Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Koningsdag, wat gaan jullie doen?

<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 26 Apr 2016 20:41

Re: Koningsdag, wat gaan jullie doen?

Ik had eerst vrij, wilde fijn een vrij dagje met mijn vriend doorbrengen. Maar nu moet ik werken omdat ze vorige week al wisten dat er een zieke was morgen :/
AfbeeldingAfbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Apr 2016 20:44

Re: Koningsdag, wat gaan jullie doen?

Lekker exo even weg. Jammer dat het daar ook koud is.

Als het droog is wil ik even over de rommelmarkt bij mijn ouders in het dorp. Dochter breng ik bij mije ouders.
2014 2016
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 26 Apr 2016 20:54

Re: Koningsdag, wat gaan jullie doen?

Ik ga morgenochtend met de kinderen naar de vrijmarkt hier in het dorp, hopelijk tussen de buien door.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 26 Apr 2016 21:06

Re: Koningsdag, wat gaan jullie doen?

Wij kijken morgen waar we zin in hebben. Ik denk dat we naar de sporthal in de buurt gaan. Daar is een rommelmarkt en wat andere activiteiten.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem173

Bericht 26 Apr 2016 21:35

Re: Koningsdag, wat gaan jullie doen?

Ik moet een aubade blazen met m'n orkest om 9 uur. In de middag werken.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:52

Bericht 26 Apr 2016 21:43

Re: Koningsdag, wat gaan jullie doen?

Ik wilde eerst nog de stad in vanavond, maar heb er totaal geen zin in dus blijf lekker onder een dekentje op de bank.
Morgen eerst maar eens op tv Koningsdag kijken, even zien hoe druk het is en misschien bij het slotfeest nog even aansluiten, mits het op dat moment wel droog is. En 's middags misschien nog met een vriendin en haar dochtertje naar een andere wijk in Zwolle waar ze 's middags vooral activiteiten voor kinderen hebben. Maar dat is ook weer afhankelijk van het weer. Als het me allemaal te koud/te nat is wordt het gewoon een lekker lui dagje binnen.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 27 Apr 2016 07:32

Re: Koningsdag, wat gaan jullie doen?

Mijn schoonouders komen langs om E weer eens te zien. Als het droog is gaan we nog wel even naar een markt bij ons in de wijk. Dit is ook voor het eerst dat ik er zo weinig aan doe, ergens wel jammer want ik vind de grote vrijmarkt in het centrum en alle bandjes altijd heel gezellig. Maar met een baby in die drukte zie ik niet zo zitten en het is echt freezin'!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 27 Apr 2016 08:45

Re: Koningsdag, wat gaan jullie doen?

Schoonmaken. T huis is nog steeds een zooitje na t vieren van mijn verjaardag..
En ik ga zo nog wel even kijken wat er hier in het winkelcentrum te doen is.
<<

Anoniem245

Bericht 27 Apr 2016 08:48

Re: Koningsdag, wat gaan jullie doen?

Op de bank met een oranje tompoes Koningsdag kijken, daarna met mijn vriend en zoon naar een optreden kijken van een orkestje hier in de buurt en een lekker biertje drinken.
<<

Anoniem185

Bericht 27 Apr 2016 09:35

Re: Koningsdag, wat gaan jullie doen?

Ik doe vrijwilligerswerk. Organiseer de speeldag voor kinderen van 6 tot 12, tussen 14.00 en 16.30. Ben de rest van de dag bezig met voorbereiden en opruimen.
<<

Puckini29

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 167

Geregistreerd: 30 Aug 2015 08:36

Bericht 27 Apr 2016 09:41

Re: Koningsdag, wat gaan jullie doen?

Wij zijn al even over de vrijmarkt geweest. Nu weer naar huis en op tv Koningsdag kijken. Verder nog wat schoonmaken in huis.
Afbeelding
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 27 Apr 2016 11:13

Re: Koningsdag, wat gaan jullie doen?

Wij gaan zo lekker naar een welness centrum, wilden eigenlijk de stad ingaan maar vind het zo koud en vies. Dus dan zoeken we zelf de warmte wel op :)
09-07-2018
11-07-2021
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 27 Apr 2016 17:00

Re: Koningsdag, wat gaan jullie doen?

Ik was nuet veel van plan, maar we gingen bij vrienden langs en belandden uiteindelijk met een groep bij een kroeg waar het heel gezellig was op straat. En druk. Erg druk, maar superleuk.
#teammaple🍁
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 27 Apr 2016 20:00

Re: Koningsdag, wat gaan jullie doen?

Klinkt gezellig UN!

Ik moest gewoon werken van 11 tot 21 uur. Maar het was zó rustig, zodat ik om 16 uur al lekker klaar was!! Nu lekker avondje bankhangen, ik kijk Hartenstraat en m'n vriend champions leage.
<<

Anoniem189

Bericht 27 Apr 2016 21:36

Re: Koningsdag, wat gaan jullie doen?

Wij zijn op twee markten geweest. Op de tweede markt stonden mijn ouders spullen te verkopen, dus we zijn even bij ze wezen kijken. Aan het eind van de middag zijn we naar de Ikea gegaan, omdat we iets moesten terug brengen en nog iets nodig hadden voor onze kledingkast. Vanavond zijn we thuis gebleven en hebben we nog een beetje geklust.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 28 Apr 2016 09:04

Re: Koningsdag

Carra schreef:Wat leuk JaneDoe! Ben je al vertrokken of nog niet?


Ja ik ben 3 Maart al vertrokken, dus al zowat halverwege m'n reis :)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 28 Apr 2016 09:34

Re: Koningsdag, wat gaan jullie doen?

Uiteindelijk hebben wij lekker uitgeslapen, daarna zijn we naar het dorp gefietst en hebben daar even rondgelopen en wat gedronken in de tent en daarna zijn we weer naar huis gegaan. Vond het ergens wel jammer, want ik hou altijd wel van het sfeertje maar het was koud, het regende af en toe en ik ben nog steeds niet helemaal hersteld. Al was het wel fijn om gewoon even buiten te zijn, maar gewoon echt te koud.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 28 Apr 2016 11:11

Re: Koningsdag, wat gaan jullie doen?

Was het wat JaneDoe? Ben de afgelopen jaren naar verschillende geweest en het viel altijd enorm tegen.
Ik vier alleen Koningsdag met de Nederlandse school zondag, lekkere Nederlandse hapjes, vrijmarkt, dan ben ik al snel tevreden :)
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers