Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moederdag

<<

Anoniem177

Bericht 24 Apr 2016 11:43

Moederdag

Het is weer bijna zo ver, wat doen jullie op moederdag? Nemen jullie dan ook wat mee, of komen jullie gewoon eventjes op bezoek?

En verwachten jullie moeders/schoonmoeders dat jullie komen?
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 24 Apr 2016 11:48

Re: Moederdag

Mijn moeder verwachtte altijd wel dat ik langs kwam maar sinds ik zelf kinderen heb is dat gelukkig wat minder. Ik heb zelf weinig met moederdag, ik vind het leuk dat ze wat voor me knutselen maar verder doen we niks speciaals. Dit jaar vieren we zoon z'n partijtje op moederdag, niet bewust want ik kwam er pas achter toen Chaos het met vertelde :D . Dus dan gaan we sowieso niet naar moeder/schoonmoeder.
2010 2012
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 24 Apr 2016 12:06

Re: Moederdag

Ik moet in de ochtend werken.
Mijn schoonmoeder verwacht wel dat we komen, sterker nog ze verstuurd haar verlanglijstje.....:(
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem313

Bericht 24 Apr 2016 12:16

Re: Moederdag

Kwak schreef:Ik moet in de ochtend werken.
Mijn schoonmoeder verwacht wel dat we komen, sterker nog ze verstuurd haar verlanglijstje.....:(


Haha, oh wat erg.

Wij gaan niet: mijn eigen moeder hebben we dan net nog gezien en zien we de week erop ook al. Mijn schoonmoeder woont op 2.5 uur rijden en die zien we maar eens in de zoveel maanden, toevallig hebben we voor eind mei al een afspraak staan.

Er staan ivm de meivakantie al twee knutsels, een van school en een van bso. Mijn zoontje vergeet steeds voor wie hij het nu geheim moet houden. Sowieso is hij niet echt briljant qua verstoppen; de plek die hij had bedacht was gewoon midden in de kamer, op de vloer. Dat leek hem handig.
<<

Anoniem281

Bericht 24 Apr 2016 12:21

Re: Moederdag

Serieus, Kwak? Een verlanglijstje? :/

Wij weten 't nog niet, m'n moeder verwacht ons wel, maar laat 't aan ons wanneer we langs willen komen en m'n schoonmoeder beetje 't zelfde. We willen haar een fotoshoot geven met alle kleinkinderen en misschien doen we dat ook op moederdag zelf. Daarom overleggen we even met broers en zusje, want 't zijn nogal wat agenda's, met 4 kinderen en aanhang :') Bij m'n moeder is 't veel makkelijker, met alleen m'n broer en mij!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 24 Apr 2016 12:22

Re: Moederdag

Vet handig Caulfield.

Ik kreeg vorig jaar niet eens een knutsel, die was kwijtgeraakt op de opvang ofzo. Ik verwacht dit jaar dubbel te cashen aangezien ik nu twee kinderen heb.

Ik ga niet naar m'n moeder toe op Moederdag. Teveel gedoe. Misschien dat m'n broertje en/of zus haar zien rond die dag en dan regelen we wel een cadeau voor d'r.
Voor m'n schoonmoeder mag m'n man het lekker zelf bedenken, daar hou ik me niet mee bezig.
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 24 Apr 2016 12:24

Re: Moederdag

Kwak, dat lijstje, nee toch.. Ik zou haar om d'r rekeningnummer vragen. Kan ze het zelf even aanschaffen, maak jij het geld over en dan is dat ook weer geregeld.
#teammaple🍁
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 24 Apr 2016 12:25

Re: Moederdag

Niets. Al jaren niet meer en heb zelf geen kinderen. Ik heb geen speciaal gevoel bij deze dag en mijn moeder en schoonmoeder ook niet.
<<

anoniem203

Bericht 24 Apr 2016 12:33

Re: Moederdag

Wij gaan 's ochtends altijd even op bezoek met een bloemetje of plantje. Ik ben mij er erg bewust van dat mijn ouders en schoonouders allemaal nog leven en dat ik daar geluk mee heb. Ze zijn mij echt allemaal erg dierbaar en op zo'n dag als dit vind ik het dan toch fijn om langs te gaan met een cadeautje.

Zelf ben ik ook moeder en ik krijg ieder jaar een ontbijt op bed, heeft mijn oudste iets geknutseld op school en krijg ik ook altijd een cadeautje.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 24 Apr 2016 12:39

Re: Moederdag

Bij ons zijn de verjaardagen van alle moeders ook rond Moederdag. Over het algemeen is het dus zo dat ze gewoon een wat grote cadeau of twee cadeautjes krijgen. Verder is het toch altijd al een heel geplan, maar meestal zie ik mijn moeder ook wel echt op Moederdag.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 24 Apr 2016 12:43

Re: Moederdag

Wij gaan ook niet langs dit jaar. We gaan een paar dagen daarvoor al voor een paar dagen die kant op, maar zondag willen we gewoon thuis zijn. We gaan een van die dagen ervoor wel langs. Mijn zus en ik geven mijn ouders wel een etentje cadeau, voor vader- en moederdag samen. Dat moeten we nog wel plannen. Voor de moeder van mijn man nog geen idee, misschien een kleinigheidje van de wereldwinkel ofzo, dat is altijd leuk.
Laatst gewijzigd door Mizz_S op 24 Apr 2016 12:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Apr 2016 12:44

Re: Moederdag

Niets, mijn moeder leeft niet meer.

B heeft volgens mij gene cadeautje meegenomen vanuit school en stiekem vind ik dat best jammer (nu is ze woe en do wel ziek geweest... maar toch)
<<

Pecha

Noob

Berichten: 248

Geregistreerd: 23 Okt 2014 08:39

Bericht 24 Apr 2016 14:07

Re: Moederdag

Mijn moeder gaat altijd naar haar moeder,waardoor we op de dag zelf niet langs kunnen gaan.Ik bel wel altijd even.Ze is niet veel later jarig dus meestal combineren we dat.

Mijn schoonmoeder zegt dat ze niets verwacht, maar neemt het ons wel kwalijk als we niet komen.

Mijn dochter van 1 jaar en 9 maanden,snapt het natuurlijk allemaal nog niet.Mijn man neemt wel dingen uit handen op moederdag en zorgt voor een lekker ontbijtje.Ik ben op 5 mei uitgerekend van onze tweede dochter en ben dus heel benieuwd of ik moederdag dit jaar met 1 of 2 kinderen vier:)
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 24 Apr 2016 14:15

Re: Moederdag

Van mijn kinderen krijg ik ontbijt op bed, en mijn moeder is dan op vakantie. Wel hebben we (broers en ik) allemaal een kaartje aan iemand gegeven waar ze mee op vakantie geeft, en dus krijgt mijn moeder in Turkije 6 kaarten op Moederdag.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 24 Apr 2016 14:57

Re: Moederdag

Ik ga wel altijd even langs voor koffie of om er te eten. Neem dan ook altijd een kleinigheidje mee.
M heeft iets op de peuterspeelzaal gemaakt en ligt op de kast te wachten tot het moederdag is.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem282

Bericht 24 Apr 2016 15:28

Re: Moederdag

Dit jaar zit ik in Zweden op Moederdag, maar anders was ik ook niet gegaan. Weekend erop zou ik aanvankelijk naar m'n ouders gaan, maar door nog een ander verschoven tripje zit ik dan juist weer in Berlijn.

Denk dat ik daarna ga en dan combineer met Vaderdag erbij, of zo. Vind het nogal overdreven om 2x 6 uur reizen kwijt te zijn en 70 euro alleen al het OV en dan reken ik kadootjes nog niet mee. Gelukkig verwachten m'n ouders dat ook niet. Komt nog bij dat ze in juli en augustus jarig zijn en ik ga echt niet iedere maand (4x) die kant op; vind ik teveel gedoe en zonde van m'n tijd.
<<

Anoniem250

Bericht 24 Apr 2016 15:57

Re: Moederdag

Mijn moeder is op vakantie dus ik hoef me nergens toe verplicht te voelen.
Mijn eigen kinderen zijn nog veel te jong om er iets mee te doen, dus voor mij is het een gewone zondag.
<<

Anoniem161

Bericht 24 Apr 2016 18:20

Re: Moederdag

Mijn man is werken dus ik maak mijn eigen ontbijtje maar ;)
Ik ga even langs schoonmoeder. Mijn moeder vraag ik hier wel op de koffie. Mijn fiets moet de vrijdag voor onderhoud naar de winkel en denk dat hij dan nog niet terug is.
<<

Anoniem184

Bericht 24 Apr 2016 18:27

Re: Moederdag

Mijn moeder is een week voor Moederdag jarig, ik denk dat ik Moederdag en haar verjaardag combineer en gewoon één groot cadeau voor haar koop. Ik ga uit mezelf elk jaar wel even langs, ook met vaderdag (dat hoort gewoon een beetje, vind ik) ik denk dat ze daardoor altijd wel verwachten dat ik langskom. Gewoon omdat ik elk jaar even kom. Maar het is geen verplichting ofzo.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 24 Apr 2016 19:21

Re: Moederdag

Normaal ga ik niet speciaal voor moederdag naar mijn moeder toe. Soms wel, soms niet. Net hoe het uit komt. Ik vind het ook onzin om zover te rijden als ik vlak rond die tijd daar ook al ben.
Toevallig ga ik die avond met mijn moeder naar een musical, dus we zien elkaar dan sowieso!

Later in de maand mei gaan we nog een x naar het theater met een aanbieding. Dat heeft ze alvast van mij gekregen voor moederdag. Mijn moeder verwacht niet dat ik kom en hecht er ook niet zoveel waarde aan.

Naar mijn schoonmoeder gaan we niet. Ze heeft in het verleden weleens laten blijken dat ze dat niet leuk vindt.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 24 Apr 2016 19:42

Re: Moederdag

Voorgaande jaren gingen we wel naar een van beide moeders maar sinds we een kind hebben zijn we niet meer geweest. Het maakt ze beide niet uit. Cadeaus doen we sowieso niet aan.

Zelf krijg ik hooguit een ontbijtje, maar daar moet ik dan de avond van tevoren wel een hint voor geven. Mijn man denkt totaal niet na over dit soort dingen. Zolang ie m'n verjaardag en onze trouwdag niet vergeet vind ik het wel prima.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:52

Bericht 24 Apr 2016 19:57

Re: Moederdag

Sinds 2 jaar nemen mijn schoonzus en ik mijn moeder mee voor een high tea. Niet op de dag zelf, maar ergens later in mei/juni.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 24 Apr 2016 20:12

Re: Moederdag

Mijn vriend heeft in hun familie app gevraagd of ze nog iets gaan doen dan.

Heb ik helemaal geen zin in.
We gaan op vaderdag al heel de dag iets met zijn familie doen. Ik heb geen vader meer, maar goed.

Mijn moeder zien we ongeveer een keer in de drie maanden en zijn familie elke maand zeker een keer.

Ik wil dus liever iets met zijn tweeën iets doen of naar mijn moeder gaan als zij niet hoeft te werken.

Nu ik zwanger ben vind ik zijn moeder vooral ook wat benauwend. Elke keer dat we komen heeft ze kadootjes en vaak ook dingen die ik dus echt niet ga gebruiken.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 24 Apr 2016 20:32

Re: Moederdag

Moederdag, voor mij een lastige dag omdat mijn moeder niet meer leeft.
Ik doe dan liever iets leuks met mijn gezin dan dat ik bij mijn schoonmoeder ga zitten.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Anoniem167

Bericht 24 Apr 2016 20:57

Re: Moederdag

We gaan de zaterdag ervoor uit eten met het gezin, dus dan zie ik m'n moeder al. Schoonmoeder gaan we niet heen, ik moet gewoon werken, helaas. Ik heb wel al een cadeautje voor beide gekocht! Een luxe hand lotion voor m'n moeder van molton Brown & een horloge voor m'n schoonmoeder.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers