Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Advies gevraagd: korte broeken

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 13 Mei 2016 09:44

Re: Advies gevraagd: korte broeken

Ja, korte broekjes zijn ook lastig hoor, want je wil én geen worstenpootjes en je wil er niet uitzien alsof je uit de catalogus van de ANWVB bent gewandeld. MAAR ik weiger te geloven dat er geen leuk broekje voor Thunder te vinden is :-). Alleen snap ik haar frustratie, en dat ze nu denkt dat er niks voor haar is. Zeker omdat het al een 'probleem' gebied is. Dan ben je er gewoon extra gevoelig voor.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 13 Mei 2016 11:18

Re: Advies gevraagd: korte broeken

Ik heb wat foto's gemaakt van de broeken die ik nu heb. Misschien kunnen jullie er dan wat mee, want ik vind jullie reacties wel erg fijn!

Foto's weer weg.
Laatst gewijzigd door Thunder op 13 Mei 2016 13:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 13 Mei 2016 11:22

Re: Advies gevraagd: korte broeken

Ik vind de laatste 2 foto's je het leukste staan.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 13 Mei 2016 11:31

Re: Advies gevraagd: korte broeken

Ik vind je oprecht heel erg dapper dat je dit doet! Mij krijgen ze niet zo gek, dus ik vind het heel erg dapper dat je over een onzeker gebied wel met je fotos op internet gaat! Echt heel knap :-)

Heel eerlijk vind ik die capri niet zo heel erg mooi. Ik vind dat hij trekt bij je kruis en door de hoogte maakt hij dat gebied heel erg groot. Terwijl dat totaal niet nodig is als ik kijk naar de andere broekjes die je post. Het kan aan de kleur liggen, maar ik vind dat dit je gewoon niet heel erg flatteert terwijl ik wel snap dat je je hier comfortabel in voelt! Maar door die omslag halverwege je kuiten krijg je ook optisch eerst een klein stuk been en dan opeens een groot stuk broek.

Dat eerste shortje is hem idd niet echt. Ligt meer aan de lengte denk ik en aan de stof, dan aan het feit dat het aan jóu zou liggen! (al voelt dat vast zo voor je aan, maar is dus niet zo!)

Bij die bermuda vind ik de omslag niet zo geslaagd. Maakt de overgang tussen je benen en je lijfje te grof. Nergens voor nodig!

Ik denk dat jij het beste uit de verf komt met een broekje dat iets steviger is qua stof (dus geen tapijt, maar gewoon íets hoger ligt qua stofdikte dan het eerste stofje) en qua lengte kan het echt nog wel een paar centimeter hoger dan je bermuda hoor!

Dit is ook nog een optie. Het is een wat dikkere kwaliteit, valt wat wijder en niet zo lang dat het op de modelmeisjes al op de knieen komt (want dan is het bi ons mini mens al snel tot óver de knie), maar het is wel een leuk broekje. En JAA die prijs is hoog, maar ik heb zelf paar keer broekjes gehad van Tommy en het waren echt mijn favoriete broekjes ever. Niks zat zo fijn, hield zo mooi, was toch koel en niet zweterig als die broekjes.

http://nl.tommy.com/Korte-Broek-Van-Can ... 26size%3D4

Afbeelding
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 13 Mei 2016 11:45

Re: Advies gevraagd: korte broeken

Bedankt Caro! Erg lief je uitgebreide reactie, dank je wel. En ik sta zelf niet geheel op de foto dus durf ik dit wel. Het enige herkenbare zou m'n mega litteken zijn, maar ach, haal de foto's straks weer weg.

Ik denk wel dat je gelijk hebt wbt de capri, maar heb het wel net allemaal snel snel gedaan, toch iets meer tijd moeten nemen ;). Die omslag hoort niet, maar anders is het een 7/8 qua lengte. Toch best lastig die korte pootjes, haha. Bij die een na laatste foto zit die omslag wel vast. Die eerste 2 zijn gewoon voor thuis durf ik echt niet op straat. (Oké, met die tweede laat ik wel de hond uit, dus op straat kom ik er wel mee, haha)

Ik heb zeker wat aan je tips en doe er zeker wat mee!
Laatst gewijzigd door Thunder op 13 Mei 2016 11:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 13 Mei 2016 11:49

Re: Advies gevraagd: korte broeken

Oh, en ik wil met jou shoppen! Volgens mij weet jij, als mede ukkie ;), heel goed wat mooi staat.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mei 2016 11:50

Re: Advies gevraagd: korte broeken

Qua lengte vind ik wel de capri het leukst staan. Dus ik zou wel verder kijken naar leuke capri's. Ook de bermuda vind ik leuker staan dan de bovenste twee broekjes. Ik heb trouwens ook korte pootjes, haha, een capri zit vaak juist goed bij mij als normale lengte ;)

Hopelijk vind je wat! En stoer dat je dit doet!
Let's discover the world together.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 13 Mei 2016 11:55

Re: Advies gevraagd: korte broeken

Bedankt Marin. Ik wil gewoon graag wat leuks aan en dus vind ik dat ik wel wat van mezelf moet laten zien. Anders hebben jullie er helemaal geen beeld van. Toch blijft het lastig hè, die korte pootjes van ons haha.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 13 Mei 2016 12:32

Re: Advies gevraagd: korte broeken

Ik vind die bermuda echt heel mooi staan! Een rok net over de knie zou jou volgens mij ook heel mooi staan. Maar ik ben niet zo goed in adviezen hoor!
L2014 & H2017
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 13 Mei 2016 12:39

Re: Advies gevraagd: korte broeken

Ik zie vrouwen op het schoolplein met ongeveer jouw benen en die doen gewoon alles aan wat ze leuk vinden en dat is dan toch prima, uiteindelijk gaat het toch om de outfit die je leuk vindt. Ik heb zelf vrij stevige bovenbenen en minder mooie knieën maar ik probeer dat stukje lijf toch maar wat meer te waarderen en gewoon aan te trekken wat ik leuk vind. Je hebt, van ik, prima benen en ze zien eruit als die van vele andere vrouwen dus ik zeg: wees trots op je lijf en trek gewoon aan wat je leuk vindt en probeer je benen te accepteren.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers