Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Koningsdag aankopen voor de kinderen

<<

anoniem196

Bericht 27 Apr 2016 20:24

Koningsdag aankopen voor de kinderen

Wat hebben jullie gekocht?

Oudste:
2 tip de muis boeken
Bobo puzzel
Domino
K3 dvd
Rolschaatsen

Jongste:
Vtech vrolijke vormenkever
Laatst gewijzigd door anoniem196 op 27 Apr 2016 21:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem205

Bericht 27 Apr 2016 20:58

Re: Koningsdag aankopen voor de kinderen

3 boeken en een houten treinbaan. Kosten: 2 euro
<<

Anoniem171

Bericht 27 Apr 2016 21:04

Re: Koningsdag aankopen voor de kinderen

*weg*
Laatst gewijzigd door Anoniem171 op 25 Sep 2016 21:06, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Apr 2016 21:20

Re: Koningsdag aankopen voor de kinderen

Niks.. want het heeft hier zo ongeveer de hele dag gehageld/geregend, met tussenpozen van ongeveer 20/30 min :nopompom:
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 27 Apr 2016 21:22

Re: Koningsdag aankopen voor de kinderen

- een discobal
- 6 autootjes
- een draak
- Penguins spel
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 27 Apr 2016 21:22

Re: Koningsdag aankopen voor de kinderen

Voor de oudste: een frozen puzzel en een barbie

Voor de jongste: 2 verkleed jurkjes, barbie en iets van little pony
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 27 Apr 2016 21:35

Re: Koningsdag aankopen voor de kinderen

Een diggi bord. Kreeg mijn dochter gratis omdat me dacht dat hij het niet deed. Kind is helemaal gelukkig want hij doet het gewoon.
Zoon heeft een trekker met kar voor in de zandbak.

Voor zoon nog een broek van
Flo, quasi, Dirkje en shirtjes van salthy dog en name iT voor 11,5 samen :)
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem286

Bericht 27 Apr 2016 22:19

Re: Koningsdag aankopen voor de kinderen

Ik heb vooral verkocht, maar S was zo in tranen toen ze zag dat er mensen met haar oude speelgoed weggingen dat ze iets nieuws mocht uitzoeken. (ze was even mee met afleveren omdat mijn man moest helpen tillen, het was niet de bedoeling dat ze erbij was). Ze zocht een minnie mouse knuffel uit en later heb ik zelf nog een zomerjurkje van name it voor haar gekocht.
<<

Anoniem168

Bericht 27 Apr 2016 22:50

Re: Koningsdag aankopen voor de kinderen

Een prentenboek en twee speelgoedautootjes van megablocks. Totale schade: 1,50.
Ook voor een zwangere vriendin nog een voorleesboekje gevonden en voor een goed doel een boek gekocht van een euro. Oh, en een jongen gesponsord die slapend rijk wilde worden :smile:
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 27 Apr 2016 22:54

Re: Koningsdag aankopen voor de kinderen

Niet heel veel.

Afbeelding
M:21072011
J :08012014
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 27 Apr 2016 22:56

Re: Koningsdag aankopen voor de kinderen

Een klein doosje lego nog ongeopend voor 50 cent en een tiny love mobile voor 3 euro.
<<

Anoniem168

Bericht 27 Apr 2016 22:58

Re: Koningsdag aankopen voor de kinderen

Leuk die toren van Pisa HappyDobby! Heb ik vroeger best veel gespeeld, jeudsentiment, haha.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 27 Apr 2016 23:00

Re: Koningsdag aankopen voor de kinderen

Kiatu schreef:Leuk die toren van Pisa HappyDobby! Heb ik vroeger best veel gespeeld, jeudsentiment, haha.


Ik was er naar op zoek. Dus ben er blij mee voor 50 cent.
M:21072011
J :08012014
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 27 Apr 2016 23:19

Re: Koningsdag aankopen voor de kinderen

Leuke dingen komen er voorbij. Hier hebben we dit gevonden:
- Plastic kaptafeltje (stiekem een beetje een lelijk oud ding, maar dochter was helemaal enthousiast en voor die ene euro vond ik het best)
- Dansmat van K3
- grote knuffel van my little pony die kan praten en deels bewegen
- speelgoed mobieltje van Dora
- modelautootje voor zoon z'n collectie
- badboekje van Bumba
- klein plastic hondenhokje met pluchen hondje en paar toebehoren (zoon z'n nieuwe huisdier, haha)
- dik kartonnen boek met liedjes met een piano en microfoon gedeelte eraan vast, dus dat wordt zingen en muziek maken
- paar losse kleine plastic speeltjes voor dochter zoals een klein koetsje en een minikasteeltje waar ze een van haar kleine poppetjes in kan stoppen

Dus.. Veel te veel weer! En dan waren er nog veel minder mensen die dingen verkochten (was wel wat verplaatst naar een overdekte garage bij een winkelcentrum maar daar zijn we niet geweest) en door het slechte weer hebben we niet eens zo lang rondgelopen. Gelukkig is tot nu toe veel van het speelgoed van afgelopen jaren vrijmarkt ook veel gebruikt, dus komt nu ook vast weer goed.

Verkopen doe ik zelf maar niet aan op een dag als vandaag, want dochter kan slecht afstand doen van haar spullen, zelfs als ze er niks mee doet. Dus als ik wat verkoop doe ik dat meestal via marktplaats of Facebook en probeer ik het zoveel mogelijk zonder toeschouwers te doen. Al is het meeste wat de laatste tijd weggaat vooral babyspul enzo, ik haal niet stiekem speelgoed uit de kamer van dochter ofzo. Maar er belandt wel zo nu en dan spul op zolder en eens in de zoveel tijd mag er echt wat uit!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 27 Apr 2016 23:37

Re: Koningsdag aankopen voor de kinderen

Niet zo veel, ze zijn vooral veel in draaimolens en zo geweest. Maar ze hadden zelf wat geld en hebben allebei een cakeje gekocht en mijn zoontje een plastic brandweerauto met allerlei draaiknoppen en zo. Kan ook geluid maken als ik er batterijen in doe denk ik. Hij liet 'm niet meer los.
En ik heb voor hem nog een koffertje met schroevenspul gekocht en een pet met propeller, die vond ik zó leuk!
Dochter heeft my little petshop dingetjes gekocht en ik heb wat aangevuld zodat ze nu vijf diertjes heeft en een soort huisje en een paar mandjes en eten en zo. Ze was er helemaal blij mee.

Thuisgekomen werden er my little petshop katten gered met de brandweerwagen, zo leuk!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 28 Apr 2016 03:16

Re: Koningsdag aankopen voor de kinderen

Hier een Dora pop, een Dora mobieltje, twee Dora boekjes, een Bob de Bouwer boekje Rn een houten puzzeltje gekocht.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem280

Bericht 28 Apr 2016 07:59

Re: Koningsdag aankopen voor de kinderen

Niets van de vrijmarkt gekocht.
Wel iets gekocht uit de speelgoedwinkel.
2 poppen en my first vingerverf.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 28 Apr 2016 08:44

Re: Koningsdag aankopen voor de kinderen

Een zak met duplo rails en treintjes (ik moet de zak nog openmaken, is een grote tas!)
Een garage met een tas vol baan-stukken erbij;
Een houten bulldozer
Een traktor voor buiten in de tuin.

(Geen idee meer waar ik het allemaal moet laten, want hij was ook jarig en is gigantisch verwend!)

Ik bedenk mij net dat ik voor mijn dochter niks gekocht had, maar daar zag ik ook niet echt iets voor.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 28 Apr 2016 19:56

Re: Koningsdag aankopen voor de kinderen

Mijn dochter heeft voor € 2,- hele leuke fel roze/oranje Nike (roshe?) sneakers gekocht. Ze zijn na een rondje door de wasmachine weer als nieuw, ze is er helemaal happy mee!

Verder weinig bijzonders.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers