Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Styling tips

<<

Anoniem62

Bericht 06 Okt 2013 09:38

Styling tips

Volgens mij is er nog geen algemeen topic om styling tips te vragen, dus bij deze...

Ik was net mijn kleding aan het uitzoeken en ik ben volgens mij echt een gevalletje 'genoeg in de kast, maar niks om aan te trekken'
Ik weet gewoon even niet hoe ik sommige dingen moet combineren, zoals deze jurk. Hij is grijs gemêleerd met een groen glitterdraadje er doorheen.
Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 06 Okt 2013 09:41

Re: Styling tips

Ik zou dat combineren met een dikke zwarte panty of maillot en platte enkellaarsjes/boots (persoonlijk vind ik classic Dr. Martens erg leuk) of een soort van pistol boots. Als je netjes wilt een dunnere panty en pumps.
<<

Anoniem65

Bericht 06 Okt 2013 10:15

Re: Styling tips

Of met een heel donker groene legging/maillot, cognackleurig riempje en cognac laarzen.
<<

Kikou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 316

Geregistreerd: 03 Sep 2013 04:43

Bericht 06 Okt 2013 10:25

Re: Styling tips

Ik zou er waarschijnlijk ook een riempje om heen doen en dan een panty/maillot eronder met leuke enkellaarsjes.
<<

Anoniem273

Bericht 06 Okt 2013 10:33

Re: Styling tips

Ik vind een riempje niet zo mooi als dit gewoon een nauwsluitend jurkje is. Dan voegt het niets toe. Wel als het model wijder valt,dan vind ik het soms wel leuk.
<<

Anoniem29

Bericht 06 Okt 2013 17:05

Re: Styling tips

Met een mooie panty/maillot, laarsjes (booties of stoere veterlaarsjes) en dan een grote gebreide sjaal die over je schouders valt.

Als je naar buiten moet een leren jasje erover :)

Dat zou ik doen haha.
<<

Anoniem273

Bericht 06 Okt 2013 17:19

Re: Styling tips

Intoxicated schreef:Met een mooie panty/maillot, laarsjes (booties of stoere veterlaarsjes) en dan een grote gebreide sjaal die over je schouders valt.

Als je naar buiten moet een leren jasje erover :)

Dat zou ik doen haha.


Ja, leuk, ik ook :)
<<

Anoniem62

Bericht 06 Okt 2013 20:08

Re: Styling tips

Misschien denk ik wel te moeilijk, ik dacht namelijk dat het saai zou worden met gewoon een zwarte maillot/panty er onder. Maar ik had het vanmiddag even bekeken en het zag er echt leuk uit!

Met zo'n gebreide sjaal lijkt me ook mooi Intoxicated.

Dank je wel voor de tips allemaal.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers