Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Azoren

<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 05 Mei 2016 23:01

Azoren

Wie is er wel eens geweest? Ik zag gisteren via vakantiepiraten een goedkoop ticket voorbij komen..dus ik denk erover om dat te boeken en gewoon te gaan, het lijkt me zo mooi daar. Vind het alleen lastig in te schatten wat je het beste op voorhand al kunt regelen en wat je daar kunt boeken qua boottochten/vluchten om de oversteek naar een ander eiland te maken.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 06 Mei 2016 10:11

Re: Azoren

Ik! Al wel een paar geleden maar het zijn prachtige eilanden. Zo groen en prachtige natuur. Echt een aanrader. Toen wij er waren was het nog echt toeristisch en dat vonden wij zelf heel erg fijn.
Volgens mij kan je redelijk makkelijk alles daar regelen, wij zaten op 1 eiland dus hebben de andere (helaas) niet gezien maar het is daar vrij relaxed en ik kreeg het idee dat ze altijd wel wat kunnen organiseren/regelen.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem309

Bericht 06 Mei 2016 12:31

Re: Azoren

Ik ben er een paar jaar geleden geweest en vond het een beetje tegenvallen. Natuurlijk hebben we hele mooie dingen gezien en de vulkanische activiteit die we daar hebben gezien was zeker een aanrader. Echter heb je daar wel een auto nodig als je niet in de grote stad zit. Wij zaten in Capelas op San Miguel en vandaar kon je enkel met de bus naar Ponta Delgada. Uiteindelijk hebben we toch maar een auto gehuurd omdat iedere keer hetzelfde zien niet leuk is. Ook te voet naar een restaurant vond ik het niet fijn gezien wij daar soms op de weg moest lopen terwijl er auto's langs je heen scheurden. Je hebt er trouwens geen zandstranden en het eten vonden wij ook niet bijzonder. Het lekkerste dat ik daar heb gegeten was een Hamburger terwijl ik best van lekker eten hou. De natuur is er heel mooi maar je moet wel in de goede periode gaan. Wij zaten voor half april echt nog te vroeg want er was nog weinig in bloei. Caldera Velha op San Miguel vond ik wel echt een aanrader. Daar kan je lekker zwemmen bij een waterval en is echt prachtig! Wel zou ik als tip mee willen geven niet te lang op een eiland te blijven. Wij hadden met onze auto San Miguel in 3 á 4 dagen gezien.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 06 Mei 2016 14:16

Re: Azoren

Oh dat herken ik dan weer helemaal niet tuttebel. Ja auto is wel een must maar wij zaten in ponta delgada en daar hebben we lekker kunnen eten. Wij waren er eind augustus begin september en natuur was prachtig. Veel hortensia's en de bossen waren geweldig. Het is niet een land/plek waar je heen moet gaan voor het shoppen en strand hangen. Je kan wel naar het strand (aan de bovenkant van Sao Miguel zijn wel zandstranden, daar ook nog surfwedstrijd bekeken).
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 06 Mei 2016 15:51

Re: Azoren

Het ticket wat ik tegenkwam was van 21-07/04-08, en ik zou dan wel meerdere eilanden willen bezoeken anders wordt het wel een saaie bedoeling denk ik. Ik ga niet voor zon/zee/strand, maar echt voor de natuur, beetje rondhobbelen en wandelen. Wanneer (welk jaar) zijn jullie er geweest, was het enigszins betaalbaar? Ik ga alleen, auto huren kan prima maar dan zou het wel fijn zijn als het allemaal een beetje betaalbaar is :-)
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 06 Mei 2016 18:38

Re: Azoren

Wij zijn dus eind augustus/begin september geweest. Als ik het mij goed herinner zijn we iets van 8 dagen geweest, en in totaal waren we iets van 600-700 euro pp kwijt dit was inclusief hotel met ontbijt. Auto huren viel mij mee qua prijs, we hadden een nieuwe Volkswagen Beetle voor rond de 30 euro per dag.
Toen was ik nog niet zo bedreven in vakanties uitzoeken en vergelijken dus ik denk dat ik nu anders uit zou kunnen komen.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers