Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stuur een kaartje naar een oudere

<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 25 Apr 2016 10:10

Re: Stuur een kaartje naar een oudere

Wat een mooi initiatief! Ik ga ook het verzorgingstehuis hier in de buurt een berichtje sturen of ik met mijn dochtertje iemand kan bezoeken. Wel spannend maar het lijkt me ook wel mooi.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 25 Apr 2016 10:12

Re: Stuur een kaartje naar een oudere

Marin schreef:Ja wat erg toch eigenlijk he Elisa. Zo sneu.

Ik heb een kaartje gestuurd naar Ria.


Mag ik vragen hoe je weet wat je naar iemand stuurt? Ik kan alleen mijn naam invullen en een bericht. Zie niet of het voor een man of vrouw is.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 28 Apr 2016 18:11

Re: Stuur een kaartje naar een oudere

Funk schreef:
Marin schreef:Ja wat erg toch eigenlijk he Elisa. Zo sneu.

Ik heb een kaartje gestuurd naar Ria.


Mag ik vragen hoe je weet wat je naar iemand stuurt? Ik kan alleen mijn naam invullen en een bericht. Zie niet of het voor een man of vrouw is.

Ik heb op een foto geklikt op de pagina en aan die mevrouw een kaartje gestuurd. Stond een naam bij, leeftijd en nog een kleine introductie volgens mij.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Apr 2016 18:51

Re: Stuur een kaartje naar een oudere

Ja dat heb ik ook gedaan. Of het dan echt bij diegene terecht komt weet ik niet maar ik heb Ria een fijne, zonnige dag gewenst.
Let's discover the world together.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers