Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Restaurants in Parijs

<<

Anoniem313

Bericht 03 Mei 2016 20:42

Restaurants in Parijs

Het duurt nog even, maar begin juli gaan mijn vriend en ik samen een paar dagen naar Parijs zonder onze kinderen. Wij houden erg van lekker eten en borrelen en dat wordt dus een belangrijk onderdeel van dit tripje. Ik ben al vrij vaak in Parijs geweest en weet dat je er erg lekker maar ook erg beroerd kunt eten. Zomaar ergens binnenlopen 's avonds doe ik daar liever niet, de tourist traps zijn me te veel aanwezig. Ik ben dus op zoek naar aanraders! Wie heeft favoriete adresjes in Parijs en wil ze met me delen? Ik zoek geen specifieke keuken, sowieso hebben we drie avonden dus diversiteit is prima. We zitten in de Marais maar willen ook prima in een andere buurt eten.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 03 Mei 2016 21:14

Re: Restaurants in Parijs

Wij hebben een avond lekker gegeten bij Brasserie Julien, Rue Faubourg Saint Denis. Volgens mij franse keuken, wel lekker en niet zo standaard.

Overigens keken we op internet om te reserveren en was er pas plek om 22:00, maar toen we er op de gok heengingen (zitten meer tentjes in de buurt), konden we rond 19:00 uur gewoon terecht.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Mei 2016 08:01

Re: Restaurants in Parijs

La Coupole is wel een echte klassieker. Het is niet goedkoop en reserveren is van te voren wel nodig. Maar als je even terug in de tijd wilt bij een echt klassieke Franse brasserie met mooie oester- of fruit de mersplateaus of Franse gerechten, dan is dit een goede aanrader.
http://www.lacoupole-paris.com/en/


En als je nog een leuke echte Franse bistro zoekt is dit wel een aanrader: Au Pere Louis. Gewoon lekkere, Franse bistro gerechten. Er zijn natuurlijk talloze van dit soort restaurantjes in Parijs en er zullen ongetwijfeld betere zijn, maar deze ken ik en heb ik een leuke avond gehad en lekker gegeten (confit de canard onder andere).
http://www.auperelouisrestaurant.fr/
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Mei 2016 08:25

Re: Restaurants in Parijs

Mamou!
http://www.restaurantmamou.fr/

Zit om de hoek bij Rue de La Fayette.
We zaten destijds in een hotel daar in de buurt en toen we daar op een avond langs liepen zijn we daar naar binnen gestapt.
Echt verrassend goed gegeten! Het interieur ziet er minder belovend uit, maar het eten was fantastisch.
Ik weet nog dat ik daar als voorgerecht iets had met venkelpuree, coquilles en groene appel. Onwijs lekker!

Volgende keer dat we weer naar Parijs gaan, gaan we zeker daar weer eten.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem313

Bericht 04 Mei 2016 09:18

Re: Restaurants in Parijs

Bedankt mademoiselles, ik ga ze direct bekijken!
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 05 Mei 2016 00:14

Re: Restaurants in Parijs

Van t weekend in een Italiaans restaurant (pizzeria) gegeten in de buurt van Chatelet les Halles
Hebben ze heerlijke pizza's. En mijn Italiaanse vriendinnen houden niet zo van de Italiaanse restaurants in Parijs maar deze vonden ze heel lekker..


http://www.oscià-pizzeria-napoletana.com
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 05 Mei 2016 00:18

Re: Restaurants in Parijs


Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers