Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe is jouw dag?

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 22 Apr 2016 10:07

Re: Hoe is jouw dag?

Ik heb een hele productieve dag!

Vanmorgen samen met mijn man opgestaan om 5u30, ik kon toch niet meer slapen. Ben gelijk beneden beginnen poetsen, heb de afwas van gisteren nog gedaan en heb alvast het eten voor vanavond voorbereid. Ondertussen ook zoon uit bed gehaald, klaargemaakt en naar school gebracht. En nu ben ik net klaar met stofzuigen en dweilen en pak ik even rust tot alles droog is. Dan ga ik boven ook nog snel poetsen. Vanmiddag komt mijn schoonvader helpen om de garage klaar te maken voor de garageverkoop dit weekend en in de late namiddag ga ik met mijn zus naar de gynaecoloog.
2012 & 2016
<<

Anoniem193

Bericht 22 Apr 2016 10:11

Re: Hoe is jouw dag?

Mijn dag begon goed met mijn eerste rondje hardlopen na 6/7 weken rust.
Daarna zou het nog beter worden want ik wilde op de motor naar mijn werk. Na werktijd zou ik haar naar de garage brengen, helaas gaat dat niet op de motor, want ik heb een lekke band. Toen kon ik mijn leren pak weer uit doen en op de fiets naar het werk gaan. Vanavond motor op de aanhanger en dan breng ik hem met de auto weg.
Gelukkig heb ik de endorfine van het hardlopen nog in mijn lijf, want ik ben alsnog wel lekker vrolijk ;)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 22 Apr 2016 11:16

Re: Hoe is jouw dag?

Tot nu toe wel oké. Moet echt mijn voorbereiding voor mijn tentamen morgen afmaken en dat gaat tot nu toe redelijk. Ik heb wel onwijze spierpijn van een volleybaltoernooi gisteren en ik merk dat mijn hoofd volzit, dat is wel weer jammer. Maar ach, gaat ook weer over.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem184

Bericht 22 Apr 2016 11:19

Re: Hoe is jouw dag?

Tot nu toe rustig. Ik ben aan het oppassen op een jongetje van 10, zoon van m'n ex-schoonzusje. Normaalgesproken haal ik hem op uit school maar hij is vandaag ziek thuis. Lekker rustig, hij ligt heerlijk op de bank te netflixen en ik kom fijn aan een boek toe :)
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 22 Apr 2016 11:50

Re: Hoe is jouw dag?

Hele huishouden al gedaan, was hangt lekker buiten in de zon. Nu even administratie doen en straks even naar een plantjes markt.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 22 Apr 2016 12:09

Re: Hoe is jouw dag?

Eerst vanochtend een beetje uitgeslapen en me bij de kapper laten verwennen met een nieuw kapsel. Nu zit ik lekker een boek te lezen en vanmiddag vertrek ik met mijn vriend naar Oberhaussen omdat we naar een concert van Hans Zimmer gaan. Een heerlijke dag dus!
09-07-2018
11-07-2021
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 22 Apr 2016 13:30

Re: Hoe is jouw dag?

Kees schreef:Vanmiddag met een vriend bij mn appartement mn airco opgehaald die hij wil en daarna de badkamer schoongemaakt. Nu lekker in de tuin en vanavond repeteren. Wel relaxed dus.


Gister werd uiteindelijk een super goede dag!

Ik zag er gisteren echt super goed uit denk ik! Eerst vragen ze om mn identiteitsbewijs bij het kopen van bier, later vragen ze weer om mn identiteitsbewijs bij het kopen van sigaretten en savonds zette de barman 'Meisje' boven mn bonnetje haahah
30-04-2017
<<

Anoniem316

Bericht 22 Apr 2016 14:27

Re: Hoe is jouw dag?

Lang...

Zit op het werk maar wat te nietsnutten en te wachten tot ik weg mag.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Apr 2016 14:32

Re: Hoe is jouw dag?

Dee schreef:Lang...

Zit op het werk maar wat te nietsnutten en te wachten tot ik weg mag.

Something like this....
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 22 Apr 2016 14:33

Re: Hoe is jouw dag?

Prima, ben lekker vrij! Beetje uitgeslapen tot 10 uur, daarna wasje gedraaid en die er nog hing opgeruimd. Toen wat boodschappen gedaan. Broodje bij de keurslager gehaald en toen lekker geluncht en breakfree teruggekeken. Zometeen even naar m'n neefje. En vanavond gaan we uit eten en borrelen met het voetbal elftal van mijn vriend.
<<

dodo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 191

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:44

Bericht 22 Apr 2016 20:39

Re: Hoe is jouw dag?

Mijn dag heeft een onverwachte wending gekregen! Ik had een fiets te koop staan op de plaatselijke koophoek waar ik vanmorgen reactie op kreeg. Alleen hebben we de halve dag zitten appen en weet ik nog niet of de fiets verkocht is! Maar wel een heel gezellig gesprek gehad.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Apr 2016 20:47

Re: Hoe is jouw dag?

Jeah Kees! Dat soort dingen is altijd goed voor je ego :)
<<

Anoniem233

Bericht 22 Apr 2016 21:08

Re: Hoe is jouw dag?

Vrij redelijk. De hele dag al erg misselijk en menstruatiepijn. Mijnu hele cyclus ligt overhoop omdat de pil deze maand nul bescherming heeft geboden.
Maar, ik heb wel weer voor het eerst de afwas van gisterenavond gedaan. Was ongeveer 3 kwartier bezig en helemaal kapot, maar voelde erg fijn! :banaan:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers