Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Koningsdag gezichtstickers van Action uit de verkoop gehaald

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 23 Apr 2016 20:23

Koningsdag gezichtstickers van Action uit de verkoop gehaald

Ivm brandwondjes die ze kunnen veroorzaken. Ik dacht misschien zijn hier ook moeders met kindjes die de stickers hebben voor aankomende woensdag.

http://m.telegraaf.nl/article/25660798/ ... gevaarlijk
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 24 Apr 2016 11:57

Re: Koningsdag gezichtstickers van Action uit de verkoop geh

Ik las het.. ook op fb. De reacties er onder zijn best dom. O.a.: 'Moeder heeft gewoon te hard geboend'.. uhuh :P
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 24 Apr 2016 12:07

Re: Koningsdag gezichtstickers van Action uit de verkoop geh

Ja echt he, want dan brandt het ook echt lekker uit in de huid, not.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Elle123

Bericht 25 Apr 2016 10:35

Re: Koningsdag gezichtstickers van Action uit de verkoop geh

Toen ik las dat er meer mensen die klacht hadden gemeld dacht ik meteen, gelukkig voor die moeder, nu denkt tenminste niemand dat zij te hard heft geboend. Van hard boenen kun je een rode plek krijgen, maar toch geen echte brandwonden? Wat een rommel die stickers!
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 25 Apr 2016 12:18

Re: Koningsdag gezichtstickers van Action uit de verkoop geh

Van te hard boenen kun je wel zulke schaafwonden krijgen.
Ik heb een hele gevoelige huid en als ik persee een meeeter wil uitknijpen waar ik flink op moet duwen heb ik de volgende dag ook een soort van schaafwond op de plek waar ik geduwd heb met mijn vingers.
Ook als ik met gewoon water schmink van mijn gezicht haal en even moet boenen krijg ik zulke plekken. En die zijn in de avond ook alleen rood en s'ochtends zit er een korst op. Ik gebruik altijd babyolie daarvoor, zodat het er makkelijk afgaat en ik geen rare plekken krijg.
Make up haal ik eraf met babyolie met water of remover waar olie in verwerkt zit anders heb ik enorm schrale plekken.

Maar ik denk niet dat die moeder zo hard heeft geboend. Dan hadden haar kinderen echt wel auw geroepen. En ik ga er vanuit dat ze ook gewoon zeep, babyolie of make up remover gebruikt heeft.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem316

Bericht 25 Apr 2016 13:16

Re: Koningsdag gezichtstickers van Action uit de verkoop geh

Ik las ook verhalen van ouders die het er prima weer af kregen. Vooral babyolie schijnt gewoon te willen. Nouja, beter het zekere voor het onzekere wat dit betreft :)
<<

Anoniem304

Bericht 25 Apr 2016 13:20

Re: Koningsdag gezichtstickers van Action uit de verkoop geh

Dee schreef:Ik las ook verhalen van ouders die het er prima weer af kregen. Vooral babyolie schijnt gewoon te willen. Nouja, beter het zekere voor het onzekere wat dit betreft :)

Ja dit. Heeft altijd 2 kanten.

Ik had een vriendinnetje die vroeger ook niet tegen die tattoos kon, die bijvoorbeeld bij bubblegum zaten. Daar kreeg ze ook hele rare plekken van.
Alleen ging het toen niet viraal op Facebook. :laughcry:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 25 Apr 2016 13:22

Re: Koningsdag gezichtstickers van Action uit de verkoop geh

Het eerste wat ik dacht toen ik dit las was: Zou ze niet gewoon te hard geboend hebben? Haha. En toen ik de plekken zag, dacht ik: Oh, zouden die kindjes niet gewoon overgevoelig zijn voor een stofje in die tattoos? Ik vind dit soort dingen altijd zo lastig.
Misschien toch maar gewoon met schmink vlaggetjes op de wangetjes tekenen, haha. Better safe than sorry.

♥♥

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers