Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke (naadloze) panty

<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 29 Apr 2016 11:41

Welke (naadloze) panty

Ik vind dat toch altijd zo'n drama he! Panty's!! Ik draag bijna geen broeken dus ben ik aangewezen op legging en panty's. Nog steeds heb ik de perfecte panty niet gevonden. Of ze zitten zo strak dat ik niet meer kan ademhalen en je een vreselijke rol ziet zitten of ze zitten best oké maar dan loopt die lelijke naad over je buik. Die naad zie je vrij snel door kleding geen.
Nu dacht ik laat ik een naadloze panty kopen, wie weet is dat iets. Wie heeft er ervaring mee en misschien tips voor een bepaald merk of winkel? Ze zijn best prijzig voor een panty dus ik wil niet weer panty op de stapel die ik niet draag.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 11 Jun 2016 11:20

Re: Welke (naadloze) panty

ik up dit topic even.. ik zit beetje met hetzelfde probleem.
Ik zoek een panty voor onder een jurkje voor een bruiloft. Met een beetje een tintje voor bruine benen. En ik wil dus ook geen ''rol'' zien zitten bij mijn buik. De bruiloft is over 2 weken en mijn eigen panty's knellen nog erg waardoor mijn buik 10x erger lijkt. Help?
2016
<<

Tommie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 265

Geregistreerd: 11 Mrt 2014 18:57

Bericht 11 Jun 2016 11:37

Re: Welke (naadloze) panty

Gouden tip: zwangerschapspanty's of leggings. Kunnen lekker hoog en zitten niet te strak bij je buik. Ideaal!
<<

Anoniem239

Bericht 12 Jun 2016 20:56

Re: Welke (naadloze) panty

Ik vind de panty's van Tommy Hilfiger(?) Fijn. Kocht ze altijd bij v&d... geen idee waar je ze nu nog zou kunnen kopen.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 12 Jun 2016 21:06

Re: Welke (naadloze) panty

Om zelf maar even antwoord te geven, ik ben voor hold-ups gegaan. Ze blijven goed zitten bij mij en geen last meer van knellende panty's en zichtbare strepen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem239

Bericht 13 Jun 2016 05:38

Re: Welke (naadloze) panty

Dat is een goed idee!
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:07

Bericht 13 Jun 2016 14:06

Re: Welke (naadloze) panty

Ja, stay ups, die tip wilde ik je ook net geven. En dan eventueel corrigerend ondergoed.
Afbeelding
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 13 Jun 2016 15:25

Re: Welke (naadloze) panty

Hebben jullie dan nooit met stay ups dat ze echt veel te kort zijn onder bijna alles? Die dingen komen altijd max halverwege mijn bovenbenen en de meeste jurkjes ook of net iets langer. En dan komt dus continu die rand van de kous of zelfs je been eronderuit en dat vind ik wel zo hoerig! : :palm: laughcry:
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 13 Jun 2016 15:30

Re: Welke (naadloze) panty

Ik ben maar 1.68 en de hold-ups van de Hunkemöller kan ik ver genoeg optrekken.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 13 Jun 2016 15:42

Re: Welke (naadloze) panty

Mamsie schreef:Ik ben maar 1.68 en de hold-ups van de Hunkemöller kan ik ver genoeg optrekken.


Die heb ik nog nooit geprobeerd,zal eens een poging wagen.

Maar jij hebt dus gewoon hold ups? Geen jarretels met kousen?

Ik heb denk ik bij hold ups het probleem dat mijn strategie van panties (maat 48-52 Hema - net lang genoeg of eigenlijk net te kort, gewoon 6 maten groter kopen niet werkt, hold ups gaan lubberen met dat antislip randje..
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 13 Jun 2016 16:17

Re: Welke (naadloze) panty

Ja ik heb ze gewoon met een plakrand in mijn eigen maat. Groter hoeft niet want je hoeft het niet meer over je buik heen te trekken.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 13 Jun 2016 16:31

Re: Welke (naadloze) panty

Mamsie schreef:Ja ik heb ze gewoon met een plakrand in mijn eigen maat. Groter hoeft niet want je hoeft het niet meer over je buik heen te trekken.


Hmm ok, thanks! Ik had vaak een paar maten groter omdat ze dan langer vallen en panty's blijven veel te groot ook wel prima zitten maar holdups dus niet. Misschien moet ik ooit eens investeren in jarretels. Of misschien ben ik dat ook wel helemaal niet waard haha, als ik zie hoe snel ik mijn panties sloop.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 13 Jun 2016 17:13

Re: Welke (naadloze) panty

Een goede jaratel gordel doe je jaren mee dus dat is best de moeite waard. Kan je goedkope stockings kopen voor eronder. Ik draag de hold ups niet super vaak maar ze gaan nu een jaar mee. Een andere panty haalt dat nooit bij mij, voornamelijk door t optrekken.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 13 Jun 2016 17:29

Re: Welke (naadloze) panty

Ik draag nu ook hold up's. Scheelt echt veel lelijke strepen en rollen.
R. 2013
D. 2016
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 14 Jun 2016 09:19

Re: Welke (naadloze) panty

Mamsie schreef:Een goede jaratel gordel doe je jaren mee dus dat is best de moeite waard. Kan je goedkope stockings kopen voor eronder. Ik draag de hold ups niet super vaak maar ze gaan nu een jaar mee. Een andere panty haalt dat nooit bij mij, voornamelijk door t optrekken.


Optrekken gaat hier meestal wel goed, ik blijf gewoon altijd ergens aan hangen en maak dan lussen. :p

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers