Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Samsung of Iphone

<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 03 Mei 2016 16:53

Samsung of Iphone

Ik heb jaren een samsung telefoon gehad en kan mijn abbo opzeggen of verlengen en zit in dubio nu. Ik wil geen hoofdprijs betalen voor een abbo dus heb de volgende opties:

Samsung Neo, A5 of A3
Iphone 5S

Ik heb nog nooit een iphone gehad dus geen ervaring ermee. Wie van jullie heeft weleens een iphone en Samsung gehad en wat zijn je ervaringen. Iemand die 1 van de bovenste heeft, wat is jouw ervaring?
<<

Anoniem304

Bericht 03 Mei 2016 16:58

Re: Samsung of Iphone

Mijn vriend heeft de Samsung S5 NEO en is super tevreden. Ik ga die ook nemen denk ik, of de S6. In ieder geval in goud!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 03 Mei 2016 16:59

Re: Samsung of Iphone

Yadira schreef:Mijn vriend heeft de Samsung S5 NEO en is super tevreden. Ik ga die ook nemen denk ik, of de S6. In ieder geval in goud!


Qua specificaties komt deze er ook goed uit, groot geheugen, moet alleen wel ff aan de maat wennen, vind hem wel erg groot
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Mei 2016 17:00

Re: Samsung of Iphone

Ik ben twee jaar geleden geswitcht van iPhone naar Android en vind het heerlijk! Gewoon alles zelf in kunnen delen.

Hiervoor had ik de nexus en nu heb ik de Samsung s6 en wat een goed sterk ding. Die camera is echt fantastisch. Daar kan geen iPhone en menig ander toestel tegenop. Echt top. En sowieso is de telefoon snel en goed en handig. Ik vond Samsung altijd afgezaagd maar daar ben ik wel op terug gekomen. Het is gewoon een steengoed toestel.
Let's discover the world together.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 03 Mei 2016 17:04

Re: Samsung of Iphone

Marin schreef:Ik ben twee jaar geleden geswitcht van iPhone naar Android en vind het heerlijk! Gewoon alles zelf in kunnen delen.

Hiervoor had ik de nexus en nu heb ik de Samsung s6 en wat een goed sterk ding. Die camera is echt fantastisch. Daar kan geen iPhone en menig ander toestel tegenop. Echt top. En sowieso is de telefoon snel en goed en handig. Ik vond Samsung altijd afgezaagd maar daar ben ik wel op terug gekomen. Het is gewoon een steengoed toestel.


Hoe bedoel je dit? wat kan je dan bijvoorbeeld niet indelen bij een Iphone? Thanx in ieder geval voor de reactie
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 03 Mei 2016 17:08

Re: Samsung of Iphone

Mijn man en ik hebben ook de Samsung s5 neo en die bevalt ons allebei prima. Iets anders dan Samsung hebben wij toch al niet snel maar een Iphone is wel iets wat we zeker niet willen hebben. Alles van Apple word hier geweigerd haha.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Mei 2016 17:09

Re: Samsung of Iphone

Ik ergerde me suf aan de iPhone dat je niet handige foto mappen kunt maken. Nu heb ik alles goed gecategoriseerd.
En bijv in het menu. Je had toch zo'n pull up menuutje bij de iPhone met bijv een timer en calculator? Wie bepaalt dat ik die opties het belangrijkst vind? Dat bepaal ik zelf wel. Ik vind bijv de timer handig maar calculator gebruik ik nooit. Nu heb ik gewoon een toggle bar met favoriete opties als eerste ingesteld.

Meer voorbeelden kan ik even niet meer bedenken, weet dat ik destijds me wel echt begon te ergeren aan de simpliciteit van de iPhone. Daar gaan ze prat op natuurlijk, maar voor mij werkte dat niet. Ik kan ook níet met MacBook computers om gaan, word er helemaal kriegelig van. Geef mij maar een computer waar ik meer zelf kan.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem184

Bericht 03 Mei 2016 18:39

Re: Samsung of Iphone

Ik heb na vier jaar iPhone een uitstapje gemaakt naar Samsung, maar ben blij dat ik nu, twee jaar later, weer een iPhone heb. Samsung werkte voor mij niet, te onlogisch, te rommelig voor mijn gevoel. iPhone is gewoon lekker duidelijk. Mappen voor m'n foto's maken kan ik op m'n iPhone ook en ik vind het ook fijn dat ik hem kan synchroniseren met m'n iPad. En dat pull up menu'tje vind ik juist heel handig en fijn :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Mei 2016 18:44

Re: Samsung of Iphone

Grappig he hoe dat zo verschillend is Maple. Het komt echt neer op persoonlijke voorkeur.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Mei 2016 18:45

Re: Samsung of Iphone

Ella schreef:
Yadira schreef:Mijn vriend heeft de Samsung S5 NEO en is super tevreden. Ik ga die ook nemen denk ik, of de S6. In ieder geval in goud!


Qua specificaties komt deze er ook goed uit, groot geheugen, moet alleen wel ff aan de maat wennen, vind hem wel erg groot

Ja ik vind ze ook erg groot. :face:
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 03 Mei 2016 18:50

Re: Samsung of Iphone

Ik zou niet overstappen naar Iphone, ik vind android veel fijner.
Als je trouwens niet teveel wilt betalen, kan je ook naar een LG kijken. Ik heb nu 1,5 jaar de LG L90, low budget toestel (120 euro destijds, en heb dan een simonly abonnement) en werkt echt prima. Je zou dan kunnen kijken naar de G serie, dat zijn hun high end toestellen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Mei 2016 18:51

Re: Samsung of Iphone

Of een Nexus. Kale Android, dus geen bloatware van een ander merk en goed betaalbaar. Huawei en LG lijken mij ook wel wat hoewel ik altijd twijfel of ze wel sterk genoeg zijn voor zeer intensief gebruik.
Let's discover the world together.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 03 Mei 2016 21:19

Re: Samsung of Iphone

Thanx voor de tips en ervaringen allemaal. Ik neem ze mee in mijn overweging
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11406

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 03 Mei 2016 21:41

Re: Samsung of Iphone

Ik kijk ook een beetje voor een nieuwe. Ik moet alleen een los toestel kopen. Of toch over op een nieuw abonnement.
Een waterdichte lijkt mij ideaal! Nooit meer in een zakje doen tijdens het sporten en in de regen of zwembad ook foto's kunnen maken.

OHja, ik heb Android en ik zou ook niet over willen op een iPhone.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Patsy

Bericht 03 Mei 2016 22:26

Re: Samsung of Iphone

Marin schreef:Of een Nexus. Kale Android, dus geen bloatware van een ander merk en goed betaalbaar. Huawei en LG lijken mij ook wel wat hoewel ik altijd twijfel of ze wel sterk genoeg zijn voor zeer intensief gebruik.


Ik heb mij LG nu bijna 2 jaar. Hij werkt nog prima terwijl ik hem heel intensief gebruik. Het is dat ik graag een nieuw toestel wil gewoon omdat ik weer wat nieuws wil (en een goudkleurig toestel mooi vind) maar deze is nog niet 'af'.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Mei 2016 22:27

Re: Samsung of Iphone

Oh dat is wel fijn! Mijn toestellen zijn na één a twee jaar wel echt uitgeleefd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem177

Bericht 04 Mei 2016 02:03

Re: Samsung of Iphone

Ik ben van android en zou dus gaan voor samsung
<<

Patsy

Bericht 04 Mei 2016 08:20

Re: Samsung of Iphone

Marin schreef:Oh dat is wel fijn! Mijn toestellen zijn na één a twee jaar wel echt uitgeleefd.

Die van mij normaal ook, maar deze valt echt 100% mee (afkloppen).
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 570

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 04 Mei 2016 08:30

Re: Samsung of Iphone

Sinds 2 dagen heb ik de Samsung A3 en deze bevalt me tot nu toe heel goed. Hiervoor had ik de s4 mini, ook altijd tevreden over geweest. Ik heb vooral voor deze telefoon gekozen, omdat deze niet heel groot is. Volgens mij zijn de andere toestellen die je noemt wel een stuk groter (A5 en Neo). Let bij de A3 wel op dat je het 2016 model hebt, je hebt ook een oudere versie (deze is iets kleiner).
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Anoniem304

Bericht 04 Mei 2016 11:19

Re: Samsung of Iphone

Ik krijg een S6 van m`n werkgever. Olé! :D
<<

Elle123

Bericht 04 Mei 2016 11:57

Re: Samsung of Iphone

Ik had juist heel veel problemen met Samsung. Ik had een paar jaar geleden een S2 en die liep echt continu vast. Moest hem elke dag wel uitzetten door de batterij eruit te halen. Sindsdien heb ik iPhone (eerst 4, nu 6) en geen van beide is ooit vast gelopen. Ik vind iTunes overigens wel een rotprogramma. Ik kies vooral uit gemak voor iPhone, als je een nieuwe hebt toest je je code in en alles is weer precies zoals op je oude. ideaal. En mijn vriend heeft er ook een dus kunnen we samen doen met de laders en andere accessoires.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 04 Mei 2016 12:38

Re: Samsung of Iphone

Ik ben 2 jaar geleden overgestapt van Iphone naar Samsung en zou niet meer terug willen. Vind de Samsung/Android fijner.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 04 Mei 2016 17:02

Re: Samsung of Iphone

Ik ben ook geen fan van Samsung. Veels te overpriced voor wat je krijgt, net als Iphone.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Mei 2016 17:11

Re: Samsung of Iphone

Sawadee schreef:Ik ben ook geen fan van Samsung. Veels te overpriced voor wat je krijgt, net als Iphone.

Het zijn gewoon high end telefoons. Net zoals dat een Ferrari meer kost dan een Dacia. Prima basis, die laatste, maar de kwaliteit van de eerste is beter. Voor een telefoon, wat zo ongeveer mijn meest gebruikte object is, ben ik zelf bereid dat wel te betalen. Een ander niet misschien, dat snap ik. Maar ik vind het niet overpriced. Wel duur, maar wel waar voor je geld.
Let's discover the world together.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 04 Mei 2016 17:37

Re: Samsung of Iphone

Ik heb beide gehad en voor mij maakte het geen verschil. Kon met beide goed overweg. Ik heb nu een Samsung Galaxy Alpha en moet nog een jaar. Geen idee wat ik hierna neem, ligt aan de aanbieding ter zijner tijd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers