Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe maak je een broek nauwer?

<<

caribbeanlover

Bericht 07 Mei 2016 14:03

Hoe maak je een broek nauwer?

Ik heb broeken die te wijd zijn aan de bovenkant en ze hebben geen lus zodat je ze kan dragen met een riem.
Bij het atelier is het € 9,50 per broek en dat vind ik te duur.
Hoe kan ik ze zelf vermaken? Heeft iemand een goede tip en/of eventueel een link misschien een youtube filmpje?
<<

Anoniem184

Bericht 07 Mei 2016 14:18

Re: Hoe maak je een broek nauwer?

Eh, wat ik altijd doe, geen idee of dat dé manier is hoor, maar voor mij werkt het: ik vouw de boord aan de achterkant een klein beetje dubbel en dat naai ik dan vast. Zowel links als rechts van het midden. Maar ik moet er ook bij zeggen dat ik vrijwel altijd wat langere shirts enzo erop draag, anders had ik het waarschijnlijk wel bij de kleermaker laten doen, want je ziet het wel zitten natuurlijk.
<<

Anoniem184

Bericht 07 Mei 2016 14:20

Re: Hoe maak je een broek nauwer?

Oh, de kleermaker doet het waarschijnlijk ook zo. Dit dus:

Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 07 Mei 2016 14:37

Re: Hoe maak je een broek nauwer?

Meer eten
2015 💙
<<

Patsy

Bericht 07 Mei 2016 14:41

Re: Hoe maak je een broek nauwer?

Minx schreef:Meer eten

:good:
<<

Patsy

Bericht 07 Mei 2016 14:42

Re: Hoe maak je een broek nauwer?

Idd zoals Maple laat zien.

Heb je geen handig persoon met naaimachine in je omgeving?
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Mei 2016 23:59

Re: Hoe maak je een broek nauwer?

Maple schreef:Eh, wat ik altijd doe, geen idee of dat dé manier is hoor, maar voor mij werkt het: ik vouw de boord aan de achterkant een klein beetje dubbel en dat naai ik dan vast. Zowel links als rechts van het midden. Maar ik moet er ook bij zeggen dat ik vrijwel altijd wat langere shirts enzo erop draag, anders had ik het waarschijnlijk wel bij de kleermaker laten doen, want je ziet het wel zitten natuurlijk.


Zoals jij het omschrijft had ik het ook in gedachten, maar dan alleen aan 1 kant vast maken zeg maar. Ik heb ook altijd langere shirts aan die iig de helft van mijn dikke ass verbergen anders vind ik het geen porum. Valt dat stukje dan niet erg op door je shirt heen?
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mei 2016 00:01

Re: Hoe maak je een broek nauwer?

Maple, da's ook een idee, maar denk dat je die bobbel dan best wel voelt dus aan de buitenkant lijkt me handiger/fijner.

Minx, hahaha ja dat kan ook, maar ik wil juist afvallen.
<<

Anoniem184

Bericht 08 Mei 2016 00:18

Re: Hoe maak je een broek nauwer?

Aan de buitenkant zou ik het niet doen, dat ziet er niet uit. Ik heb er geen last van trouwens.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mei 2016 13:41

Re: Hoe maak je een broek nauwer?

Maple schreef:Aan de buitenkant zou ik het niet doen, dat ziet er niet uit. Ik heb er geen last van trouwens.


Dacht dat het wel mee zou vallen omdat er een shirt overheen hangt, maar als jij het zegt ga ik het aan de binnenkant doen. Dank je voor de tip.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 08 Mei 2016 14:17

Re: Hoe maak je een broek nauwer?

Zo deed mijn moeder dit vroeger ook altijd bij mijn broeken als ze te wijd waren. Zag je bijna niets van, dus een prima oplossing!
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mei 2016 19:36

Re: Hoe maak je een broek nauwer?

Mizz_S schreef:Zo deed mijn moeder dit vroeger ook altijd bij mijn broeken als ze te wijd waren. Zag je bijna niets van, dus een prima oplossing!


Aan de binnenkant zie je het niet da's logisch. Voelde jij dat dubbel geslagen stukje dan niet erg zitten?
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 08 Mei 2016 19:54

Re: Hoe maak je een broek nauwer?

Nee, ik voelde het niet zitten.
<<

Anoniem161

Bericht 08 Mei 2016 20:26

Re: Hoe maak je een broek nauwer?

caribbeanlover schreef:
Maple schreef:Eh, wat ik altijd doe, geen idee of dat dé manier is hoor, maar voor mij werkt het: ik vouw de boord aan de achterkant een klein beetje dubbel en dat naai ik dan vast. Zowel links als rechts van het midden. Maar ik moet er ook bij zeggen dat ik vrijwel altijd wat langere shirts enzo erop draag, anders had ik het waarschijnlijk wel bij de kleermaker laten doen, want je ziet het wel zitten natuurlijk.


Zoals jij het omschrijft had ik het ook in gedachten, maar dan alleen aan 1 kant vast maken zeg maar. Ik heb ook altijd langere shirts aan die iig de helft van mijn dikke ass verbergen anders vind ik het geen porum. Valt dat stukje dan niet erg op door je shirt heen?



Niet aan 1 kant doen. Dan valt de middennaad niet mooi in het midden van je billen. Dan zit je broek dus scheef en dat is ook niet mooi.
En dat dubbele stuk voel je amper zitten.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers