Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zijn ze nou te groot, of niet? (Vans)

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 22 Apr 2016 23:32

Zijn ze nou te groot, of niet? (Vans)

Ik heb via een onwijze online sale eindelijk een paar Vans weten te bemachtigen, maar wel een maat groter dan ik normaalgesproken heb. Mijn eigen maat hadden ze niet meer. Ik heb maat 42 en dat vinden is vaak een ramp, dus eigenlijk weet ik niet beter dan dat ik altijd met mijn tenen tegen de voorkant van mijn schoenen aankom. Vorig jaar had ik een paar all stars gekregen die mn stiefvader niet meer droeg, en die zijn ook een maat groter dan ik altijd van all stars heb normaalgesproken. Maar die zitten prima en nergens last van. Deze zijn qua zool overigens net zo groot als de Vans.
Ik heb sowieso nog nooit Vans gehad en eigenlijk ook nooit een laag model all stars, dus het is sowieso even wennen dat ze om mijn enkels niet strak zitten zeg maar.
Aan de voorkant heb ik alleen wel 2 cm over nog van mijn teen tot aan de neus...zijn ze dan te groot, of niet? Of moet ik gewoon wennen aan het model en het feit dat ik eens niet op te krappe schoenen loop?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 22 Apr 2016 23:36

Re: Zijn ze nou te groot, of niet? (Vans)

Je moet ongeveer 1 tot 1,5cm rekenen vanaf je langste teen tot de neus van de schoen. 2cm kan dus wel te groot zijn, maar het belangrijkste is, loopt het lekker? Heb je niet het gevoel dat je teveel schuift in de schoen en struikel je er niet over? Je kan er altijd een zooltje in doen als ze toch net ietsje te los zitten.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5492

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 22 Apr 2016 23:38

Re: Zijn ze nou te groot, of niet? (Vans)

Dan zijn ze te groot ja, ik vind 2cm best veel. Je zou er een zooltje in kunnen leggen. Of misschien vind je het wel fijn zo, je moet er niet met je voet in kunnen schuiven bij het lopen. Je teen moet niet tegen de rand botsen maar zit er echt maar een paar Mm vanaf.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 22 Apr 2016 23:49

Re: Zijn ze nou te groot, of niet? (Vans)

Ik hoor altijd dat er een duim tussen moet zitten.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem161

Bericht 23 Apr 2016 06:16

Re: Zijn ze nou te groot, of niet? (Vans)

Of iets in de hak plakken. Ze klinken te groot. Dan ga je struikelen.
Wat Susan zegt, wij houden ook altijd een duim aan. Dus voet helemaal naar voren en dan een duim erachter. Wel staan hierbij.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 23 Apr 2016 16:03

Re: Zijn ze nou te groot, of niet? (Vans)

Grrrrr. Ik weet het echt even niet meer. Voor die prijs ga ik ze niet snel meer vinden denk ik, maar als ze niet lekker lopen dan heb ik ook geld weggegooid....dus ik weet het ff niet.

Denk dat ik anders maar een maat 42 ga passen van de week, voor het verschil.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem315

Bericht 23 Apr 2016 16:18

Re: Zijn ze nou te groot, of niet? (Vans)

Even een tipje tussendoor: Bij de Aldi zijn vanaf volgende week Vans te koop voor 29,95!
<<

Anoniem304

Bericht 23 Apr 2016 18:15

Re: Zijn ze nou te groot, of niet? (Vans)

Ik heb een hele collectie Vans, maar het verschilt per model hoe ze zitten. Ik heb ze in 36 die krap zitten en in 36 die eigenlijk bijna te ruim zijn.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 23 Apr 2016 18:51

Re: Zijn ze nou te groot, of niet? (Vans)

Leaf schreef:Grrrrr. Ik weet het echt even niet meer. Voor die prijs ga ik ze niet snel meer vinden denk ik, maar als ze niet lekker lopen dan heb ik ook geld weggegooid....dus ik weet het ff niet.

Denk dat ik anders maar een maat 42 ga passen van de week, voor het verschil.


Kan je ze niet een dagje binnen dragen?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 23 Apr 2016 19:26

Re: Zijn ze nou te groot, of niet? (Vans)

Exogenesis schreef:Even een tipje tussendoor: Bij de Aldi zijn vanaf volgende week Vans te koop voor 29,95!


Thanks! Ga sowieso even kijken, maar de ervaring leert met dit soort verkopen dat in mijn maat alleen maar hele saaie kleuren liggen...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem184

Bericht 23 Apr 2016 19:50

Re: Zijn ze nou te groot, of niet? (Vans)

Maar jij hebt toch zelf onder andere schoenen verkocht? Dan ben je er toch van op de hoogte hoeveel ruimte je in een goed passende schoen over zou horen te hebben?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 23 Apr 2016 20:18

Re: Zijn ze nou te groot, of niet? (Vans)

Maple schreef:Maar jij hebt toch zelf onder andere schoenen verkocht? Dan ben je er toch van op de hoogte hoeveel ruimte je in een goed passende schoen over zou horen te hebben?


Klopt, toen ik in een sportzaak werkte. Maar dat was niet mijn vaste afdeling, ik sprong weleens bij als het druk was, maar dan toch meer met het pakken van de schoenen in het magazijn. Dit heb ik altijd wel een lastig iets gevonden. Bovendien moeten sportschoenen wel echt een stuk meer aansluitend zitten.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 24 Apr 2016 16:41

Re: Zijn ze nou te groot, of niet? (Vans)

Ik heb bij Primark dunne zooltjes meegenomen en die erin gedaan en nu zitten ze perfect. Ook een stuk minder wijd, verder is het model gewoon wennen denk ik. Voor die 25 euro hou ik ze gewoon. Als ik ze tegen vind vallen kan ik ze altijd nog op MP zetten. Ik denk dat ik ze ook groot vond ogen doordat ze breder zijn dan all stars.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers