Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Elkaar liefhebben in een relatie

<<

Anoniem167

Bericht 26 Apr 2016 16:54

Elkaar liefhebben in een relatie

Hoe lief zijn jullie voor/met elkaar..

Knuffelen jullie vaak?
Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt?
Doe je vaak moeite voor elkaar?
Gaan jullie op date?
Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen?
Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook?
Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt?
Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Apr 2016 17:11

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Hoe lief zijn jullie voor/met elkaar..

Knuffelen jullie vaak? Ja elke dag. Sowieso tijdens het koken vaak, maar ook op de bank en in bed of waar dan ook.
Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt? Ja, ook elke dag wel. Niet perse in de woorden ' ik hou van je' (hoewel we dat ook wel zeggen) maar ook op onze eigen andere manieren. Zo kietelt mijn man me elke avond in bed (heeeeel irritant maar dat hoort er bij, liefdesuiting), noemen we elkaar gekke namen, zeggen we dat de ander stinkt of stom is, allemaal als soort van gekke liefdesuiting. Maar uiteraard ook wel serieus dat we van elkaar houden.
Doe je vaak moeite voor elkaar? Ja, dit vind ik echt heel erg fijn. We doen echt moeite voor elkaar, kleine dingen en grote dingen. We staan gewoon echt voor elkaar klaar. Dit is veelbetekenend voor ons en een belangrijke factor.
Gaan jullie op date? Ja, of het nou samen op de steiger achter in de tuin met een fles wijn is, of dineren bij een sterrentent, we maken gewoon echt tijd voor elkaar. We koken graag, dat is al een date en een plezier op zich. Door mijn onregelmatige rooster zien we elkaar niet altijd even veel, maar we zorgen dat we echt tijd voor elkaar hebben wanneer het kan.
Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen? in opvolging van de vorige vraag: zo plan ik geen fotografiewerk in zodra we echt samen zijn. Dan zijn we ook echt samen-samen.
Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook? We doen veel samen met z'n tweetjes maar ook wel veel met vrienden er bij.
Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt? nee daar houden we beiden niet zo van.
Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent? Al die kleine liefkozende dingetjes is meer voor als we samen zijn. Op feestjes staan we gerust los van elkaar te kletsen met anderen. Af en toe zoeken we elkaar wel op, maar we zijn nooit klef ofzo.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem281

Bericht 26 Apr 2016 17:28

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Knuffelen jullie vaak?
- Ja, niet heel klef op de bank, want daar houd ik niet van.. Maar wel meerdere keren per dag dat we elkaar even vasthouden. Staand vind ik dat sowieso fijn, omdat ik me dan helemaal kan verstoppen in z'n armen.
Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt?
- Nee. Of nou ja, laatste tijd iets vaker, sinds de geboorte van onze zoon, maar verder niet echt. Ik noem 'm vaak sukkel en hij noemt me schatje, da's een beetje onze 'ik hou van jou', denk ik.
Doe je vaak moeite voor elkaar?
- Ja. Ik kook vaak iets dat hij lekker vindt maar veel werk is en hij rijdt voor me om, om iets te halen wat ik lekker of mooi vind of zo. Oh en wat ik echt geweldig aan 'm vind, is dat-ie me een genant verhaal over hem laat vertellen aan anderen haha. Dan lig ik namelijk weer helemaal in een deuk (zo erg dat ik 't verhaal niet meer kan vertellen zeg maar) en dan zit hij alleen maar naar mij te kijken, met een glimlach, omdat-ie geniet van mijn plezier, zeg maar. Op zulke momenten houd ik zóveel van 'm, omdat ik zie dat hij van mij houdt. Op die momenten, als-ie me aankijkt met zo'n lach, dan voel ik me echt de mooiste en meest bijzondere vrouw ter wereld. En 't feit dat-ie me dan dus een genant verhaal laat vertellen over zichzelf.. Vind ik héél stoer en toch wel soort moeite doen!
Gaan jullie op date?
- Ja, of nou ja, we gingen regelmatig uit eten, maar ik weet niet hoe of wat we dat gaan doen komende weken/maanden. We plannen wel relaxmomentjes in samen, ik vind dat ook tellen ;)
Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen?
- Ja, zie relaxmomentjes.
Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook?
- Mijn twee beste vriendinnen zijn kind aan huis, maar we doen het meeste gewoon met z'n tweetjes.
Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt?
- Ja, we lopen eigenlijk standaard hand in hand!
Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent?
- We zijn niet overdreven klef, we zoenen bijv. niet, op een onschuldige kus in 't openbaar na, maar we hebben eigenlijk altijd wel contact. Kan een hand op de been zijn, knie tegen knie etc.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Apr 2016 17:41

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Knuffelen jullie vaak? Ja, we knuffelen meerdere keren per dag. Vind ik fijn, hij is ook lekker lang, dus dat knuffelt fijn :)
Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt? Ja best wel, hij wel vaker dan ik trouwens.
Doe je vaak moeite voor elkaar? Ja, dat zit hem vooral in kleine dingen: hij stuurt wel eens een kaartje en ik leg wel eens briefjes neer voor hem of zet alvast een kopje koffie als hij nog in bed ligt.
Gaan jullie op date? We wonen nog niet samen, dus we hebben regelmatig dates. Soms tapasavond thuis en we gaan er ook regelmatig op uit, potje poolen of ergens wat drinken/eten.
Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen? Ja, maar als we thuis zijn kijken we vaak series samen. Is dat ook afleiding?? Ik vind het relaxed en reken het wel onder quality time met z'n tweeën.
Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook? Nee, we doen wel veel samen. Daarnaast doe ik ook regelmatig dingen alleen met vriend(inn)en.
Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt? Ja, we lopen bijna altijd hand in hand.
Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent? Ik hou niet zo van geklef in het openbaar, maar soms een klein kusje (als we bijv. met familie zijn ofzo) komt wel eens voor.
❤ 7 juni 2018
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 26 Apr 2016 19:15

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Pippa schreef:Hoe lief zijn jullie voor/met elkaar..

Knuffelen jullie vaak? Ja, iedere dag.
Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt? Ja, ook iedere dag.
Doe je vaak moeite voor elkaar? Jazeker.
Gaan jullie op date? We proberen iedere maand te daten en anders hebben we thuis ook wel date avondjes op de bank.
Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen? Jawel, al vind ik dat dat soms wat vaker mag. Net nog zo'n moment gehad toevallig.
Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook? Beiden.
Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt? Ja.
Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent? Privé, tenzij we met onze beste vrienden zijn, dan kan ik hem ook wel plagen of uitdagen zeg maar, beetje gemeen maar houdt hem scherp. :smile:
<<

anoniem203

Bericht 26 Apr 2016 19:31

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Knuffelen jullie vaak? Iedere dag wel.
Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt? Paar keer per week.
Doe je vaak moeite voor elkaar? Ja
Gaan jullie op date? We gaan wel eens uit eten. Vinden we allebei heel gezellig.
Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen? Niet altijd. We hebben ook kinderen ;)
Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook? Meestal met de kinderen.
Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt? Nee daar houdt mijn man echt niet van.
Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent? Wij zijn meer van het thuis lekker samen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 26 Apr 2016 20:52

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Hoe lief zijn jullie voor/met elkaar..

Knuffelen jullie vaak? Elke dag
Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt? Ik wel met regelmaat, mijn verloofde wat minder. Maar die laat het dan wel weer uit andere dingen blijken.
Doe je vaak moeite voor elkaar? Soms maak ik wel eten voor hem wat hij heel lekker vindt, of z'n brood smeren of wat dan ook. Ik mag hem graag verwennen, andersom is dat iets minder.
Gaan jullie op date? We gaan regelmatig uit eten, maar zie dat niet echt als een date. Zouden we eigenlijk vaker moet doen, daten.
Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen? Soms wel, soms niet. Ligt een beetje aan het moment.
Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook? Wij doen veel samen, soms wel is met anderen erbij.
Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt? Ja, eigenlijk altijd.
Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent? Vooral privé, maar ook in het openbaar laat ik het meer zien.
[/quote]
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem161

Bericht 27 Apr 2016 05:17

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Pippa schreef:Hoe lief zijn jullie voor/met elkaar..

Knuffelen jullie vaak?
Iedere dag. Als hij niet hoeft te werken dan meerdere keren op een dag.

Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt?
Ja heel vaak zelfs. Sowieso als iemands weg gaat, thuis komt of belt. Bij het wakker worden en slapen gaan. Op de app bij ieder gesprek en dan tussendoor nog vaak.

Doe je vaak moeite voor elkaar?
Ik meer voor hem dan hij voor mij. Ik ben romantischer en maak af en toe zijn lievelingseten, verstop een lief briefje in zijn koelbox of neem iets lekkers mee.

Gaan jullie op date?
Sinds we onze zoon hebben weinig. Daarvoor echt vaak. Nu nog wel ooit maar nu ik weer zwanger ben minder door de misselijkheid.

Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen?
Te weinig. Vaak bij het uit eten gaan.

Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook?
Veel met andere maar wij doen nog maar weinig.

Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt?
Ja maar met de kinderwagen niet. Anders heel vaak.

Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent?
Wij zoenen en knuffelen elkaar bijna nooit met andere erbij. Maar raken elkaar wel vaak even aan. Bv hand op de knie of schouder. Kijken ook vaak even naar elkaar en met de ogen vragen we dan even hoe het gaat, bv op een feestje als we ver van elkaar staan.
En plagen doen we wel vaak, ook met anderen. Elkaar wat uitlokken.

Overigens kan ik nu tijdens de zwangerschap minder verdragen. Heb meer behoefte aan rust en ruimte.
<<

Anoniem245

Bericht 27 Apr 2016 08:46

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Pippa schreef:Hoe lief zijn jullie voor/met elkaar..

Knuffelen jullie vaak? Ja, elke keer als we elkaar zien knuffelen we ook, bij het weggaan van iemand sowieso.
Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt? Ja, maar niet super vaak, we laten het eerder merken aan elkaar.
Doe je vaak moeite voor elkaar? Mijn vriend doet het meeste moeite, komt vaak met een bloemetje of een kaartje aan. Maar ik kook dan weer iets wat hij lekker vind als hij laat thuis is, zodat hij niet nog zelf thuis hoeft te koken.
Gaan jullie op date? Te weinig, we zijn meestal samen bij een van ons twee thuis, en soms ook nog met de kids erbij. We gaan wel samen naar de sportschool :yes:
Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen? Ja dat wel, we maken altijd even tijd voor elkaar, kijken samen film of serie en praten heel veel.
Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook? Meestal zijn er wel andere mensen bij, maar gaan ook vaak met ons 4tjes op pad. Zijn we nog niet echt alleen maar wel met ons gezinnetje.
Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt? Ik steek meestal mijn arm door zijn arm. Maar we lopen ook vaak gewoon los.
Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent? We zijn niet klef, we kijken elkaar wel lief aan soms, of een aai, of een kleine kus als het uitkomt.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 27 Apr 2016 09:01

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Knuffelen jullie vaak? Ja, we zijn gek op knuffelen.
Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt? Ja, gek genoeg wel vooral als we niet bij elkaar kunnen zijn.
Doe je vaak moeite voor elkaar? Dat is een behoorlijk ontwikkelpuntje. Het is wat bergafwaarts gegaan op dit punt toen we beide aan boord eerkten, veel te druk om ook bewust tijd voor elkaar te maken.
Gaan jullie op date? Te weinig, we willen veel vaker een datenight inplannen als hij weer thuis is.
Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen? Dat dan weer wel.
Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook? We doen veel samen.
Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt? Dat zijn we niet gewend. Aan boord mag je geen affectie naar elkaar tonen in het openbaar. Dus het is niet heel gebruikelijk voor ons.
Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent? Dat houden we vooral prive.
<<

Artemis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 7

Geregistreerd: 02 Nov 2015 09:44

Bericht 27 Apr 2016 12:15

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Pippa schreef:Hoe lief zijn jullie voor/met elkaar..

Knuffelen jullie vaak?
Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt?
Doe je vaak moeite voor elkaar?
Gaan jullie op date?
Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen?
Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook?
Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt?
Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent?

Knuffelen elke dag wel, zeggen dat we van elkaar houden ook elke dag.
Moeite voor elkaar doen mag wel wat meer besloten we onlangs.
Op date gaan we te weinig, ivm de kinderen, dat mag ook wel wat meer.
Echt aandacht voor elkaar zonder afleiding mag ook meer.
We doen wel veel samen, maar wel ook vaak met de kinderen, soms met anderen, maar dat telt ook als 'samen' vind ik. Een avondje met vrienden die komen eten vind ik ook gezellig.
Hand in hand of arm in arm lopen we altijd.
En in het openbaar knuffelen we ook wel, en laten we wel merken dat de ander lief is. Maar niet té.
<<

Anoniem321

Bericht 27 Apr 2016 14:55

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Pippa schreef:Hoe lief zijn jullie voor/met elkaar..

Knuffelen jullie vaak?
Ja redelijk vaak.
Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt?
Niet heel vaak maar toch wel regelmatig.
Doe je vaak moeite voor elkaar?
Dat zou wel weer wat meer mogen gebeuren.
Gaan jullie op date?
Nee dat hebben we sinds de geboorte van onze zoon niet echt meer gedaan. Werk aan de winkel dus.
Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen?
Wel eens maar ook dat mag vaker. Als zoon in bedje ligt kijken we nog te vaak op onze telefoon of kijken we tv.
Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook?
We doen regelmatig iets mmet onze zoon er bij en zo nu en dan ook met vrienden. Echt samen is er nog niet van gekonen.
Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt?
Ja wel vaak.
Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent?
We geven elkaar wel eens een kusje in het openbaar of raken elkaar aan, maar niet heel klef.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 27 Apr 2016 17:14

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Knuffelen jullie vaak?
Ja, vaak als we op de bank zitten zitten we vaak tegen elkaar. Ook in bed nog even voor het slapen gaan. En zo af en toe tussendoor.

Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt?
Nee, van elkaar houden zeggen we niet iedere dag. Juist als je het dan wel zegt heeft het meerwaarde. Wel appen we eens love you. Maar vaak is het gewoon door een glimlach oid waardoor we genoeg weten. Overigens is het hier wel veel schatje

Doe je vaak moeite voor elkaar?
Ja, door voor elkaar te zorgen, drinken te pakken. Maar ook kleine verassinkjes, of briefjes.

Gaan jullie op date?
We proberen 1x per maand uit eten te gaan. En verder wisselt het heel erg tussen onze diensten, wanneer we de kinderen hebben, en wat we verder aan plannen hebben. Maar ik denk dat we over het algemeen ook 1x per maand samen iets doen.

Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen?
In bed :smile: verder natuurlijk tijdens de 'date'momenten, of als dochter op bed ligt.

Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook?
Zie ook 'date'. Verder doen we wel veel met dochter en/of zijn kids

Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt?
Voor gewone boodschappen ed niet. Maar als we gewoon naar buiten gaan oid dan wel. Of het moet zijn dat de kids dat ook willen haha.

Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent?
We zijn niet klef, maar geven elkaar toch wel geregeld een kusje oid. Net als vandaag koningsdag, buiten oo de kermis of rommelmarkt. Op visite is het vaak even een aai oid
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 27 Apr 2016 21:00

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

JAze
Pippa schreef:Hoe lief zijn jullie voor/met elkaar..

Knuffelen jullie vaak? Heel veel, dat vinden we allebei nog steeds erg fijn. We hangen iedere avond dat we samen thuis zijn tegen elkaar aan op de bank. We gaan ook iedere avond nog lepeltje-lepeltje slapen, genieten!
Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt? Ja, wij zeggen die dagelijks wel een keer tegen elkaar. En ook nog gemeend :).
Doe je vaak moeite voor elkaar? Ik merk wel, zeker nu met kinderen, dat dit makkelijk verstoft. Maar het zit hem vaak in de kleine dingen, zoals ook al eerder genoemd.
Gaan jullie op date? Helaas niet meer zo vaak als we zouden willen. En ook in ieder geval niet als in een eerste date idee. De keren dat we samen uit eten gaan of iets dergelijks genieten we daar echt enorm van.
Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen? Eerlijk gezegd niet heel vaak.
Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook? We doen erg veel samen en vinden dit ook enorm leuk maar hebben ook allebei ons eigen leven. Wat ons betreft een goede verhouding tussen beide.
Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt? Ja, dat vinden we beide fijn.
Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent? Wij zijn in het openbaar nog steeds vrij klef. Knuffelen, kusjes geven, dich tegen elkaar aan zitten. We vinden dat beide gewoon heel fijn :love: .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

vlinder-2011

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 488

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:32

Bericht 28 Apr 2016 08:04

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Knuffelen jullie vaak? In ieder geval elke avond / nacht.
Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt? Paar keer per dag.
Doe je vaak moeite voor elkaar? Nee, we zijn zo gewend met zijn tweeën en vinden het fijn zo.
Gaan jullie op date? Nee
Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen? Ja
Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook? Veel samen
Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt? Ja altijd hand in hand.
Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent? Ligt eraan bij wie maar denk wel dat de liefde tussen ons altijd te zien is.
❤️ 2016
❤️ 2018
❤️ 2019
❤️ 2021
<<

Anoniem304

Bericht 28 Apr 2016 08:12

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Knuffelen jullie vaak? Ja, maar niet vaak genoeg vind ik.
Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt? Ja, heel vaak zelfs.
Doe je vaak moeite voor elkaar? Ja.
Gaan jullie op date? We gaan wel regelmatig samen weg. Niet altijd iets speciaals doen, maar bijvoorbeeld even naar Duitsland, einde rijden ofzo.
Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen? Niet heel vaak. Stomme smartphones :P
Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook? Half om half denk ik.
Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt? Nee dat vindt m`n vriend niet prettig. En het loopt ook eigenlijk voor geen meter, want ik ben veel kleiner en dan is het al snel dat iemand zich loopt te verhouden haha.
Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent? Privé.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 28 Apr 2016 09:54

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Knuffelen jullie vaak? Ja, mijn vriend is echt gek op knuffelen. Hij wil ook dat ik tegen hem aanzit op de bank en in bed wil hij het liefst altijd tegen elkaar in slaap vallen. Ik knuffel meer als ik hem bijvoorbeeld op de gang 'tegenkom' of als ik sta te koken. Er is altijd wel heel veel genegenheid tussen ons.
Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt? Ja, en misschien nog wel belangrijker: wáárom we gek zijn op elkaar..
Doe je vaak moeite voor elkaar? Ja, het zit hem in kleine dingen maar soms ook in iets groots. Ik zorg meer voor hem, hij neemt mij de klusdingen uit handen. Maar ook kleine dingen eigenlijk wel.
Gaan jullie op date? Ja, een keer per maand hebben we date-avond. Dan trekken we allebei iets leuks aan, zoeken we een leuk restaurant oid uit en gaan dan echt op date.
Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen? Hij vindt dat ik soms wel teveel bezig ben met mijn telefoon. Dus een keer in de zoveel tijd leg ik hem compleet weg. Ik vind dat hij soms teveel op marktplaats oid rondhangt
Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook? Hmm, we doen wel veel samen denk ik zo. Als we dingen doen, is dat volgens mij meer apart.
Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt? Hand in hand
Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent? op visite geven we elkaar wel af en toe een kusje, als we bijvoorbeeld op een festival ofzo zijn dan ben ik meer van de genegenheid tonen omdat ik dan altijd besef dat ik zo blij met hem ben.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 28 Apr 2016 09:58

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Hoe lief zijn jullie voor/met elkaar..

Knuffelen jullie vaak? Ja, heel vaak. Vinden het allebei erg fijn.
Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt? Ook heel vaak.
Doe je vaak moeite voor elkaar? Moeite doen als in een luisterend oor bieden voor elkaar, klaar staan voor de ander etc: zeker.
Gaan jullie op date? We noemen het geen date, maar gaan wel vaak samen ergens heen.
Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen? Ja, maar dat mag misschien nog wel meer.
Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook? Soms met anderen maar vaak samen.
Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt? Jep :D. Meestal hand in hand.
Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent? Meest privé, maar soms ook wel waar anderen bij zijn. En dan ligt het aan wie erbij is voor de mate waarin we dat doen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 28 Apr 2016 10:15

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Knuffelen jullie vaak?
Ja, iedere dag meerdere keren.

Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt?
Ja, ook dit meerdere keren en dagelijks. Niet alleen 'ik hou van je', maar ook andere dingen waaruit het blijkt. Ik zing bijvoorbeeld heel vaak liedjes maar dan maak ik er een eigen tekst op waar altijd de naam van mijn man in voorkomt (een heel stom voorbeeld, maar in de ochtendshow van Mattie & Wietze zit zo'n liedje, 'Ze gaan als een raket, MATTIE EN WIETZE' en dan zing ik dus altijd STEPHAN EN LIENTJE in plaats van MATTIE & WIETZE. Heel flauw, maar dat doe ik dus met ieder liedje dat ik in m'n hoofd heb).

Doe je vaak moeite voor elkaar?
Ja, we maken vaak tijd voor elkaar en doen iets wat de ander leuk vindt.

Gaan jullie op date?
Niet heel vaak en niet gepland, maar we gaan wel vaak samen dingen doen. Onverwacht ergens eten, lekkere dingen in huis halen en een film kijken samen, een spelletje doen, even de stad in. Niet echt daten dus, maar we doen wel veel samen.

Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen?
Er zijn wel momenten dat we bewust onze telefoons wegleggen en de tv uit doen om gewoon te kletsen. Ook laten we bijna altijd onze telefoons beneden liggen als we gaan slapen zodat we niet in bed met onze telefoons liggen te klooien. Dat zijn echt onze momentjes.

Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook?
We doen veel samen, meer met z'n tweetjes dan met anderen erbij denk ik.

Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt?
Ja, vaak wel, maar niet altijd.

Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent?
Wij slaan in gezelschap gerust een arm om elkaar heen of we geven elkaar een kus ofzo. Maar echt uitgebreid knuffelen, dat doen we eigenlijk altijd gewoon privé.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Apr 2016 10:23

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Dat soort liedjes enzo zijn zo lief Elliot. Wij doen dat ook heel veel.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem221

Bericht 28 Apr 2016 14:20

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Knuffelen jullie vaak? Wij zijn klef te noemen en knuffelen het liefst de hele dag door.
Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt? Minstens tien keer op een dag.
Doe je vaak moeite voor elkaar? Hij iets meer dan ik het doe, maar ook meerdere malen op een dag.
Gaan jullie op date? Wij zijn dagelijks samen en zien onze uitjes niet als date, maar als we dat wel zouden doen dan gaan we meerdere malen per week op date.
Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen? Echt zonder afleidingen is op bed. Maar we houden elkaar dagelijks in de gaten om te zien of de ander het nog naar zijn zin heeft.
Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook? Wij doen bijna alles samen. Zo af en toe gaan we apart van elkaar naar vrienden, maar we zijn altijd blij als we weer gewoon samen zijn.
Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt? Hand in hand. We kenden elkaar net en we zeiden in koor: We gaan nooit hand in hand lopen. Tien minuten later hadden we elkaars hand vast en dat is na anderhalf jaar nog steeds niet veranderd.
Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent? Dat ligt eraan. Normaal zijn we niet zo uitgesproken bij visite, maar het komt weleens voor. Maar dan is het een stiekem handje of kusje op de wang. Hij meer dan dat ik het doe.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 28 Apr 2016 18:16

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Knuffelen jullie vaak? Ja! Elke dag wel en liggen ook altijd tegen elkaar aan in bed
Zeggen jullie vaak dat je gek op elkaar bent / van elkaar houdt? Ja dagelijks via app of wanneer we bij elkaar zijn. Sturen elkaar ook vaak hartjes via de app.
Doe je vaak moeite voor elkaar? Ja ook dagelijks door even dat luisterend oor te zijn, die lekkere biertjes te halen, te kletsen met een wijntje en altijd zijn vrienden welkom.
Gaan jullie op date? Ja door uieten te gaan of naar de bios.
Hebben jullie écht aandacht voor elkaar, dus zonder afleidingen? Nou echt niet elke dag dan zou het leven echt perfect zijn, dit gaat met ups en downs
Doe je veel samen, of zijn er meestal andere mensen bij ook? Beide is gewoon in balans bij ons. Vaak de zondag lekker samen maar vrienden zijn een groot onderdeel van ons leven dus die zijn ook altijd welkom.
Lopen jullie hand in hand of arm in arm ofzo als je ergens loopt? Altijd hand in hand.
Houden jullie dat privé of toon je het ook (veel) als je bv op visite of ergens bent? Ligt eraan bij wie maar we zijn wel knuffelig maar niet klef.
<<

Anoniem155

Bericht 28 Apr 2016 19:51

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Wij doen nog steeds moeite voor elkaar. Elkaar verrassen vinden we erg leuk, met grote en kleine dingen. Soms iets simpels als zijn favoriete merk kaas kopen, die alleen in een bepaalde winkel verkrijgbaar is, of dat hij het bad voor me laat vollopen en een reep chocolade en thee erbij zet, als hij weet dat ik een drukke dag achter de rug heb. De gerechten voor elkaar koken die meer tijd/aandacht vragen, maar waarvan we weten dat de ander ze erg waardeert. Soms ook grotere dingen. Laatst had hij spontaan op een doordeweekse dag alles geregeld, oppas, restaurant gereserveerd, taxi laten voorrijden, zo heerlijk was dat. En ook wel eens een weekend weg samen. Daar knappen we allebei van op.

We zijn verder niet zo klef in het openbaar, dat vinden we allebei niet zo nodig. Af en toe wel eens een zoen, maar ik erger me eerlijk gezegd aan stellen die in het openbaar aan elkaar zitten, seksueel getinte opmerkingen naar elkaar maken, of bij elkaar op schoot zitten. Ik vind dat iets voor wanneer je samen bent. In gezelschap stel je je open voor anderen en door zo op elkaar te zitten sluit je je teveel af, naar mijn mening.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 29 Apr 2016 01:33

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

We doen al het gevraagde op dagelijkse basis. Als ik eerlijk ben: als dat niet het geval zou zijn, zou ik erg ongelukkig in mijn relatie zijn, want ik vind 1 - 6 wel echt vereisten voor een sterke band en liefde.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 29 Apr 2016 01:34

Re: Elkaar liefhebben in een relatie

Terwijl ik mijn reactie typte, moest ik eigenlijk aan jou denken Maud. Ik dacht: die gaat hier weer een rel topic van maken dat ze het vanzelfsprekend vindt blablabla. Maar je deed het niet. Ik moet zeggen dat ik je wat fijner op het forum vindt op het moment en dat vind ik erg fijn. Niet meer zo stellig, veroordelend of onder de gordel. Dat mag ook wel eens gezegd.
Afbeelding
Afbeelding
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers