Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weinig slaap door de buren.

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Mei 2016 06:51

Re: Weinig slaap door de buren.

Rosalie schreef:Voor een tijdelijke situatie had ik het ook overbodig gevonden om de buren te vragen of zij later willen beginnen met klussen.


Hierom inderdaad.. woonwijk, geven en nemen, geen jaren zelfs geen maanden durend plan... even vervelend maar zo weer voorbij
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Mei 2016 10:02

Re: Weinig slaap door de buren.

Radler schreef:
caribbeanlover schreef:
Steep schreef:Een prieeltje bouwen duurt niet zo lang, denk dat je daar nog een paar dagen last van hebt en dan is het klaar. Als het een langdurige verbouwing was dan was ik in overleg gegaan, maar niet om iets als dit.


Klopt denk dat ik het zo houd en mocht het echt de spuigaten uitlopen dwz dat het lang duurt zal ik er denk ik wel wat van zeggen. Vandaag begonnen ze niet zo vroeg en ik vraag me af of dat is omdat het 5 mei is wat niks uitmaakt omdat zij niet werken.


Hemelvaart word als een soort zondag gezien, dus denk wel dat dat de reden is geweest dat ze later begonnen :)


Ze zijn niet gelovig als je dat bedoelde en bovendien wordt er met het mooie weer regelmatig geboord ed op zondagen hier in de buurt.
<<

Anoniem244

Bericht 06 Mei 2016 11:06

Re: Weinig slaap door de buren.

Nee dat bedoelde ik niet
Meer dat ze denken het is een soort zondag dus veel mensen vrij, laten we daarom later beginnen met klussen
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Mei 2016 17:30

Re: Weinig slaap door de buren.

Aha oke dan. Denk dat ze klaar zijn, maar je weet het nooit he.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Mei 2016 11:04

Re: Weinig slaap door de buren.

Het ziet er naar uit dat ze nog even bezig zijn, want vanochtend is er een bedrijf gekomen die het hele gebeuren gaat plaatsen. Het is een soort serre, maar dan niet een verlengde van de woonkamer. Het zit los aan de buitenkant. Dus ik werd weer fijn voor 8.30 gewekt!
Het is dat ik vannacht niet heb gewerkt en vandaag ook niet, maar ik zet de wekker elke dag op dezelfde tijd zodat ik een ritme kan krijgen. Ik ga om 22.30 naar bed als ik niet werk dus niet heel laat.
Ik hoop dat ze vandaag klaar zijn.
Ik kan onderhand wel een spandoek uit het raam met '' ik.........slaap tot 10.00 graag rekening met mij houden'' wat ik natuurlijk niet doe.
<<

Anoniem161

Bericht 10 Mei 2016 11:17

Re: Weinig slaap door de buren.

Een bedrijf is iig sneller.
En een spandoek, je zou ook gewoon naar de buren kunnen gaan. Maar goed, je hebt genoeg geslapen afgelopen nacht dus niet zeuren. En echt een tip, koop op maat gemaakte oordoppen!
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Mei 2016 12:12

Re: Weinig slaap door de buren.

Elisa schreef:Een bedrijf is iig sneller.
En een spandoek, je zou ook gewoon naar de buren kunnen gaan. Maar goed, je hebt genoeg geslapen afgelopen nacht dus niet zeuren. En echt een tip, koop op maat gemaakte oordoppen!


Dat van dat spandoek was natuurlijk een grapje dat je dat niet snapt. Op maat gemaakt doppen vind ik overbodig en dan hoor ik toch wel dingen. Ik zeg nergens dat ik goed geslapen heb hoor dat maak jij ervan.
<<

Anoniem161

Bericht 10 Mei 2016 12:42

Re: Weinig slaap door de buren.

Dat snap ik echt wel maar dan nog denk ik dat je naar de buren kunt gaan.
Ik zeg ook niet dat je goed geslapen hebt maar wel genoeg.
En die oordoppen, mijn man hoort ons kind niet huilen daarmee en hij slaalt vaak overdag. Het is echt een redding voor hem.

Maar ik praat tegen een muur. Dus graag gedaan voor de tips over de oordoppen en ja dat is sarcastisch want jij doet niets met onze tips en geeft amper een bedankje.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Mei 2016 14:59

Re: Weinig slaap door de buren.

Ik bedank vaak genoeg mensen hier en toevallig jou niet nou bij deze dank je wel. Zo goed? Op maat gemaakte dopjes kosten meer dan gewone niet iedereen heeft dat er voor over.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 10 Mei 2016 17:55

Re: Weinig slaap door de buren.

caribbeanlover schreef:Het ziet er naar uit dat ze nog even bezig zijn, want vanochtend is er een bedrijf gekomen die het hele gebeuren gaat plaatsen. Het is een soort serre, maar dan niet een verlengde van de woonkamer. Het zit los aan de buitenkant. Dus ik werd weer fijn voor 8.30 gewekt!
Het is dat ik vannacht niet heb gewerkt en vandaag ook niet, maar ik zet de wekker elke dag op dezelfde tijd zodat ik een ritme kan krijgen. Ik ga om 22.30 naar bed als ik niet werk dus niet heel laat.
Ik hoop dat ze vandaag klaar zijn.
Ik kan onderhand wel een spandoek uit het raam met '' ik.........slaap tot 10.00 graag rekening met mij houden'' wat ik natuurlijk niet doe.


Echt je bent zo'n zeur jij. Of hou op met zeuren over het lawaai of ga met je buren praten.
<<

Anoniem161

Bericht 10 Mei 2016 18:29

Re: Weinig slaap door de buren.

caribbeanlover schreef:Ik bedank vaak genoeg mensen hier en toevallig jou niet nou bij deze dank je wel. Zo goed? Op maat gemaakte dopjes kosten meer dan gewone niet iedereen heeft dat er voor over.


Als je dat er niet voor over hebt, dan moet je niet zeuren. Je woont nou eenmaal niet in een hutje op de hei dus je hebt omgevingsgeluid. Daar kan je of iets aan doen of negeren en niet zeuren.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 10 Mei 2016 19:14

Re: Weinig slaap door de buren.

Serieus CBL.... emigreer naar Australie ofzo... ga je lekker in je eentje zitten, hoeft niemand je geklaag aan te horen, want zelfs daar zul je wel weer iets verzinnen om over te zeiken.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem316

Bericht 10 Mei 2016 19:52

Re: Weinig slaap door de buren.

CBL, ik vind dat ze nog op sjieke tijden beginnen! 8:30 vind ik nog relatief laat voor een klussenbedrijf.
Niet zo klagen joh, zoveel verspilde energie!
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers