Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke kapsels voor lang haar

<<

Elle123

Bericht 26 Apr 2016 14:15

Leuke kapsels voor lang haar

Mijn haar komt tot ongeveer mijn bh bandje, met aan de voorkant een laag tot ongeveer mijn kin. Is ooit een pony geweest, maar daar kon ik niks mee. Mijn haar valt in een middenscheiding en het blijft niet naar voren zitten, een (schuine) lok gaat dus niet.
Ik draag het nu altijd opgerold achterop mijn hoofd en vastgezet met een klem. Er hangt dus niks los. De voorkant probeer ik iets boller te krijgen met een schuifspeldje en haarlak/volumepoeder. Soms draag ik een hoog knotje en met sporten een staart. Ook wel eens een schuine vlecht. Invlechten kan ik niet. Mijn haar is dun, waardoor knotjes klein zijn en vlechten dun. Wie heeft er tips voor andere kapsels? Los haar vind ik onverzorgd staan bij mezelf, het gaat al heel snel in slierten hangen.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 26 Apr 2016 14:25

Re: Leuke kapsels voor lang haar

Ik lees mee!! Zelfde lengte en ook vooraan iets korter en een middenscheiding. Mijn haar gaat ook vaak saai hangen los, dus dat doe ik wel met flink haarlak en volumepoeder maar ik wil meee opties. En een vlecht over een schouder is leuk en is mijn haar ook wel dik genoeg voor, maar veel verder kom ik ook niet. Invlechten oefen ik al vaker maar kan ik echt niet.

Die haarstokjes uit het andere topic ga ik eens proberen.
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 26 Apr 2016 15:19

Re: Leuke kapsels voor lang haar

Ik lees ook even mee! Mijn haar is zo suf en saai, weet gewoon niet wat ik ermee moet.
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 26 Apr 2016 15:48

Re: Leuke kapsels voor lang haar

Ik doe vaak een stukje invlechten of half invlechten (ff oefenen, op youtube staan wel filmpjes en het is vaak hoe slordiger de vlecht, hoe leuker het daarna staat, zonder spiegel werkt soms dan ook beter dan met) en daarna zet ik het vast met een elastiekje, waar ik soms de helft nog weer van lostrek of eerst alles in een staart doe. En daarna zet ik het vast met schuifspeldjes, gewoon lukraak wat plukken vastzetten. Dan is je haar heel simpel opgestoken en lijkt het gelijk wat voller.

Zoiets bijvoorbeeld: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag ... zKcMYYez9t
of zoiets:
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/imag ... jN0RA0AAMg
Al is het bij mij dan juist expres minder netjes aan de achterkant.
Of ik maak 2 stukjes invlecht en doe dan hetzelfde qua opsteken. Beetje haarlak erover en blijft de hele dag goed stevig zitten.

Of ik maak het ff stijl met de stijltang, heb een beetje slag van mezelf dus dan zit het gelijk heel anders en ik krijg dan vaak te horen dat m'n haar mooi zit.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers