Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Scheren

<<

Anoniem190

Bericht 29 Apr 2016 21:27

Scheren

Wie heeft voor mij de ultieme tip, als ik nu mijn oksels scheer dan blijf je bij mij heel duidelijk de haartjes zien.. die onder je huid zitten zeg maar, zwarte stipjes... Nu vind ik dat normaal al niet mooi maar straks in de jurk vind ik het helemaal geen zicht!

Hoe kan je dit weg krijgen, alleen met laseren / harsen of andere manieren?
<<

Anoniem187

Bericht 29 Apr 2016 21:33

Re: Scheren

Bij mij is het al een stuk minder door van beneden naar boven te scheren (tegen de groeirichting in). Het beste is iets wat de haren met wortel & al eruit haalt, epileren/harsen/waxen.
Laatst gewijzigd door Anoniem187 op 29 Apr 2016 22:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 29 Apr 2016 21:47

Re: Scheren

Het schijnt dat vooral schubben dit ook moet tegengaan, heb het zelf nog niet echt getest.
<<

Anoniem288

Bericht 29 Apr 2016 22:03

Re: Scheren

Serendipity schreef:Bij mij is het al een stuk minder door van beneden naar boven te scheren (tegen de groeirichting in). Het beste is iets wat de haar met wortel & al eruit haalt, epileren/harsen/waxen.

Ja, ik epileer het. Eerste keer is het even doorbijten maar als je het bijhoudt.. :hulde: blijft ook lang weg.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 01 Mei 2016 11:42

Re: Scheren

Night Owl schreef:
Serendipity schreef:Bij mij is het al een stuk minder door van beneden naar boven te scheren (tegen de groeirichting in). Het beste is iets wat de haar met wortel & al eruit haalt, epileren/harsen/waxen.

Ja, ik epileer het. Eerste keer is het even doorbijten maar als je het bijhoudt.. :hulde: blijft ook lang weg.


Brr
Afbeelding
Afbeelding
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 01 Mei 2016 19:05

Re: Scheren

Bij mij is epileren de enige oplossing. Eerste keer is het ff doorbijten, maar als je het daarna bijhoudt voel je het al bijna niet meer.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem190

Bericht 01 Mei 2016 21:07

Re: Scheren

hebben jullie tips qua elipeer apparaat? welk type? is het prettiger om het onder de douche te doen
<<

Anoniem288

Bericht 02 Mei 2016 12:45

Re: Scheren

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 16:44, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 02 Mei 2016 13:01

Re: Scheren

Ik heb ook de braun maar ik vind onder de douche niets. Het is wat minder gevoelig maar ook veel minder secuur doordat de haartjes plat gaan liggen.
Ik ga liever warm douchen (of een warm bad) en direct na het afdrogen even epileren.
Afbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers