Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geen 4 mei voor mij

<<

Anoniem315

Bericht 02 Mei 2016 18:51

Geen 4 mei voor mij

http://www.lindanieuws.nl/nieuws/christ ... erdenking/

Wat vinden jullie van dit statement?

Persoonlijk ben ik er best wel geïrriteerd door. Ik vind haar statement niet juist, niet passend en kwetsend.
<<

Anoniem281

Bericht 02 Mei 2016 18:57

Re: Geen 4 mei voor mij

Ik snap wel dat er iets heel krom is, in deze tijd. En dan bedoel ik dat Hitler gehaat wordt, maar er wel gestemd wordt op Wilders. Ja, er zit een wereld van verschil tussen die twee, maar ook overeenkomsten. Er wordt nog steeds haat gezaaid, er wordt nog steeds gevochten en we doen er zelf nog steeds aan mee.

Maar om daarom 4 mei te skippen, vind ik dan weer onbeschoft. Maak je dan op een pro-actieve wijze hard voor je goede doelen, maar ga niet op Social Media blèren.

Helaas gaat dat zo tegenwoordig, via Social Media plaatjes delen, waar men 't allemaal wel niet mee eens is, maar uiteindelijk loopt iedereen als schaapjes in de rij en is protesteren op 't Malieveld weer teveel gedoe.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 02 Mei 2016 19:29

Re: Geen 4 mei voor mij

Ik denk dat ze niet zo goed snapt waar 4 mei voor staat.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 02 Mei 2016 19:35

Re: Geen 4 mei voor mij

Gewoon geen aandacht schenken aan zulke mensen. Dat ze zich zorgen maakt om de samenleving waarin we nu leven prima maar om misbruik te maken van de dodenherdenking dat gaat mij een brug te ver. Van mij mag ze het gerust zeggen aangezien vrijheid van meningsuiting een groot goed is, maar door er aandacht aan te schenken geef je haar een (te groot) podium in mijn ogen waar ze geen recht op heeft.
<<

Anoniem282

Bericht 02 Mei 2016 19:56

Re: Geen 4 mei voor mij

Hm, het is natuurlijk een beetje olie op het vuur gooien, omdat W.O.II heel gevoelig ligt en dan is het wel simpel om je achter het recht op vrijheid van meningsuiting te 'verschuilen'. Wat ze zegt vind ik niet per se raar, maar de timing is wat beroerd (wat ook de bedoeling was, veronderstel ik). Afschaffen van dodenherdenking vind ik onzinnig; je bent niet verplicht op 4 mei 2 minuten stil te zijn. Als je ervoor kiest om hier niet aan mee te doen, lijkt het me echter wel zo respectvol dit buiten gehoor/zicht van anderen te doen.:)
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 02 Mei 2016 20:30

Re: Geen 4 mei voor mij

Daarbij is ze ook hypocriet door alle Nederlanders over een kam te scheren.
En dat ze het heeft over dat wij alleen witte geschiedenis herdenken in onze witte maatschappij is ook behoorlijk racistisch.

Ze hangt een verhaal op over iets waar ze het niet mee eens is, maar doet in principe hetzelfde als de mensen waar ze een hekel aan heeft.

Ik ben ook tegen racisme. Zou nooit op de pvv of een dergelijke partij stemmen.
Ik heb respect voor iedereen en behandel iedereen hoe ik ook behandeld zou willen worden.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 02 Mei 2016 21:46

Re: Geen 4 mei voor mij

Raven schreef:Ik denk dat ze niet zo goed snapt waar 4 mei voor staat.


Inderdaad.

Ik erger me hier echt dood aan, echt kwaad word ik ervan.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 02 Mei 2016 22:14

Re: Geen 4 mei voor mij

Ik vond de tegenreactie die nu viral gaat heel mooi.
Van een jongen. Hij had het helemaal bij het juiste eind, vond ik.

Met haar post kweekt ze juist haat en verdeling denk ik.
04-2014
10-2015

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron