Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat moet je gezien hebben in Chiang mai?

<<

Anoniem172

Bericht 24 Apr 2016 09:11

Wat moet je gezien hebben in Chiang mai?

Ik heb al een lijstje klaar met dingen die ik wil doen en zien in Chiang mai maar nieuwe ideeën zijn altijd welkom!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 24 Apr 2016 09:18

Re: Wat moet je gezien hebben in Chiang mai?

Welke dingen heb je al op je lijstje staan? :) Is misschien makkelijker om tips te geven dan
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 27 Apr 2016 00:37

Re: Wat moet je gezien hebben in Chiang mai?

De markt, de meeste geweldige markt die ik ooit heb gezien. Wat je NIET moet doen is zomaar op een olifant rijden, juist rondom Chiang Mai worden ze erg mishandeld en uitgebuit. Er zijn een paar die opvang bieden, fijner dat op de rug zitten van een olifant die geslagen wordt lijkt me :)
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem185

Bericht 27 Apr 2016 09:40

Re: Wat moet je gezien hebben in Chiang mai?

Night market.
Night safari vond ik heel leuk.
Ik ben ook op een olifanten excursie geweest waar ze echt super goed voor de olifanten waren, je zag echt liefde tussen de verzorgers en de olifanten. Weet alleen niet meer hoe het heette. Die begeleider noemde zichzelf 'mr. Sun'.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 27 Apr 2016 09:57

Re: Wat moet je gezien hebben in Chiang mai?

Ik heb meer to do's:

- trekking in de omgeving met overnachting bij lokale bevolking
- een kookworkshop met bezoek aan de markt, dat was echt fantastisch!
- eten bij Riverside restaurant
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 27 Apr 2016 10:37

Re: Wat moet je gezien hebben in Chiang mai?

Aangezien het nog niet genoemd is en zeker niet gemist mag worden, dat is een bezoek aan Doi Suthep!
En inderdaad een kookworkshop, ik heb die van mij gedaan bij Siam Rice Thai Cookery School, echt top! :yes: http://www.siamricethaicookery.com/

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers