Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


The Lion King

<<

Anoniem205

Bericht 09 Feb 2017 12:59

Re: The Lion King

Wij waren er begin januari. Oh wat was het mooi! Wij zaten toen op rij 4. Het kost een vermogen, maar het was het absoluut waard!
<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 08:56

Bericht 05 Apr 2017 14:57

Re: The Lion King

Welke rang en welke plaats zaten jullie bij The Lion King. Ik wil kaartjes bestellen. De prijzen verschillen nogal. Maar ik weet niet hoe het zicht is daar in Scheveningen.
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
<<

Anoniem192

Bericht 05 Apr 2017 15:48

Re: The Lion King

TIP - Geen rij één. Wij zaten aan de zijkant en mensen zeiden mooi, prachtig, nou ik zag de helft niet en mijn vriend nog minder, die keek tegen boxen aan. En het antwoord van eventim is --> tja, je kiest zelf voor tweede rang. Nou, dit was nog niet eens vijfde rang waard, en de mensen naast mij zaten wel rang 1 en zagen ook niks.

Je zit het mooiste in de loges, en anders na rij 4.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 05 Apr 2017 16:16

Re: The Lion King

Wij zaten echt geweldig in de loges, rij 1. Het is wel eerste rang dus was €90 per kaartje geloof ik. Maar het was het zeker waard! Dan zit er echt niemand voor je, super!
<<

Anoniem192

Bericht 05 Apr 2017 16:23

Re: The Lion King

Scandic schreef:Wij zaten echt geweldig in de loges, rij 1. Het is wel eerste rang dus was €90 per kaartje geloof ik. Maar het was het zeker waard! Dan zit er echt niemand voor je, super!


Ja, die heb ik voor volgende keer ook bedacht, en je ziet mooi qua podium toch?
<<

Anoniem184

Bericht 05 Apr 2017 17:16

Re: The Lion King

Wij gaan aanstaande zondag, nouja, m'n vriend weet nog van niks. Ik heb derderangsplaatsen besteld, nét tegen de tweede rang aan (stoel ernaast is tweede rang). Ik ben benieuwd, hoop op goed zicht maar op foto's zag het er wel redelijk oké uit (heb serieus alle hashtags op Instagram geprobeerd door te pluizen om dat een beetje uit te zoeken). Ik red het gewoon echt niet om doordeweeks dit als verrassing voor m'n vriend te regelen ivm z'n werk en andere verplichtingen, doordeweeks hadden we voor datzelfde geld waarschijnlijk eerste rang gezeten. Toch jammer. Ben wel heel benieuwd!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 05 Apr 2017 17:20

Re: The Lion King

Oh ik zou dolgraag nog een keer gaan. Heb de musical in Nederland, Frankrijk, Afrika en Engeland gezien en hij blijft zo waanzinnig mooi!
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 05 Apr 2017 17:26

Re: The Lion King

Ik ga in augustus! Wij zitten in de vijfde loge op de eerste rij. Wat ik zag op foto's van de zaal zijn dat mooie plekken. Ben benieuwd!
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Loes de Poes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 48

Geregistreerd: 28 Sep 2013 11:31

Bericht 05 Apr 2017 19:05

Re: The Lion King

Die wil ik nog heel graag zien! Ik wacht nog steeds tot het 2e kaartje gratis komt, een actie ofzo, maar ben bang dat ik daar lang op kan wachten.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 08 Apr 2017 09:40

Re: The Lion King

Wat belachelijk, Pippa.
Ik zat zelf op rang vier aan de zijkant. We wilden met kerst en er was niet veel plek meer beschikbaar, maar ik vond het ook schandalig. Oke, het is geen eerste of tweede rang, maar ik had iets van zestig euro betaald en dan vind ik het wel kwalijk als je een gedeelte gewoon niet ziet. En als ik dan nu hoor dat jij hetzelfde hebt ervaren voor een hogere rang, dan vind ik dat echt zo stom!

Mijn tip is om in ieder geval niet te ver naar de zijkanten toe te gaan zitten. Want er gebeurd nog best het e.e.a. aan de zijkanten van het podium en dat is toch jammer als je dat niet kunt zien.

Ik ga zeker nog een keer, want het blijft een mooie musical.
<<

Blondje26x

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 124

Geregistreerd: 21 Aug 2016 18:53

Bericht 10 Apr 2017 18:29

Re: The Lion King

Ik wil ook heel erg graag, maar ook ik wacht af op een actie 2e kaart gratis. Dat doen ze bijna elk jaar met een musical in het AFAS theater scheveningen. Ben benieuwd!
Don't regret anything that made you smile
<<

Anoniem281

Bericht 23 Mei 2017 21:08

Re: The Lion King

Even een up! Ik wil m'n man meenemen naar The Lion King, maar wil dan wel perse mooie plaatsen, kosten is dan geen punt. Maar wat is de beste plek??
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 23 Mei 2017 21:22

Re: The Lion King

Loge!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 23 Mei 2017 22:00

Re: The Lion King

Idd zeker loge!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 24 Jan 2019 00:43

Re: The Lion King

Even een upje! Ik wil binnenkort naar de Lion King, maar kom er niet uit welke kaarten ik wil boeken. Er zijn nog 1 rang kaarten achterin de zaal, maar wel redelijk in het midden beschikbaar. Of betaal ik 11 euro per kaart meer voor premium om in het midden van rij 8 of 9 te gaan zitten? Loges zijn ook vrij, maar dan zit je zo aan de zijkant, in het midden lijkt me toch beter?
Iemand goede ervaring?
<<

Anoniem279

Bericht 24 Jan 2019 07:28

Re: The Lion King

Loges zou ik zeker doen! Ik ben 2x geweest, toen zaten we aan de zijkant in de ring, boven dus, en dat vond ik ook goed. Kon alles zien en vooral ook overzien, en het sfeertje is zo mooi dat het me eigenlijk niet eens meer uit aalte wáár we zaten. Hoewel ik zelf niet zo snel voor de zaal zelf zou kiezen, de loges dan weer wel.
Wij willen eigenlijk nog een derde keer, voordat het stopt. Binnenkort maar eens kijken of dat nog lukt.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 24 Jan 2019 08:03

Re: The Lion King

Als ik het me goed herinner zat ik de laatste keer op rij 23 in de zaal. Ik weet het niet meer zeker, maar ergens achterin de zaal. En we zaten toen echt heel erg goed. Was wel wat meer in het midden ja.
Dus dat is sowieso prima!
Ik vind iets verder naar achter zitten sowieso niet zo erg, want dan heb je een goed overzicht die je, zeker bij de Lion King, wel kan gebruiken. Er is zoveel te zien over het hele podium heen.

Oh Flo, ik wil ook nog een derde keer! Hij is prachtig.
<<

Anoniem279

Bericht 24 Jan 2019 09:58

Re: The Lion King

Ik heb zojuist geboekt, zag dat voor februari het tweede ticket halve prijs was :D
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 24 Jan 2019 10:48

Re: The Lion King

Ik heb ook in een loge gezeten en kon het heel erg goed zien vanaf daar. Vooral fijn dat er geen hoofd voor mijn beeld zat en ik dus niet steeds links of rechts van die persoon hoefde te kijken.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem317

Bericht 24 Jan 2019 21:12

Re: The Lion King

Ik ga in maart met een vriendin. Heb er zin in!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 27 Jan 2019 01:38

Re: The Lion King

Heb uiteindelijk zaal premium geboekt. De loge waren alleen nog maar vooraan beschikbaar en dan mis je een deel van het podium.

Voor wie interesse heeft heb ik nog wel een 30 tot 50 % kortingscode. Helaas waren voor de data dat ik kon geen goede stoelen meer beschikbaar (wilde graag 1e rangs of premium de eerste keer), dus heb een andere kortingsactie gebruikt.
Maar als je een keer op een doordeweekse dag wil binnenkort dan is er met die code 50% korting op geselecteerde dagen (en andere dagen 30%).
<<

Anoniem269

Bericht 27 Jan 2019 09:14

Re: The Lion King

Jorja als de code in Maart geldig is heb ik wel interesse!
<<

Anoniem279

Bericht 16 Feb 2019 08:23

Re: The Lion King

Ik ben donderdag geweest, was echt weer zo mooi! We zaten in de loges, was heel mooi. Goed zicht en acteurs die vlak langs je heen lopen. Eigenlijk willen we nog een laatste (voor ons vierde) keer voordat het stopt...
<<

VinoTinto

Noob

Berichten: 11

Geregistreerd: 12 Feb 2019 15:37

Bericht 17 Feb 2019 08:16

Re: The Lion King

Ik ga in april nog een keer. M'n moeder had kaartjes gewonnen en vroeg of ik mee wilde. Daar zeg ik geen nee tegen ;-)
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 17 Feb 2019 18:26

Re: The Lion King

Ava schreef:Jorja als de code in Maart geldig is heb ik wel interesse!


Hij gaf eerste alleen data en februari, maar zie nu dat maart er bij is gekomen! Stuur maar een pm.
Het is via de ING punten winkel https://www.ing.nl/punten/productdetail/6797262/Disney&rsquo;s-The-Lion-King-tot-50%25-Voordeelbon
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers