Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Disneyland Parijs

<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:39

Bericht 23 Apr 2016 12:09

Disneyland Parijs

Volgende week gaan wij, op uitnodiging van mijn schoonouders, 4 dagen naar Disneyland Parijs toe. Erg leuk, maar jammer omdat er momenteel behoorlijk wat attracties gesloten zijn ivm grote renovatie van het park. Hebben jullie misschien nog tips voor ons voor tijdens ons verblijf? Ik begrijp dat in een attractiepark flinke tarieven gevraagd worden voor eten en drinken, maar hebben jullie tips waar we bijvoorbeeld lekker en toch niet idioot duur kunnen eten 's avonds?
En zouden jullie nog eten of drinken van huis meenemen? Mijn dochter zit nog in de kinderwagen, dus daar zouden we spullen onderin kunnen doen.
Hebben jullie daarnaast nog tips van dingen die we echt moeten zien of doen?

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 23 Apr 2016 16:42

Re: Disneyland Parijs

Wat super leuk!

Absoluut eten en drinken meenemen, wij hadden ook een rugtas bij ons en we hadden croissants en heel veel pakjes drinken, koekjes en snoepjes meegenomen. Dat scheelt zoveel geld!!
Hebben jullie de actie inc diner, of niet?

Aanrader: Ratatouille, wachtrij is vaak lang, maar het is zo ontzettend leuk!!

Tips voor restaurants heb ik niet, omdat wij bij ons bezoek het avondeten er bij in hadden en dus uit bijna alle restaurants mochten kiezen. Ik weet dus wel dat we bijv heerlijk gegeten hebben bij Plaza Gardens aan de mainstreet, maar niet wat het kost :P
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:39

Bericht 24 Apr 2016 14:35

Re: Disneyland Parijs

Bedank voor je tips Lejow! Dat wordt dus inderdaad wat lekkere broodjes, drinken en dergelijke meenemen. We hebben de actie zonder diner, dus we gaan ter plekke wel op zoek naar wat te eten, maar Plaza Gardens zal ik in gedachten houden.
En Ratatouille is dus erg leuk? Is het een soort animatiefilm? Heb geen idee wat ik me erbij moet voorstellen, de laatste keer dat ik in Disneyland was is al zo'n 15 jaar geleden.

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 24 Apr 2016 17:36

Re: Disneyland Parijs

Nee, Ratatouille is een attractie waarbij je in een karretje zit. Drie op een rij, twee rijen per karretje. Je bent dan zelf een soort rat, en vliegt door het restaurant heen. Daarbij wordt gebruik gemaakt van geuren, warmte, snel/ zacht rijden en soort 3D animatie. Het is wel heel leuk hoor!

Het punt met Disney en voedsel is, dat je voor lange rijen en voor 20 euro PP fast food haalt op verschillende plekken. Ga je net een tientje daarboven zitten, kom je al in een totaal andere categorie uit qua eten waarbij je ook even een rustpuntje creert in de toch al hectische dag. Zo kan je heerlijke biefstukken eten in Aventure Land, je hebt Plaza Gardens idd, een soort 'kashba' met een buffet en nog vele soorten restaurants. Als je hierbij reserveert bij aankomst in het park, kan je wachtrijen verminderen en heb je wel een fatsoenlijke maaltijd ipv burgers, kipnuggets en patat.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 24 Apr 2016 17:37

Re: Disneyland Parijs

Oh, het restaurant Ratatouille is ook een aanrader trouwens.
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 24 Apr 2016 21:27

Re: Disneyland Parijs

Ga Naar val d'Europe , dat is 1 halte verder, en er zijn genoeg restaurants waar je goedkoop kan eten.


Eten en drinken kan gewoon mee in het park.
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 763

Geregistreerd: 16 Sep 2013 19:39

Bericht 24 Apr 2016 21:33

Re: Disneyland Parijs

Dat klinkt wel heel erg leuk Caro! Zou mijn dochter van 1,5 jaar dat ook leuk vinden? Nou ja, dat gaan we wel beleven. Ik zal het eens met ons gezelschap overleggen wat we gaan doen qua eten. Ik heb eerlijk gezegd geen zin om 4 avonden alleen maar fastfood te eten, dus dan maar iets meer betalen voor een goede maaltijd. Bedankt voor je tip Caro!

Dat is ook wel een goed idee, bedankt psv-forever voor je tip!

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Apr 2016 22:52

Re: Disneyland Parijs

Dan is t denk ik wel spannend. Je krijgt ook echt een 3d bril op zeg maar.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 25 Apr 2016 14:01

Re: Disneyland Parijs

Arizona schreef:Dat klinkt wel heel erg leuk Caro! Zou mijn dochter van 1,5 jaar dat ook leuk vinden? Nou ja, dat gaan we wel beleven. Ik zal het eens met ons gezelschap overleggen wat we gaan doen qua eten. Ik heb eerlijk gezegd geen zin om 4 avonden alleen maar fastfood te eten, dus dan maar iets meer betalen voor een goede maaltijd. Bedankt voor je tip Caro!

Dat is ook wel een goed idee, bedankt psv-forever voor je tip!


Ik vind het altijd even een verademing als ik fatsoenlijk kan zitten, en even gewoon rustig mijn eten kan eten. Er zijn genoeg pizza hutjes en plekken waar je fastfood kan halen: maar het ding hierbij is, is dat je wederom rustig een flink aantal minuten kan wachten en waarbij de kids verhongerd 30 minuten aan een tafel zitten te wachten op hun kipnuggets.

Hier zie je een overzicht van de restaurants:

http://www.disneylandparis.nl/restaurants/

Hierbij zitten ook restaurants in Disney Village dus ik weet niet of je dat ook geschikt vindt of echt alleen in het park wil eten?

Wij hebben overigens de laatste keer 's ochtends uitgebreid gegeten, 's middags volgens mij wat kleine hapjes die we mee hadden en dan 's avonds weer ergens gaan eten. Je kan ook in de middag ergens eten natuurlijk, het fijne eraan is, is dat je wel echt eventjes 'zit' tussen de hectiek van Disney. Maar wel echt reserveren hoor! Anders sta je alsnog te wachten!

In Disney Village vinden wij King Ludwig altijd leuk voor de eerste avond: lekker traditioneel grote schnitzel, grote pullen bier en frietjes. The Steakhouse is ook prima, Billy Bob vonden wij echt tegenvallen
In het park zijn Plaza Gardens ok (ik vond die zelf iets minder maar over het algemeen is het best prima), Agrabah Cafe, Silver Spur Steakhouse en Walts (maar die is echt best wel duur maar ZO lekker en ZO mooi van binnen) aanraders.
En in Studios vond ik eigenlijk alleen het restaurant bij Ratatouille echt leuk, ook omdat het enorm leuk is ingericht en kleintjes hun ogen uitkijken.
Ook kan je in de verschillende hotels gewoon reserveren als je daar wil eten. Je hoeft daarvoor niet een kamer in dát specifieke hotel te hebben.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers