Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Keulen

<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 20 Apr 2016 20:06

Keulen

In mei ga ik naar Keulen toe en ik ben benieuwd of er hier mensen zijn met goede tips. Wat moeten we echt gezien hebben, waar kun je leuk eten/drinken etc.? We zijn er niet al te lang, dus we willen voornamelijk een beetje gaan winkelen, eten/drinken en sfeer proeven.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Apr 2016 20:18

Re: Keulen

Hé leuk, met wie ga je? Ik ben er in oktober geweest natuurlijk, maar zit me nu al af te vragen wat we daar eigenlijk gedaan hebben haha. We hadden via Airbnb iets geboekt aan de Heumarkt, daar had je wel wat leuke tentjes. Verder zitten er bij het water ook allerlei tentjes met terrasjes waar je in mei lekker kunt zitten denk ik! Je kunt er prima shoppen en wij hebben nog een boottochtje gedaan, lekker truttig, maar wel leuk altijd (vind ik) :) Oh ja en we hebben de Dom beklommen, hoogtepunt van de reis :smile:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem230

Bericht 20 Apr 2016 20:24

Re: Keulen

Leuk topic, wij gaan volgende week en kunnen ook nog wel wat tips gebruiken.
Ik wil sowieso graag naar het chocolademuseum en de dom.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 20 Apr 2016 21:22

Re: Keulen

Ik kan me helemaal niet herinneren dat je daar geweest bent Bliss haha! Klinkt in ieder geval leuk! Ik ga met m'n zus.

Leuk dat je ook gaat softijs! Ik ben benieuwd hoe je het gaat hebben en of je nog leuke tips hebt als je terug komt!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Apr 2016 21:35

Re: Keulen

Haha ik was daar met vriendin N. Kijk maar FF op m'n FB, daar staat wel een albumpje. Misschien doe je nog inspiratie op ;)
Leuk dat je met je zusje gaat!
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Apr 2016 21:45

Re: Keulen

Ik ben ten huwelijk gevraagd in Keulen (althans in een kasteel er vlakbij) en hebben een weekendje Keulen gehad toen.

Ik vond het Chocolademuseum erg leuk. Niet super spannend, maar wel leuk vermakelijk en lekker!
Het Ludwig museum (modern museum) vond ik niet zo heel bijzonder.
De grote kerk was wel mooi maar ook wederom niet heel bijzonder.

Het Belgische Viertel is een leuk wijkje met wat leuke winkeltjes. Ik heb er leuke oorbelletjes gekocht.

En Hans im Gluck is een leuke tip voor eten (lunch of diner, wij hebben er geluncht), goede hamburgers!
Let's discover the world together.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 22 Apr 2016 08:36

Re: Keulen

Ik heb je foto's gezien en nu herinner ik het me weer Haha. Ziet er leuk uit! Ik hoop echt dat het mooi weer is als we daar zijn!

Mooie herinneringen dus aan Keulen Marin. We zullen waarschijnlijk niet veel musea gaan bezoeken, maar dat chocolademuseun lijkt me nog wel leuk. Over het Belgisch Viertel heb ik inderdaad ook leuke dingen gelezen.

Nu al zin om te gaan! :smile:
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 06 Mei 2016 00:39

Re: Keulen

Ja de dom vind ik toch wel een "must". En ook ik vond het chocolademuseum erg leuk.
Verder kan je er ook leuk shoppen en zitten er best een aantal leuke koffiezaakjes. Ik weet alleen niet meer precies wat waar precies zit.. Misschien nog een idee om te kijken of er goede concerten te zijn dat weekend? De helft van de keren dat ik naar Keulen ging was dat voor een concert. Het is in ieder geval een mooie stad waar je je snel vermaakt. Veel plezier alvast!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers