Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Terschelling. (Fietsroutes)

<<

Anoniem331

Bericht 25 Apr 2016 20:08

Terschelling. (Fietsroutes)

Binnenkort ga ik een dag naar Terschelling en heb dan een elektrische fiets tot mijn beschikking. Nu ben ik op zoek naar leuke fietsroutes op Terschelling. Ik ben er zelf nog nooit geweest dus heb echt geen idee. Ik wil in ieder geval langs de zee, maar andere mooie plekken zijn ook welkom. We hebben wel een uurtje of wat de tijd, dus tips voor leuke dingen om te bekijken zijn ook welkom.
Wie heeft leuke tips?
<<

Anoniem173

Bericht 27 Apr 2016 11:58

Re: Terschelling. (Fietsroutes)

Ik zou helemaal naar het oosten fietsen, naar oosterend en dan een stuk de bosplaat op. Heen kan je vanaf west Terschelling bijvoorbeeld via de duinen rijden en terug over de Waddendijk (afhankelijk hoe de wind staat).
<<

Anoniem316

Bericht 30 Apr 2016 21:24

Re: Terschelling. (Fietsroutes)

Ik zou zodra ik op het eiland was, links omgaan. Kom je eerst langs het groene strand en fiets je zo over de fietspaden richting zee. Ik weet niet hoever je wil fietsen? Als je het geen probleem vind om een heel eind te fietsen zou ik door de duinen richting de Oostkant van het eiland gaan en dan door de dorpjes weer terug.
<<

Anoniem316

Bericht 30 Apr 2016 21:25

Re: Terschelling. (Fietsroutes)

Oh en ik weet niet of je van speciaal biertjes houdt, maar anders moet je even wat Scelling bier meenemen. Super lekker!
<<

Anoniem331

Bericht 30 Apr 2016 21:28

Re: Terschelling. (Fietsroutes)

40-50 kilometer is geen probleem. Leuke tips!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers