschien scheelt dat nog iets.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 07 Mei 2016 21:49

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Sawadee schreef:
zonneschijn schreef:Ik heb Online. Betaal de eerste tijd 29 euro en daarna 35.

En daar ben je ook tevreden over? Lees dat het 1 van de slechtste providers is namelijk, dus ben wel benieuwd :)


Ik heb het nu 7 maanden en nog nooit problemen gehad dus ben er tevreden over. Aansluiten e.d. ging ook makkelijk en in 1x goed.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 07 Mei 2016 22:10

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Mocht je Online toch overwegen PM me dan even als je wil, ik heb wel wat tips voor je. Interactieve tv werkt bijvoorbeeld op glasvezel of vdsl met een hoge snelheid wel prima. Ik kan wat dingen voor je checken.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 08 Mei 2016 09:27

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Wij vinden online echt vreselijk! We hebben helaas nog een hele tijd een internet abonnement via hun waar we niet onder uit kunnen, maar we denken er aan om het maar gewoon niet meer te gebruiken en iets anders te regelen. Tv hadden we ook via online maar daar zijn we gelukkig wel vanaf, dat hebben we nu van Ziggo geloof ik. Werkt perfect :)
10.04.17
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 08 Mei 2016 10:06

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Saga schreef:Wij vinden online echt vreselijk! We hebben helaas nog een hele tijd een internet abonnement via hun waar we niet onder uit kunnen, maar we denken er aan om het maar gewoon niet meer te gebruiken en iets anders te regelen. Tv hadden we ook via online maar daar zijn we gelukkig wel vanaf, dat hebben we nu van Ziggo geloof ik. Werkt perfect :)


Klopt, je sluit echt een contract af voor 1 of 2 jaar en daar kun je tussentijds niet onderuit, daarom krijg je bijv ook korting. Meer providers doen dit trouwens. Kijk wel uit als je een andere provider zoekt dat die niet dezelfde lijn gebruikt als Online, dus bijv Ziggo idd, want er kunnen niet 2 providers op dezelfde koperlijn leveren dus dan krijg je automatisch een slotnota. Je mag me ook
Pm-en zodat ik kan kijken of ik nog iets voor je kan doen?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 08 Mei 2016 10:33

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Ja bij KPN zit ik ook aan een jaarcontract vast, die loopt volgende maand af. Misschien dat ik hen gewoon bel of ze niet een leuke deal hebben voor me omdat ik twijfel om over te stappen.
Ik ben in principe al sinds 2010 bij hen klant, alleen nu een jaar in dit huis (en voorheen stond het contract op de naam van mijn ex).

Ik ben ook gewoon bang om over te stappen, want ben nu heel tevreden. In het begin was het hier wel slecht, maar dat kwam door de slechte lijn en ze konden gewoon geen sneller internet leveren. Dat is inmiddels gefixt en heb 6 maanden gratis een ophoging van het internet gekregen van ze.
Vind het zonde om over te gaan stappen en slechts 5 euro per maand ofzo te besparen als ik daarmee een hoop ellende krijg.

Overigens Leaf, heb even gekeken voor dat Play en op het forum staat dat er voorlopig sowieso geen plannen zijn om het beschikbaar te maken voor smart tv's, helaas! Bedankt voor je aanbod dat ik je mag PM-en zodat je wat dingen kan checken. Denk er nog even over na, als er zoveel negatieve reviews zijn, wil ik jou ook niet onnodig werk laten doen!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 09 Mei 2016 22:55

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Leaf schreef:
Saga schreef:Wij vinden online echt vreselijk! We hebben helaas nog een hele tijd een internet abonnement via hun waar we niet onder uit kunnen, maar we denken er aan om het maar gewoon niet meer te gebruiken en iets anders te regelen. Tv hadden we ook via online maar daar zijn we gelukkig wel vanaf, dat hebben we nu van Ziggo geloof ik. Werkt perfect :)


Klopt, je sluit echt een contract af voor 1 of 2 jaar en daar kun je tussentijds niet onderuit, daarom krijg je bijv ook korting. Meer providers doen dit trouwens. Kijk wel uit als je een andere provider zoekt dat die niet dezelfde lijn gebruikt als Online, dus bijv Ziggo idd, want er kunnen niet 2 providers op dezelfde koperlijn leveren dus dan krijg je automatisch een slotnota. Je mag me ook
Pm-en zodat ik kan kijken of ik nog iets voor je kan doen?

Lief van je! Ik vraag het even aan mijn vriend aangezien hij dat allemaal regelt!
10.04.17
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 10 Mei 2016 05:39

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Wij zitten al 8 jaar bij KPN en zijn daar wel tevreden over.
Wat betreft de kosten, wij betaalden altijd rond de 80euro en ergens vorig jaar heeft mijn man hen gebeld dat hij steeds allerlei acties via internet/tv zag voor nieuwe klanten en niet voor mensen die al klant waren. We kregen toen ineens allerlei kortingen waardoor we nu voor hetzelfde pakket (iets meer nog geloof ik) 49euro betalen.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11347

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 10 Mei 2016 05:51

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Dat bellen werkt! Hebben wij pas gedaan, omdat we wilden overstappen. Kregen weer de aanbiedingsprijs van 35 euro voor een half jaar. Scheelt toch de helft :)
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 10 Mei 2016 06:30

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Jip schreef:Dat bellen werkt! Hebben wij pas gedaan, omdat we wilden overstappen. Kregen weer de aanbiedingsprijs van 35 euro voor een half jaar. Scheelt toch de helft :)


Lekker! Ja wist het ook wel, in mijn vorige huis ook gedaan, was toen al paar jaar klant en hadden ze idd leuke aanbieding voor nieuwe klanten. Ook gezegd "wat hebben jullie voor trouwe klanten?". Maar dat contract stond op naam van mn ex en niet op de mijne helaas. Dus kan nu niet aantonen dat ik al zo lang klant ben.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 13 Mei 2016 09:18

Re: Welke internetprovider / Alles in 1

Rovine schreef:
Sawadee schreef:
Rovine schreef:XS4all, 35 euro in de maand. TV kunnen we 6 programma's tegelijk opnemen, verder een redelijk standaard pakket met internet en TV. Telefoon zit er niet bij.


Huh zo goedkoop? Het goedkoopste pakket bij hen is 55 euro?

Telfort scheelt qua kosten niet zoveel met KPN, en vind het dan niet echt de moeite waard om over te stappen, met de aansluitkosten er bij etc. Maar vrees dat het ook niet veel goedkoper kan :nopompom:


Ja, bij het aanmelden hebben we er wel wat standaard opties uitgemikt, daardoor werd het goedkoper. Bijvoorbeeld geen 2 ontvangers nodig, want we hebben maar 1 tv. Gaat wel via glasvezel, misschien scheelt dat nog iets.


Ik denk dat die 35 euro dan de aanbiedingsprijs is voor de eerste 3 maanden. Die actie was er laatst toen ik aan het zoeken was. Daarna zou het dan rond de 63 euro worden.

Wij zijn nu naar telfort glasvezel gegaan. Daarvoor gewone telfort gehad, daar waren we ook tevreden over!
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers