Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

<<

Anoniem316

Bericht 07 Mei 2016 15:44

Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Hier zat ik vandaag eens over na te denken. Opzich erger ik me niet aan veel dingen in het huis an sich. Hetgeen waar ik me dood aan erger wordt binnenkort vervangen dus dan is dat klaar ;)

Waar me wel aan erger, buitenom huis;
- de buren van 2 huizen verder op.. Die kinderen maken alleen maar ruzie zowel met elkaar als Met de pleegouders. En dat schreeuwt dan de hele dag over en weer...
- onze achtertuin zelf, al wordt dit binnenkort ook veranderd. We hebben nauwelijks privacy in de tuin en op de een of andere manier voelen mensen dan continue de neiging om een praatje met je te maken. Snap ik niet :p
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 07 Mei 2016 15:48

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Hier aan de ouders van de basisschool die onze oprit blokkeren bij de haal en breng momenten van de basisschool verderop in de straat. En aan het ruimtegebrek. We hadden graag een extra slaapkamer gehad.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12152

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Mei 2016 16:23

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Aan onze buren die er sinds december wonen, echt die lui maken mij gek. Die man zit de hele dag te gamen en daardoor ook te vloeken en schelden. Ze stampen de hele dag. En elke keer als wij naar buiten gaan gaat de buurvrouw ook steeds naar buiten en dan steeds hoi buurvrouw. Vandaag al 10 keer. Volgens mij hebben ze een bel als wij naar buiten gaan. Die mensen zijn zo erg dat wij het liefste nu al gingen verhuizen. Helaas kan dat niet

En voor de rest zou ik wel een grotere tuin willen. We hebben nu een mini tuin
Afbeelding
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 07 Mei 2016 16:29

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Wij wonen heerlijk en hebben eigenlijk niks te klagen.
Maar ons huisje zou wel een stuk groter mogen.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 07 Mei 2016 17:00

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Alleen aan de kleine tuin en alle geluiden die je er hoort. Ik hoop dat het straks minder wordt als we schuttingen hebben en beplanting voor de privacy.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 07 Mei 2016 17:11

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Ik woon hier met heel veel plezier! Ik woon in een geweldige wijk en heb heel fijne buren, mijn huis is precies zo ingericht als ik graag zou willen en ook mijn tuin is bijna onderhoudsvrij (wat ik graag wilde) dus ik ben hele erg tevreden!

Als ik nu een huis zou mogen kopen (ik woon nu in een huurhuis) heb ik wel wat andere eisen, dan zou ik namelijk graag een aparte garage met oprit willen, een grotere tuin, waarbij ik mijn buren niet hoor en alles gewoon net wat groter. Het liefst vrijstaand.
Maar zo lang dat er nog niet in zit, heb ik gelukkig weinig ergernissen.
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 07 Mei 2016 17:35

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Wij hebben een fijn huis in een fijne buurt. Er gebeurt (gelukkig) nooit echt wat. Kleine ergernissen zijn af en toe kindjes die schreeuwen en blèren (met name de ouders die daar niets van zeggen is wat me irriteert) of een auto van de buren die meerdere dagen achter elkaar voor ons huis geparkeerd staat en de auto niet even verplaatst als de straat verder leeg is. Oh ja en we hebben een buurman die regelmatig allerlei afval verbrandt in zn tuin. We wonen in een rijtjeswoning en hierdoor stinkt ons huis op zulke momenten, net als we even lekker aan het luchten zijn geweest.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 07 Mei 2016 17:38

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Soleil schreef:Wij wonen heerlijk en hebben eigenlijk niks te klagen.
Maar ons huisje zou wel een stuk groter mogen.


Hier hetzelfde
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 07 Mei 2016 17:40

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Wij wonen in een heel fijn huis. Zou alleen wel een iets grotere tuin willen. Echt ergenissen heb ik niet. Vind het wel eens vervelend dat de buren niet zo netjes en wel heel hard tegen elkaar/kinderen praten. Vooral mijn oudste dochter schrikt er wel eens van.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Anoniem184

Bericht 07 Mei 2016 19:13

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

- Mijn buurman die regelmatig hoestend en proestend op het balkon zit. Kan hij niets aan doen, maar hij hoest zo vies.
- m'n berging, die verhoudingsgewijs zo ver weg zit. Ik moet eerst naar beneden en dan langs de halve flat en dan ben ik er. Even gauw iets in de schuur doen of eruit halen is er niet bij.
- m'n balkon op het zuiden. In het vroege voorjaar heerlijk, je kunt al heel snel zonder jas buiten zitten, maar op dagen zoals dit niet te harden.

Voor de rest heb ik niets te klagen en wonen we hier (zeker voor een flatwoning) echt heerlijk ruim, en relatief rustig.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Mei 2016 19:34

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Ik kan eigenlijk niet echt iets groots bedenken. Wel paar kleine dingetjes. Ik weet dat we in het begin ons wel geërgerd hebben aan hoe de vorige eigenaar heeft geklust. Echt alles was een zooitje. Rare schakelaars, gevaarlijke bedrading, alles was onlogisch. Maar intussen weet ik wel dat ik een bepaalde schakelaar aan moet zetten als ik stroom wil in de woonkamer voor de stofzuiger ;)

Oh en ik had zelf niet gekozen voor een zwart plafond in de keuken. Het neemt veel licht weg wat juist fijn is bij koken. Maar het is wel erg mooi dus we gaan het ook niet anders doen.

We wonen een beetje dicht aan een grote straat, maar dat wisten we bij aankoop en ik erger me er eigenlijk ook niet echt aan. Je hoort af en toe wel ambulances of verkeer als je buiten zit (of binnen), maar dat vind ik niet zo erg.

Ik erger me wel eens aan het vele fietsverkeer dat over de stoep fietst, met name scholieren maar meer omdat dat gevaarlijk is. Het is een doodlopend stuk, dus er rijden weinig auto’s maar er schiet heel veel fietsverkeerd zo tussendoor.

Oh en ik erger me aan dat het snel vies wordt en dat er veel onkruid in de tuin staat, maar dat is meer ons eigen pakkie an. We hebben tegenwoordig gelukkig wel een schoonmaakster die eens in de twee weken komt en er komt binnenkort een tuinman.

Verder wonen we gewoon zo ontzettend heerlijk! Ons woongenot is ontzettend groot.
Let's discover the world together.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 07 Mei 2016 20:24

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

De te kleine keuken! Het is zo klein dat we geen vaatwasser kwijt kunnen en alleen een tafelmodel koelkast hebben.

Drukte met parkeren voor de deur.

Niet geïsoleerde zolder.

Oude huis en dus oude muren. Je boort er zo een mega gat in.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 07 Mei 2016 20:36

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Helaas wonen wij in een appartement waar onze beneden buren zeggen last van de kinderen te hebben.
hierdoor moeten wij dus de hele dag allert zijn en sneller (negatief) reageren.
Wij zeggen wel tig keer dat ze niet mogen rennen, speelgoed op het kleed en wij krijgen al de kriebels wanneer ze weer iets laten vallen.

Dit maakt dat wij hier niet prettig meer wonen.
bovendien zouden wij groter willen wo en met een tuin.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 07 Mei 2016 20:57

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Eigenlijk alleen aan het feit dat we nu geen tuin hebben.
Maar dat is straks met de verhuizing opgelost.

Verder qua buren vooral het gezeur van de buren op onze facebook groep over allerlei onzin.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Mei 2016 22:22

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Twee huizen verderop woont iemand met een enorm irritante auto. Echt dat ding maakt een herrie, ik erger me rot.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem178

Bericht 07 Mei 2016 22:33

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Vooral dingen die we zelf in de hand hebben. De serre is denk ik het grootste. Daar loopt een regenpijp dwars doorheen en zolang dat niet gefikst is kunnen we hem niet afmaken of inrichten. Er moet een dakplaat vervangen worden, 4 meter lang, die moeten we ook nog hier krijgen. Verwacht dus niet dat we deze maand de serre in gebruik kunnen nemen.

Meubels mogen ook wel een keer arriveren, het is een grote lege balzaal nu.

Verder wel heel gelukkig met ons huis en nieuwe buurt.
<<

Anoniem167

Bericht 07 Mei 2016 22:58

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

- parkeerprobleem, al is dat bijna overal in de stad
- alleen balkon, geen tuin
- rest zijn we aan het verbouwen, dus dat is straks hopelijk geen ergeren meer..
- sommige asociale buren
<<

anoniem224

Bericht 07 Mei 2016 23:36

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Af en toe aan mijn buurman. Is een vent van 32, maar mijn neefje van 3 gedraagt zich nog meer volwassen dan die man. Zeker als er vrienden bij hem over de vloer zijn.

En een kindje in de straat die af en toe echt krijst. Niet gewoon huilen, maar echt krijsen. Doet hij al vanaf dat hij baby is, en nu het weer mooi weer is en ze veel buiten zijn kan ik er extra van meegenieten.

Verder aan mijn huis is niet veel mis. Behalve dat het wat klein is, maar dat is ook weer niet zo storend. Ik had tot een paar weken geleden veel problemen met mijn riolering van het toilet, maar daar is de gemeente iets aan komen doen gelukkig.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 07 Mei 2016 23:57

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Onze afvoer moet ontlucht worden want het putje bij m'n wasbak pruttelt als er iemand in de douche staat. Mega irritant, ik weet precies hoe laat iedereen doucht en herken voortaan zelfs wie er in de douche staat. Echt je zult je verbazen hoe veel geluid er uit een putje kan komen! Het begint al om 6.30 als de eerste gaat douchen. Ik sta zelf pas om 10 uur op omdat ik tot laat werkt 's avonds maar word dus elke ochtend wakker van dat gepruttel. Boeeeee.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Mei 2016 08:10

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Dat de woonkamer op de eerste verdieping zit en je niet ff zo de tuin in en uit loopt.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11415

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 08 Mei 2016 08:23

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

- dat het onkruid maar blijft groeien
- de buurmeisjes die op hun trampoline springen. Geloof dat de buren er zelf ook tureluurs van worden, want ze mogen nu nog maar een kwartier springen en dan moeten ze wat anders gaan doen
- het andere buurmeisje die over onze tuin gaat schreeuwen naar de buurmeisjes. Als ze even roepen of ze thuis zijn en willen spelen vind ik niet eeg, maar toen er van de week een heel gesprek ontstond heb ik ze verzocht even bij elkaar te gaan staan.
- dat er overal rommeltjes zijn in uit
- te weinig opbergruimte voor onze fietsen
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem250

Bericht 08 Mei 2016 09:31

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Dat het een huurhuis is. Daardoor ben ik minder geneigd het helemaal naar mijn zin te maken. Ik heb geen bad en dat had ik met kinderen toch wel heel handig gevonden. Op hele lange termijn kom ik een kamer tekort. De voortuin vind ik lelijk en de achtertuin te klein.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11415

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 08 Mei 2016 09:39

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Je mag wel een keer bij mij komen badderen met ze hoor! Maar ik kan me voorstellen dat het straks met drie heel makkelijk was geweest om ze alledrie in bad te kunnen zetten!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem286

Bericht 08 Mei 2016 09:45

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Het mag van mij allemaal wel wat ruimer. Het huis is mooi maar is een rijtjeshuis in een nieuwbouwwijk. Ik zou graag wat meer achteraf in een woonboerderij oid willen wonen. Heb mijn droomhuis al gespot, betaalbaar zelfs maar mijn man wil niet :cry:
<<

Anoniem250

Bericht 08 Mei 2016 09:55

Re: Waar erger jij je aan bij/in jouw huis?

Lief Jip! Ik denk dat ik er toch maar een bad in laat zetten ook al is het een huurhuis. Ik logeer nu een week bij mijn ouders om op het huis en hond te passen nu ze op vakantie zijn en dan realiseer ik me hoe fijn het is alle ruimte te hebben. Grote tuin, vrij wonen en kinderen elke avond in bad. Ze zullen het straks wel gaan missen.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Tom