Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

<<

Rosalie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 194

Geregistreerd: 03 Mei 2016 22:24

Bericht 03 Mei 2016 22:48

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Ik vind het intens verdrietig. En ik vind die colum echt smakeloos! Bah!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Mei 2016 23:33

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Ik vind het helemaal niet zo vergezocht dat zij achter zijn rug om een donor heeft gezocht. Niet verder gezocht dan vreemdgaan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem280

Bericht 04 Mei 2016 07:50

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Is het ook niet.

Maar heb je daar geen toestemming voor nodig van je partner om het daadwerkelijk te laten doen?
Lijkt mij dat je dit als arts niet zomaar kan toestaan wanneer de partner niet in beeld is geweest.
Tenzij zij heeft gezegd ik ben alleengaand.

Vreselijk!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Mei 2016 09:15

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Susan schreef:Ik vind het helemaal niet zo vergezocht dat zij achter zijn rug om een donor heeft gezocht. Niet verder gezocht dan vreemdgaan.

Eens. Eerlijk gezegd was dit zelfs mijn eerste gedachte. Ik 'volg' Mattie en Wietze al een tijdje en Kirsten is meerdere keren voorbij gekomen in hun programma. Ze leken altijd zo gelukkig samen, dat ik me haast niet kan voorstellen dat ze vreemd is gegaan. Een logischere verklaring leek mij daarom dus dat haar kinderwens zo diep zat, en zij wist dat het aan Mattie lag, dat zij achter zijn rug om een donor heeft gezocht.
Maar goed, mijn argumentatie slaat natuurlijk niet echt ergens op, want hoe gelukkig mensen overkomen zegt niets over of deze mensen al dan niet vreemd zullen gaan. En misschien hadden ze wel een open relatie, of misschien was Mattie wel eerst vreemd gegaan. Je weet gewoon niet wat er aan de hand is. Ik vind het wel lullig voor haar dat er nu overal in de kranten staat 'Q music DJ belazerd door vreemdgaande partner' en dergelijke leuzen. Lekker suggestief allemaal.

♥♥
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 04 Mei 2016 09:38

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Caramba schreef:Is het ook niet.

Maar heb je daar geen toestemming voor nodig van je partner om het daadwerkelijk te laten doen?
Lijkt mij dat je dit als arts niet zomaar kan toestaan wanneer de partner niet in beeld is geweest.
Tenzij zij heeft gezegd ik ben alleengaand.

Vreselijk!


Maar als alleenstaande "even" een zaaddonor regelen doe je via een officieel traject ook niet zo makkelijk. Daar gaat uitgebreide screening van sociaal vangnet en vaak ook hormonen om de kans bij pogingen te optimaliseren mee gepaard. Lijkt me lastig haalbaar en te verbergen. En op eigen houtje een donor fiksen lijkt me ook praktisch lastig. Simpel gezegd lijkt het mij qua effectief zwanger worden eigenlijk het "makkelijkst" via een affaire met meerdere seksuele escapades. Hoewel de meerling weer wel op een medisch iets zou kunnen duiden maar lijkt me dat je echt gehaaid moet zijn om dat te verbergen.
Laatst gewijzigd door Whatever op 04 Mei 2016 10:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Mei 2016 09:50

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Whatever, het was wel een eeneiige tweeling. Bij een medische meerling is het twee-eiig toch?

♥♥
<<

Anoniem280

Bericht 04 Mei 2016 10:20

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Dat zegt niks hoor Elliot.
Vind het maar raar. Kan er met mijn hoofd dan ook niet bij. Het is gewoon een afschuwelijk verhaal!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 04 Mei 2016 10:23

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Caramba schreef:Dat zegt niks hoor Elliot.
Vind het maar raar. Kan er met mijn hoofd dan ook niet bij. Het is gewoon een afschuwelijk verhaal!

Oh, dat heb ik altijd gedacht. Omdat ze soms meerdere eitjes tegelijk terugplaatsen of door de hormonen meerdere eitjes tegelijk rijpen. Het delen van een bevruchte eicel in twee kindjes is niet vaak het gevolg van een medische behandeling dacht ik. Maar ik heb er totaal geen verstand van hoor.

♥♥
<<

Anoniem280

Bericht 04 Mei 2016 10:28

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Vruchtbaarheidsbehandeling (waaronder medicijnen en IVF/ICSI): bij een IVF/ICSI-behandeling is de kans op een meerling vergroot wanneer meer dan één embryo wordt teruggeplaatst. Overigens lijkt de kans op een eeneiige meerling na IVF/ICSI-behandeling ook iets vergroot.

Moest het toch maar even opzoeken.
Speelt hier geen rol, aangezien het in de familie zit.
<<

Anoniem170

Bericht 04 Mei 2016 11:01

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Heb ook weleens verhaal gelezen van een vrouw en die bestelde als het ware zaad van een donor uit Denemarken. Ze moest dan zelf injecteren. Ging ook vrij makkelijk dat bestellen, kostte ook wel wat, weet alleen niet meer hoeveel. Weet nog dat ik zelf toen nogal verbaasd was dat zo makkelijk ging.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2826

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 04 Mei 2016 11:18

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Roos' schreef:Heb ook weleens verhaal gelezen van een vrouw en die bestelde als het ware zaad van een donor uit Denemarken. Ze moest dan zelf injecteren. Ging ook vrij makkelijk dat bestellen, kostte ook wel wat, weet alleen niet meer hoeveel. Weet nog dat ik zelf toen nogal verbaasd was dat zo makkelijk ging.


Klopt, een vriendin van mij heeft er ook over gedacht om dit te doen. Die heeft zich er toen in verdiept en schijnt in sommige landen idd zo makkelijk te kunnen.

Maar goed, ik vind dit verhalen juist vergezocht. De meest logische verklaring is toch gewoon dat zij is vreemdgegaan, wat haar motief dan ook was. Ik snap dan ook niet zo dat speculeren, lijkt wel zoeken haast naar verzachtende omstandigheden voor haar. Daarbij blijft het hoe dan ook zo dat zij hem heeft voorgelogen, ook als ze stiekem een donor heeft gezocht. Dat lijkt mij ook het ergste, je vent laten geloven dat hij vader wordt en ook wel vruchtbaar is terwijl daar kennelijk twijfel over bestond. Hoogverraad wat mij betreft. Uit die brief blijkt ook duidelijk dat zij hem bedrogen heeft, op wat voor manier dan ook.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Mei 2016 11:20

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Ze zal het dan niet via een officiële kliniek in Nederland hebben gedaan, maar je kunt tegenwoordig gewoon online sperma uitzoeken en bestellen in Denemarken. Dat breng je zelf thuis in en daar heb je helemaal niemands toestemming voor nodig.

O, dit is net al gezegd, zie ik. Maar ik weet dit zelf van iemand uit mijn directe omgeving. Het gaat inderdaad vrij makkelijk, het is alleen duur.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem193

Bericht 24 Mei 2016 09:42

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Wanneer zal Mattie weer terugkomen op de radio, weet iemand daar wat van?
<<

Anoniem304

Bericht 24 Mei 2016 09:46

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Alibi schreef:Wanneer zal Mattie weer terugkomen op de radio, weet iemand daar wat van?

Ik meende dat hij in juni/juli vakantie zou hebben. De verwachting is geloof ik dat hij daarna weer terugkomt.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 24 Mei 2016 09:53

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Ook als werkgever zal je op een gegeven moment toch wel zeggen 'kom nu maar langzaam terug'. Een van de best beluisterde programmas van Q draait om hem (en Wietze).
<<

Anoniem222

Bericht 24 Mei 2016 10:09

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Ik weet natuurlijk niet hoe het met hem gaat maar het lijkt me ergens ook wel prettig om op een gegeven moment weer aan het werk te gaan. Hij zal in den beginne waarschijnlijk veel reacties krijgen op de situatie, maar dat zal ook wel weer over gaan.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 24 Mei 2016 11:36

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Ja dat denk ik ook. Anders gaat het nog je héle leven beheersen, terwijl het juist belangrijk is ook je hoofd leeg te maken en soms aan andere dingen te denken.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 24 Mei 2016 14:03

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Zou hij niet inmiddels al wel weer aan het werk zijn, maar nog eventjes alleen achter de schermen? Ik weet het niet hoor, maar ik kan me voorstellen dat de stap naar echt weer op de radio zijn nog even te groot is, maar dat hij wel weer in het ritme wil komen door alvast te helpen met de redactionele dingetjes.
Nouja, ik weet niet, hij moet maar de tijd nemen die hij nodig heeft. Dit is zoiets heftigs, ik zou niet weten hoe ik zou reageren als het mij zou overkomen.

♥♥
<<

Anoniem321

Bericht 24 Mei 2016 15:23

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

We horen het vanzelf. Ik kan in ieder geval niet wachten, ben wel fan van de Mattie & Wietze ochtendshow.
<<

Anoniem222

Bericht 24 Mei 2016 15:25

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Ja, zou ook heel goed kunnen Elliot. Hij moet inderdaad maar gewoon doen waar hij behoefte aan heeft (net alsof wij er wat over te zeggen hebben haha!).
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 29 Mei 2016 16:37

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

10-08-2017 ♥
<<

Anoniem331

Bericht 29 Mei 2016 19:23

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Vanaf morgen Mattie weer te horen bij Q-music, fijn om ze weer samen oo de radio te horen, als Wietze tenminste ook beter is.
<<

anoniem224

Bericht 29 Mei 2016 19:54

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Morgen issie er weer! Zag op social media al foto's voorbij komen van z'n wekker die om 3:30u ging :wink:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 30 Mei 2016 08:44

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Jaa zo leuk dat Mattie er weer is! Hij heeft net even kort verteld hoe het met hem gaat en verder gaan ze gewoon lekker door met de show. Ik vind echt dat ze het goed oppakken, ze vermijden het onderwerp niet echt, maar ze gaan er ook niet tot in detail over door en ze blijven er ook niet op hangen. Echt top!

♥♥
<<

Anoniem321

Bericht 30 Mei 2016 08:46

Re: Q music DJ Mattie niet biologische vader tweeling

Ja, ik heb het gehoord vanmorgen. Ik vind ook dat hij het goed heeft aangepakt. Fijn dat hij er weer is!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers