Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mei 2016 02:01

Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Vrijdag moest hij het weer zeggen dat ik zo boos kijk en ditmaal in het bijzijn van anderen. Toen hij het een andere keer zei zei ik hem dat ik dat wel vaker gehoord heb en dat ik helemaal niet boos ben voor het het geval hij dat zou denken. Ik lachtte het een beetje weg en toen zei hij ''kijk nu lach je wel''. Vervolgens zei hij er achteraan dat het ook vaak tegen hem wordt gezegd dus ik had zoiets van waarom zeg je dat dan tegen mij als je weet hoe het is.

Vrijdag lachtte ik het weer weg en zei dat niemand hier blij kijkt omdat ze geconcentreerd aan het werk zijn. Zoiets daar gooide ik het op. Hij zei het terwijl hij naast een man stond wiens gezicht sowieso constant op onweer staat en die ik nog nooit heb zien lachen. Ik lach zo nu en dan wel eens.

Ben het een beetje zat en wil eigenlijk tegen hem zeggen dat hij eens op moet houden omdat ik het nu wel weet hoe hij erover denkt. Dat ik het fijn zou vinden als hij het voor zich houdt en dus niet meer tegen mij zal zeggen. Als hij het buiten mij om tegen iemand zegt prima, maar houd mij erbuiten.

Wat vinden jullie daar nou van? Steeds dezelfde opmerking is niet zo leuk en het begint nu irritant te worden.


Dan wat anders.
Ik stond vrijdag naast een collega laat ik haar A. noemen, zij heeft mij ingewerkt. Kreeg de indruk dat zij mij niet mag en dat terwijl ik haar niks heb aangedaan of iets tegen naars tegen haar heb gezegd.
Ik ging op een plek staan waar nog niemand stond en vroeg aan A of er misschien al iemand stond (die even weg was). Ze zei even niks en keek toen om haar heen en zei ''..... (naam weet ik niet) staat hier. Dat terwijl er nog niemand daar was begonnen en ineens moest daar een bepaald iemand staan van A.
Het stomme is dat A. laatst juist tegen mij zei dat niemand een vast plek heeft.

Er staan bakken waar iedereen post in doet dus gezamenlijk. A. mompelde wat richting mij over die bakken en ik vroeg of ze het tegen mij had, maar dat was niet zo. Dus ik vroeg of ik die mocht gebruiken zegt ze ''nee je moet je eigen pakken''. Dus ik zei tegen haar dat ze het dus wel tegen mij had.
Nogmaals gevraagd of ze mocht gebruiken en ze negeerde me totaal! Zeker 5x gevraagd. Er stonden 2 jongens mij aan te kijken zo van waar geeft ze je geen antwoord en van iemand achter mij kreeg ik er aan van haar.
Dus ik was het zat en vroeg aan A. waarom ze geen antwoord gaf en ze zat alleen maar vaag wat te schudden met haar hoofd. Heb tegen haar gezegd '' raar gedrag, ben jij nou een volwassen vrouw, heel kinderachtig''.

Ben ergens anders gaan staan, wilde niet tegen d'r kop aankijken!

Ze zegt nooit wat tegen mij en als ik iets heb met een bepaald formulier kan ze ineens wel wat zeggen. Ze zegt daarover dat ik die niet mag doen. Moest wat aan de leidinggevende vragen over dat formulier en heb wel gezegd dat ik die niet mag doen van haar. Later vroeg hij of ze dat echt zei.
Nou ze kan door de grond zakken. Ik negeer haar en als ze wat vraagt hoeft ze van mij ook geen antwoord te verwachten.
<<

Anoniem184

Bericht 01 Mei 2016 07:48

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

CBL, verander van mindset. Hoe heerlijk is het als dit het enige is waar je je momenteel druk hoeft te maken in je leven.

Ontopic: wat je leidinggevende betreft zou ik gewoon vragen of hij wil ophouden zulke opmerkingen te maken, omdat je dat niet fijn vindt. En die collega zou ik links laten liggen.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 01 Mei 2016 09:18

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Inderdaad mindset veranderen, want als je zulke dingen blijft ergeren dan zul het nog zwaar gaan krijgen in je rest van je carrière.

Oneerlijkheid en dat je met de ene collega beter op kan schieten dan de andere etc. zul je altijd houden op de werkvloer.

Ik benader werk ook anders dan 10 jaar geleden toen ik van school kwam en veels te lang ben gebleven bij mijn eerste werkgever. Mijn mindset is nu meer als ik mijn werk maar goed doe en op het einde van de maand mijn salaris krijg vind ik het best. Bij meerdere werkgevers heb ik gezien hoe het wel en niet moest en wat voor verbeteringen in de werkzaamheden etc. aangebracht konden worden. Een paar heb ik dat kenbaar gemaakt, maar kreeg geen feedback erop. Daarin ben ik nu bijvoorbeeld een stuk terughoudend geworden onder het motto van hoe jullie het regelen intern vind ik niet belangrijk als ik mijn geld maar krijg.
<<

Anoniem245

Bericht 01 Mei 2016 09:58

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Gewoon lekker laten gaan!
Ik had ook een stomme collega op mijn werk, maar die negeerde ik geoon of deed juist overdreven aardig tegen haar.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 01 Mei 2016 13:09

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Ik snap je collega wel, waarom zou je nog antwoord geven als er toch niets mee gedaan wordt. In eerste instantie negeer je haar antwoorden volkomen en nu word jij boos omdat zij jou negeert en geen antwoord geeft. Je vraagt of iemand al begonnen was. Misschien moest de collega die daar stond wel net even wat pakken en leek het daarom dat daar niemand stond. Kijk toch eerst ook eens naar je eigen gedrag voor je boos op anderen wordt.
2015 💙
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mei 2016 13:18

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Minx schreef:Ik snap je collega wel, waarom zou je nog antwoord geven als er toch niets mee gedaan wordt. In eerste instantie negeer je haar antwoorden volkomen en nu word jij boos omdat zij jou negeert en geen antwoord geeft. Je vraagt of iemand al begonnen was. Misschien moest de collega die daar stond wel net even wat pakken en leek het daarom dat daar niemand stond. Kijk toch eerst ook eens naar je eigen gedrag voor je boos op anderen wordt.


Jij begrijpt het verkeerd. Ze zei dat ik mijn eigen bakken moest halen en ik vraag gewoon normaal waarom ik die daar al stonden niet mocht gebruiken. Dan vind ik het normaal dat iemand antwoord geeft, maar dat deed zij niet. Ze doet al een tijdje uit de hoogte naar mij toe dus het is meer dan duidelijk dat ze mij niet mag. Prima dat kan, ik mag haar ook niet!
Van iemand anders hoorde ik dat het onzin was, dat die bakken voor iedereen zijn en dat zij ze geen eens zelf gepakt heeft aangezien die altijd klaar worden gezet door een groepje jongens.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 01 Mei 2016 13:19

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Ik ging op een plek staan waar nog niemand stond en vroeg aan A of er misschien al iemand stond (die even weg was). Ze zei even niks en keek toen om haar heen en zei ''..... (naam weet ik niet) staat hier.

Wat heb ik hier niet aan begrepen??
2015 💙
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mei 2016 13:22

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Maple schreef:CBL, verander van mindset. Hoe heerlijk is het als dit het enige is waar je je momenteel druk hoeft te maken in je leven.

Ontopic: wat je leidinggevende betreft zou ik gewoon vragen of hij wil ophouden zulke opmerkingen te maken, omdat je dat niet fijn vindt. En die collega zou ik links laten liggen.


Je hebt idd gelijk, maar ik ben iemand die zich nogal gauw ergert en zich van veel dingen wat aantrekt! Ik wilde wat uit mijn kluisje halen en zag dat zij er ook stond. Wilde gewoon als volwassene een gesprek aangaan, maar dacht later stik erin je negeert mij toch.

Wat de leidinggevende zegt daar heb je ook gelijk in en ik zal het een keer vragen of hij op wilt houden. Ben niet iemand die zulke dingen gauw zou zeggen heb daar vaak het lef niet voor.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 01 Mei 2016 13:24

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

caribbeanlover schreef:
Maple schreef:CBL, verander van mindset. Hoe heerlijk is het als dit het enige is waar je je momenteel druk hoeft te maken in je leven.

Ontopic: wat je leidinggevende betreft zou ik gewoon vragen of hij wil ophouden zulke opmerkingen te maken, omdat je dat niet fijn vindt. En die collega zou ik links laten liggen.


Je hebt idd gelijk, maar ik ben iemand die zich nogal gauw ergert en zich van veel dingen wat aantrekt! Ik wilde wat uit mijn kluisje halen en zag dat zij er ook stond. Wilde gewoon als volwassene een gesprek aangaan, maar dacht later stik erin je negeert mij toch.

Wat de leidinggevende zegt daar heb je ook gelijk in en ik zal het een keer vragen of hij op wilt houden. Ben niet iemand die zulke dingen gauw zou zeggen heb daar vaak het lef niet voor.


Misschien kan je daar eens aan werken? En dat bedoel ik oprecht, want het brengt je telkens in de problemen en het zou je denk ik echt helpen als je wat meer rust daarin kan krijgen :)
Misschien kan je hulp bij een therapeut zoeken, dat is echt niet gek hoor.
<<

Anoniem184

Bericht 01 Mei 2016 13:52

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Eens met Sawadee.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mei 2016 15:26

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

In therapie gaan vind ik erg overdreven dus dat ga ik niet doen. Die vrouw mag mij niet dat kan, maar geef dan gewoon antwoord. Het gaat om werk, dan heb je gewoon antwoord te geven dus dat je elkaar niet mag staat erbuiten.
<<

Anoniem184

Bericht 01 Mei 2016 15:28

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Misschien helpt het als je het niet als therapie ziet, maar als een soort 'cursus' waar je leert omgaan met het feit dat je je snel ergert. Sterker nog, ik denk niet eens zozeer dat je daarvoor naar een therapeut hoeft, ik denk dat er genoeg cursussen op dat gebied zijn. Ik zou me er eens in verdiepen, als ik jou was. Misschien is mindfullness wat voor je?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 01 Mei 2016 15:35

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Zie het dan als coaching.. En je legt het probleem nu bij die vrouw neer, maar het is onderhand wel duidelijk dat je sociaal gewoon niet zo handig bent, en dat is niet erg of om je voor te schamen.. Maar je kan niet altijd anderen daarvan de schuld geven.. Je kan alleen zelf veranderen en dat zou je echt kunnen helpen.

Zo iets bijvoorbeeld:
https://www.umcg.nl/NL/UMCG/Afdelingen/ ... fault.aspx

Wanneer komt u in aanmerking

U komt voor de training in aanmerking als u problemen heeft bij het contact met anderen. Het contact verloopt bijvoorbeeld moeizaam doordat u:

-het moeilijk vindt om nee te zeggen en over u heen laat lopen;
-verlegen bent en het moeilijk vindt om een gesprekje met iemand te beginnen;
-uw mening niet durft te geven of geen kritiek durft te uiten;
-wel voor uzelf durft op te komen, maar dat doet zonder rekening met anderen te houden. U schiet bijvoorbeeld meteen in de verdediging of wordt erg boos als een ander kritiek op u heeft.


Denk dat dat laatste wel op jou van toepassing is..
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 01 Mei 2016 16:24

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Ze doet er toch geen flikker mee mensen. Het ligt toch altijd aan een ander en niet aan cbl.....
D. 💙14-01-2019💙
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 01 Mei 2016 16:36

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Maar is die opmerking van je leidinggevende ook niet bedoeld als verbeterpunt. Hij heeft het al eerder aangegeven en collega's doen dit ook bij hem dus blijkbaar is er iets aan je uitstraling of houding dat storend is op de werkvloer. In plaats van hier nu je frustratie erover uiten kan je dit punt natuurlijk ook verbeteren. Wellicht zorgt dit er dan ook voor dat je onderling met de collega's vriendelijker omgaat en prettiger samenwerkt.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mei 2016 16:40

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Bloemetjesgordijn schreef:Maar is die opmerking van je leidinggevende ook niet bedoeld als verbeterpunt. Hij heeft het al eerder aangegeven en collega's doen dit ook bij hem dus blijkbaar is er iets aan je uitstraling of houding dat storend is op de werkvloer. In plaats van hier nu je frustratie erover uiten kan je dit punt natuurlijk ook verbeteren. Wellicht zorgt dit er dan ook voor dat je onderling met de collega's vriendelijker omgaat en prettiger samenwerkt.


Ik heb niet gezegd dat collega's dat tegen hem zeggen. Hoezo zou dat storend zijn? Dat is mijn look nou eenmaal, deal ermee of niet dat is niet mijn probleem. Er stond laatst een artikel in de krant dat dat tegen meer dan de helft wordt gezegd dus ik ben niet een apart geval ofzo. Wat moet ik dat doen? Continu een dikke smile opzetten omdat hij er steeds wat van zegt? Echt niet hoor, ga mij niet aanpassen bovendien houd geen mens dat vol.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mei 2016 16:42

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Sawadee schreef:Zie het dan als coaching.. En je legt het probleem nu bij die vrouw neer, maar het is onderhand wel duidelijk dat je sociaal gewoon niet zo handig bent, en dat is niet erg of om je voor te schamen.. Maar je kan niet altijd anderen daarvan de schuld geven.. Je kan alleen zelf veranderen en dat zou je echt kunnen helpen.

Zo iets bijvoorbeeld:
https://www.umcg.nl/NL/UMCG/Afdelingen/ ... fault.aspx

Wanneer komt u in aanmerking

U komt voor de training in aanmerking als u problemen heeft bij het contact met anderen. Het contact verloopt bijvoorbeeld moeizaam doordat u:

-het moeilijk vindt om nee te zeggen en over u heen laat lopen;
-verlegen bent en het moeilijk vindt om een gesprekje met iemand te beginnen;
-uw mening niet durft te geven of geen kritiek durft te uiten;
-wel voor uzelf durft op te komen, maar dat doet zonder rekening met anderen te houden. U schiet bijvoorbeeld meteen in de verdediging of wordt erg boos als een ander kritiek op u heeft.


Denk dat dat laatste wel op jou van toepassing is..


Nou ik geef niet zozeer iemand de schuld, maar zij is gewoon onbeschoft. Zou eens andersom moeten zijn. Bedankt voor de info en idd ik ga er niks mee doen dus niet ik ga er geen flikker mee doen Just Me Daan! Ik ben zoals ik ben en ga mij niet veranderen voor anderen dat doen zij evengoed niet.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 01 Mei 2016 17:21

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Vervelend CBL, niet leuk om genegeerd te worden. Ik zou je baas nog een keer netjes uitleggen, oh maar ik ben niet boos hoor, dat hoor ik wel vaker (zo iets). Zodat hij kan begrijpen dat ondanks dat hij denkt dat je boos bent/je een boos gezicht hebt je in ieder geval niet boos bent. Misschien kun je dan een praatje met hem maken over iets anders, het onderwerp verleggen. Zo leer je elkaar ook iets beter kennen, vaak is zo'n 'grapje' als 'wat kijk je boos' ook een manier om contact te maken of dat zeggen mensen als ze niet goed weten wat ze moeten zeggen (is mijn ervaring). Als hij het dan nog een keer zegt zou ik op een aardige manier zeggen, 'ja klopt, dat zei je gisteren ook al'. Dan heeft hij door dat hij het vaker zegt.

Je collega zou ik ook nog een keer proberen of het misschien een misverstand was, als ze je nog een keer negeert of onaardig tegen je doet zou ik haar een beetje proberen te mijden maar wel vriendelijk blijven. Gewoon zakelijk houden, het hoeft je vriendin niet te worden.

Succes!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 01 Mei 2016 17:37

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

caribbeanlover schreef:
Sawadee schreef:Zie het dan als coaching.. En je legt het probleem nu bij die vrouw neer, maar het is onderhand wel duidelijk dat je sociaal gewoon niet zo handig bent, en dat is niet erg of om je voor te schamen.. Maar je kan niet altijd anderen daarvan de schuld geven.. Je kan alleen zelf veranderen en dat zou je echt kunnen helpen.

Zo iets bijvoorbeeld:
https://www.umcg.nl/NL/UMCG/Afdelingen/ ... fault.aspx

Wanneer komt u in aanmerking

U komt voor de training in aanmerking als u problemen heeft bij het contact met anderen. Het contact verloopt bijvoorbeeld moeizaam doordat u:

-het moeilijk vindt om nee te zeggen en over u heen laat lopen;
-verlegen bent en het moeilijk vindt om een gesprekje met iemand te beginnen;
-uw mening niet durft te geven of geen kritiek durft te uiten;
-wel voor uzelf durft op te komen, maar dat doet zonder rekening met anderen te houden. U schiet bijvoorbeeld meteen in de verdediging of wordt erg boos als een ander kritiek op u heeft.


Denk dat dat laatste wel op jou van toepassing is..


Nou ik geef niet zozeer iemand de schuld, maar zij is gewoon onbeschoft. Zou eens andersom moeten zijn. Bedankt voor de info en idd ik ga er niks mee doen dus niet ik ga er geen flikker mee doen Just Me Daan! Ik ben zoals ik ben en ga mij niet veranderen voor anderen dat doen zij evengoed niet.


Misschien moet je het zien als veranderen voor JEZELF.. zodat je niet constant tegen dit soort problemen aanloopt.. Je hebt ALTIJD wel gedoe op sociaal vlak, is het niet met je collega's, dan is het wel met de buurman of iemand anders die je tijdens het uitlaten van je hond tegen komt, of je schoonfamilie en is die het niet, dan is het wel een reisorganisatie of hotel of wat dan ook! Ervaar je dat zelf niet als heel vervelend? Als iets constant terug komt vanuit meerdere hoeken, ligt het toch echt aan jou en niet aan de ander..
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 01 Mei 2016 17:40

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Ik snap dus niet waarom je aan haar blijft vragen of je die bakken mag. Dat is gewoon iemand uitlokken. Volgens mij zijn er namelijk maar 2 logische reacties:
1. Je gebruikt gewoon die bakken aangezien je niemand de bakken zag gebruiken
2. Je denkt 'whatever' en gaat (zoals zij aangaf) je eigen bakken halen

Waarom dan toch doorzeuren?
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 01 Mei 2016 18:01

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

'dit is mijn geconcentreerde look', zou ik zeggen.
Met de instelling van Fred ga je ook geen lol uit je werk halen.
Heb je binnenkort een functioneringsgesprek ? Dan kun je eea aangeven.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mei 2016 18:26

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Lot schreef:Vervelend CBL, niet leuk om genegeerd te worden. Ik zou je baas nog een keer netjes uitleggen, oh maar ik ben niet boos hoor, dat hoor ik wel vaker (zo iets). Zodat hij kan begrijpen dat ondanks dat hij denkt dat je boos bent/je een boos gezicht hebt je in ieder geval niet boos bent. Misschien kun je dan een praatje met hem maken over iets anders, het onderwerp verleggen. Zo leer je elkaar ook iets beter kennen, vaak is zo'n 'grapje' als 'wat kijk je boos' ook een manier om contact te maken of dat zeggen mensen als ze niet goed weten wat ze moeten zeggen (is mijn ervaring). Als hij het dan nog een keer zegt zou ik op een aardige manier zeggen, 'ja klopt, dat zei je gisteren ook al'. Dan heeft hij door dat hij het vaker zegt.

Je collega zou ik ook nog een keer proberen of het misschien een misverstand was, als ze je nog een keer negeert of onaardig tegen je doet zou ik haar een beetje proberen te mijden maar wel vriendelijk blijven. Gewoon zakelijk houden, het hoeft je vriendin niet te worden.

Succes!


Zeker vervelend, maar het is ook zeer irritant! Wat jij voorstelt om te zeggen heb ik al gezegd, maar hij is blijkbaar doof! Een praatje maken heb ik geen behoefte aan en hem leren kennen al helemaal niet. Ik houd het liever werk gerelateerd meer niet. Als het is dat hij niet weet wat hij moet zeggen kan hij beter niks zeggen, want we hoeven geen vrienden te worden.

Die collega ga ik idd negeren, wat een raar mens is dat zeg!
<<

Anoniem282

Bericht 01 Mei 2016 19:24

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Die collega negeren en tegen je leidinggevende vergt het geen lef om er iets van te zeggen, zolang je beleefd bent en blijft. :)
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mei 2016 19:48

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Guattari schreef:Die collega negeren en tegen je leidinggevende vergt het geen lef om er iets van te zeggen, zolang je beleefd bent en blijft. :)


Je hebt gelijk. Collega volledig negeren en leidinggevende er beleefd op aanspreken, maar ik was sowieso al van plan om het niet boos te zeggen dus wees niet bang ;).
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Mei 2016 20:58

Re: Opmerking leidinggevende beu en onbeschofte collega!

Een betere wereld begint bij jezelf...

Was dat niet die bekende slogan?
Misschien moet je er wat mee doen.
Volgende

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers