Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


operatie neusbijholtes

<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 25 Apr 2016 13:30

operatie neusbijholtes

Wie heeft deze operatie ondergaan? Wat hebben ze tijdens de operatie gedaan en hoe lang duurde het herstel?
A.K.A Slaatje

]
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 25 Apr 2016 16:41

Re: operatie neusbijholtes

Niemand?
A.K.A Slaatje

]
<<

Anoniem198

Bericht 25 Apr 2016 19:13

Re: operatie neusbijholtes

Ik heb het gehad een aantal jaar geleden. Ze hebben toen poliepen verwijderd.
De operatie zelf viel heel erg mee en als ik geen complicaties had gekregen was ik met een week wel weer de oude.
Alleen kreeg ik vreselijke migraine aanvallen die had ik voorheen ook al en zo zijn de poliepen ook ontdekt.
Hierdoor ging de genezing minder snel en bleef ik langer bloedneuzen houden.
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 25 Apr 2016 19:23

Re: operatie neusbijholtes

Dat is balen. Hebben ze die niet tijdens de operatie opgemerkt?
Ik ben afgelopen vrijdag geholpen. Ze hebben mijn neus bijholtes en kaakholte vergroot en het zieke slijm weggezogen. Dit bleek helemaal vol te zitten met poliepen en cystes. De tampons vond ik m verschrikkelijk. Ik lig nu sinds zaterdag plat en voel me nog steeds dizzy en slap.
A.K.A Slaatje

]
<<

Anoniem198

Bericht 25 Apr 2016 21:59

Re: operatie neusbijholtes

Vervelend dat je je nog steeds niet goed voelt.
Ik zou het nog even aankijken tot vrijdag. Het is natuurlijk ook pas 3 dagen geleden.
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 25 Apr 2016 22:07

Re: operatie neusbijholtes

Denk dat die duizelingen van de narcose komen. Ik ben mevrouw ongeduld. Haha.
A.K.A Slaatje

]
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 26 Apr 2016 12:30

Re: operatie neusbijholtes

Ik ben twee keer aan mijn neus geopereerd. Zijn de tampons al verwijderd? Dat biedt vaak wel enorm veel verlichting.
<<

Venzje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 721

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:39

Bericht 26 Apr 2016 12:41

Re: operatie neusbijholtes

Ja, de volgende dag gelukkig al. Jij veel last gehad? Wat hebben ze bij jou gedaan en hoe lang was je met herstel bezig?
A.K.A Slaatje

]
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 26 Apr 2016 12:48

Re: operatie neusbijholtes

De eerste keer was dramatisch vandaar dat ik nog niet eerder hier gereageerd had :laughcry: wilde je niet bang maken voor het geval dat de operatie nog plaats moest vinden. Bij mij is mijn neusschotje verplaatst en twee poliepen geknipt. Ik had tampons die een aantal dagen moesten blijven zitten tot richting mijn voorhoofdsholtes (als ik het goed heb, ze zaten in ieder geval erg hoog) van het verwijderen van die tampons heb ik nog nachtmerries. Dat deed zo'n pijn niet normaal. Sindsdien ben ik erg bang voor de kno arts. Herstel duurde daarna twee weken.

De tweede keer zijn mijn bijholtes leeg gemaakt. Dit keer gelukkig kleine tampons en was het verwijderen totaal niet pijnlijk. Herstel duurde ruim een week.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 26 Apr 2016 20:20

Re: operatie neusbijholtes

Ik heb het ook gehad en vond het verwijderen van de tampons het ergste van de hele operatie. Had het idee dat ze tot ongeveer boven in mijn hoofd zaten en dat het er maar uit bleef komen toen ze er aan trokken.
Deed pijn, niet normaal..
Voelde me net zo'n clown die zo'n rits vlaggen uit z'n mouw trekt :(

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers