Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Witte plek lip zoontje na verdoving tandarts

<<

Puckini29

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 30 Aug 2015 08:36

Bericht 30 Apr 2016 19:07

Witte plek lip zoontje na verdoving tandarts

Hoi,

Misschien dat hier tandarts assistentes zijn..

Bij mijn zoontje van 6 zijn donderdagmiddag 2 kiezen gevuld,boven. Hij heeft hiervoor verdoving gehad.

Naderhand was zijn bovenlip aan 1 kant gezwollen, leek ons een logische reactie.
Gisterochtend was zijn lip nog steeds gezwollen,toen ik zijn lip omhoog deed voelde ik dat deze wat hard aanvoelde en zag dat er een witte plek op zijn lip zat.

Hierop heb ik de tandarts gebeld. De assistente heeft overlegd en belde ons terug. Ze gaf aan dat dit wrs een reactie op de verdoving is. Als het na het weekend nog zo is moeten we weer contact opnemen.

Sinds vanochtend is de zwelling van de lip bijna helemaal afgezakt. Er leek wat opgedroogd pus te zitten en de witte plek zit er nog steeds. Hebben jullie enig iee wat dit kan zijn?

Hij geeft aan dat zijn lip pijn doet. Hij drinkt normaal en eet ook wel als het kleine stukjes zijn.

Uiteraard neem ik contact op als het niet beter wordt maar ben nieuwsgierig of iemand dit herkent.
Foto staat in de link..Krijg het niet voor elkaar om de foto anders te plaatsen.

Afbeelding

http://myalbum.com/photo/43obCb5vaWwl/1k0.jpg
Laatst gewijzigd door Puckini29 op 30 Apr 2016 19:18, in totaal 4 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 30 Apr 2016 19:10

Re: Witte plek lip zoontje na verdoving tandarts

Heeft hij er niet op gebeten?
<<

Puckini29

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 30 Aug 2015 08:36

Bericht 30 Apr 2016 19:14

Re: Witte plek lip zoontje na verdoving tandarts

Hè hè gelukt om een foto te plaatsen, weliswaar met een link maar goed.

Ik weet niet of hij erop heeft gebeten. Het lijkt wel op een blaar oid waar pus onder zit.
Afbeelding
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 30 Apr 2016 19:14

Re: Witte plek lip zoontje na verdoving tandarts

Dat was ook mijn eerste gedachte. Kan het zijn dat hij op zijn lip heeft gebeten voordat de verdoving was uitgewerkt? Ik zou het inderdaad even aanzien, grote kans dat het in dat geval na het weekend beter is. En anders voor de zekerheid even terug.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem161

Bericht 30 Apr 2016 19:15

Re: Witte plek lip zoontje na verdoving tandarts

Ik zie geen foto maar kan het een aft zijn? Die krijg ik vaak na een bezoek aan de tandarts.
Anders idd een bijtplek? Door verdoving voelt hij niets.
Heb het zelf een paar keer gehad (heb al te vaak verdoving gehad). Trekt vaak weg binnen een paar dagen tot een week.
<<

Anoniem161

Bericht 30 Apr 2016 19:16

Re: Witte plek lip zoontje na verdoving tandarts

Heb je mondwater? Daar zou je evt mee kunnen spoelen.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Apr 2016 19:17

Re: Witte plek lip zoontje na verdoving tandarts

Het lijkt op een aft, is inderdaad pijnlijk.

Had er laatst ook 1, verschrikkelijk veel pijn van gehad, maar dit spul is echt goed en prikt echt niet.

Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 30 Apr 2016 19:18

Re: Witte plek lip zoontje na verdoving tandarts

Als je de foto wilt plaatsen moet je de link gewoon tussen [ img] en [/ img] zetten, zonder spaties.
<<

Puckini29

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 30 Aug 2015 08:36

Bericht 30 Apr 2016 19:21

Re: Witte plek lip zoontje na verdoving tandarts

Een aft is inderdaad al wel door mijn hoofd gegaan,wist niet dat die ook zo groot konden zijn.
Kan trouwens goed hoor dat hij op zijn lip heeft gebeten.
Vind het zo sneu. Hij was superstoer tijdens de behandeling,heeft geen kick gegeven en dan wel zn last naderhand.
Afbeelding
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 30 Apr 2016 19:26

Re: Witte plek lip zoontje na verdoving tandarts

Is een aft. Mijn jongste heeft ook vaak van zulke grote plekken.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Puckini29

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 30 Aug 2015 08:36

Bericht 30 Apr 2016 19:29

Re: Witte plek lip zoontje na verdoving tandarts

Dat wordt dan kijken waar het morgen koopzondag is om wat op te halen bij de drogist. Bedankt!
Afbeelding
<<

Anoniem161

Bericht 08 Mei 2016 06:24

Re: Witte plek lip zoontje na verdoving tandarts

Hoe is het afgelopen?
Mijn zoon heeft het nu ook, was gevallen en met tanden door de lip dus ook zo'n witte plek.
<<

Puckini29

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 30 Aug 2015 08:36

Bericht 08 Mei 2016 07:54

Re: Witte plek lip zoontje na verdoving tandarts

Het gaat goed. Het plekje is bijna weg. Heb er een paar dagen aften gel op gedaan (vd tip van Yadira)
Gisteren ging het ineens wat bloeden maar hij heeft er geen last meer van .
Afbeelding

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers