Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Collega's en vriendschap

<<

Anoniem304

Bericht 30 Apr 2016 20:13

Re: Collega's en vriendschap

Wie ben jij dan Rilenn?
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 30 Apr 2016 22:02

Re: Collega's en vriendschap

Wij hebben een heel hecht team en veel collega's zijn wel mijn vrienden, mijn beste vriend was ook mijn collega. Dat is ook wel een beetje de sector waarin ik werk (horeca) veel oud collega's van mij hebben nog altijd vriendschappen met collega's, er zijn ook relaties ontstaan.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1063

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 01 Mei 2016 06:20

Re: Collega's en vriendschap

Een collega is echt een vriendin geworden. Die zie ik vaker buiten werktijd en is ook ceremoniemeester geweest op onze bruiloft.

Daarnaast heb ik collega's waarmee ik het heel goed kan vinden en die zie ik af en toe buiten werktijd. Deze zijn ook op kraamvisite geweest.
Bij mij maakt leeftijd niet uit. Heb twee collega's die super leuk zijn. De ene is 50 en de andere 60. Deze spreek ik ook prive en via de WhatsApp. Ook in het weekend appen we over dingen.

Aantal jaren geleden op mijn vorige functie hadden we een groepje waarmee ik vaak af sprak in het weekend. Dit is verwaterd doordat iedereen andere functies kreeg. Alleen die ene vriendin komt uit dat groepje. Vind het soms wel jammer.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11394

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 01 Mei 2016 08:33

Re: Collega's en vriendschap

Yadira schreef:Wie ben jij dan Rilenn?


Zusje? Of Maud is Zusje?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 01 Mei 2016 14:36

Re: Collega's en vriendschap

Op mijn huidige werk heb ik nog niet echt vriendschappen ofzo met iemand. Op mijn vorige werk zijn er zeker vriendschappen ontstaan. Eens in de zoveel tijd spreken we af om ergens wat te eten ofzo en we hebben ook een appgroepje waar we geregeld in kletsen. Juist gezellig!
Een groot gedeelte van de dag/week ben je toch samen aan het werk, juist prettig als je dan een leuke klik hebt met elkaar.

Blijven slapen bij een collega is niet voorgekomen, maar ik zie persoonlijk niet in wat er nou zo raar is om bij iemand te overnachten als dat praktisch gezien het beste uit komt.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 01 Mei 2016 18:01

Re: Collega's en vriendschap

Toet schreef:Wij hebben een heel hecht team en veel collega's zijn wel mijn vrienden, mijn beste vriend was ook mijn collega. Dat is ook wel een beetje de sector waarin ik werk (horeca) veel oud collega's van mij hebben nog altijd vriendschappen met collega's, er zijn ook relaties ontstaan.


Ja dit verhaal. Horeca is toch ook wel een ons kent ons wereldje. Dus er is altijd wel iemand, die al vaker in een ander bedrijf met diegene heeft gewerkt, en zo ken je elkaar vaak al jaren. Zoals nu, mijn baas is een oud collega van me, waar ik jaren geleden mee heb samen gewerkt in een ander bedrijf. Altijd vriendschappelijk contact gehouden, en nu werk ik voor hem. En in het bedrijf waar ik als 15 jarige stage liep, heb ik collega's en bazen gehad, die nu nog steeds vrienden zijn.
<<

Anoniem184

Bericht 01 Mei 2016 18:12

Re: Collega's en vriendschap

Jip schreef:
Yadira schreef:Wie ben jij dan Rilenn?


Zusje? Of Maud is Zusje?

Lijkt me niet. Hele andere schrijfstijl. Dat Maud Zusje zou zijn, wil er bij mij ook nog niet echt in.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers