Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dresscode bruiloft (advies gevraagd)

<<

Anoniem315

Bericht 06 Mei 2016 22:11

Re: Dresscode bruiloft (advies gevraagd)

Bah, wat een eisenpakket. Ik zou gewoon die hele dresscode negeren. En als je dat niet durft, niet gaan. Maar sowieso niks nieuws kopen!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 07 Mei 2016 08:52

Re: Dresscode bruiloft (advies gevraagd)

Haha dat meisje lijkt een beetje op mijn nichtje met haar eisenpakket. Ik ben toen in dezelfde jurk gegaan als die jij hebt geplaatst. Niet echt black tie, maar wel langer en heel mooi! Dat zou ik dan ook de hele dag aanhouden. En W dan gewoon in pak.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 07 Mei 2016 10:37

Re: Dresscode bruiloft (advies gevraagd)

Prachtige jurk!

Ik zou ook kiezen voor het pak en de jurk en je niet omkleden. Maar ik heb dan ook een behoorlijke allergie voor veeleisende bruidsparen.
<<

Anoniem237

Bericht 07 Mei 2016 13:44

Re: Dresscode bruiloft (advies gevraagd)

Ik zou vantevoren tegen haar zeggen dat de dresscode helaas niet echt haalbaar is maar dat je wel mooi gekleed kan komen. Kan ze meteen aangeven of ze dat accepteert en als ze dat niet doet, zou ik niet gaan.
<<

Katniss

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 266

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:53

Bericht 07 Mei 2016 13:49

Re: Dresscode bruiloft (advies gevraagd)

Je zou toch haast de neiging krijgen om in een spijkerbroek te komen.
Anyway, ik zou doen wat iedereen eigenlijk zegt; je mooie! jurk aan en je vriend in pak.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 07 Mei 2016 17:09

Re: Dresscode bruiloft (advies gevraagd)

Pfoe, wat een eisenlijst. Ik hoop dat de bridezilla in het dagelijks leven iets minder veeleisend is.
Ik snap ook echt niet waarom je het bruidspaar niet mag feliciteren op het feest. Ben je dan voor de zaalvulling waarbij je een goed gevulde envelop mag meenemen of wat is de reden hiervoor?

Ik zou (net als al mijn voorgangers) je mooie jurk dragen en je vriend gewoon een pak.
Als het niet goed genoeg is wat je draagt, weet je in elk geval hoeveel jullie vriendschap haar waard is.
<<

Anoniem222

Bericht 07 Mei 2016 17:41

Re: Dresscode bruiloft (advies gevraagd)

Wat een mooie jurk! Die staat je vast mooi.
Ik zou gaan en deze jurk gewoon aan doen en houden. En als die smoking niet past inderdaad even vermelden bij het afzeggen.
<<

Rosalie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 194

Geregistreerd: 03 Mei 2016 22:24

Bericht 07 Mei 2016 17:46

Re: Dresscode bruiloft (advies gevraagd)

Ik ben erg benieuwd naar de overige eisen die deze bridzilla aan haar huwelijk stelt.
Ik sluit mij aan bij de bovenstaande reacties. De jurk die je hebt is prachtig. Deze zou ik de hele dag dragen en je vriend gewoon in pak laten gaan wanneer de smoking niet past. Kom op zeg. Hoezo je gasten op kosten jagen en veel moeite voor je laten doen? Ik had zoiets echt niet eens in mijn hoofd gehaald.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 07 Mei 2016 18:45

Re: Dresscode bruiloft (advies gevraagd)

Forumster schreef:Ik zou vantevoren tegen haar zeggen dat de dresscode helaas niet echt haalbaar is maar dat je wel mooi gekleed kan komen. Kan ze meteen aangeven of ze dat accepteert en als ze dat niet doet, zou ik niet gaan.


Dit zou ik ook doen. Mooie jurk!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 08 Mei 2016 10:29

Re: Dresscode bruiloft (advies gevraagd)

Emma schreef:
Forumster schreef:Ik zou vantevoren tegen haar zeggen dat de dresscode helaas niet echt haalbaar is maar dat je wel mooi gekleed kan komen. Kan ze meteen aangeven of ze dat accepteert en als ze dat niet doet, zou ik niet gaan.


Dit zou ik ook doen. Mooie jurk!


Dit inderdaad. Ik zou het wel aangeven omdat achteraf geen gezeur te krijgen. Als ze het dan niet accepteert zou voor mij reden genoeg zijn om niet te gaan, het is belachelijk trouwens .. snap echt niet dat mensen zulke eisen kunnen stellen.
2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 08 Mei 2016 22:16

Re: Dresscode bruiloft (advies gevraagd)

Zoals al meer is gezegd, aangeven dat je in een feestelijke jurk komt en dat je tussendoor je niet gaat omkleden

Ik had vorig jaar ook een bruiloft waarop het kaartje stond als dress code gala. Ik heb tijdens een borrel daar met het bruidspaar over gehad wat ze wilde. Het wat bij hun vooral de insteek dat iedereen in het net zou komen en niet dat mensen ook in de avond in een spijkerbroek komen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

anoniem213

Bericht 09 Mei 2016 14:49

Re: Dresscode bruiloft (advies gevraagd)

Iedereen bedankt voor de reacties. Leuk dat jullie er allemaal hetzelfde over denken en het ook nogal veeleisend vinden :smile:.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers