Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gegraveerde pen (Carrie?)

<<

Anoniem281

Bericht 20 Apr 2016 08:49

Gegraveerde pen (Carrie?)

Ik wil mijn vriend een gegraveerde pen geven, misschien voor Vaderdag, maar misschien ook eerder als ik 't geduld verlies :-) Maar ik weet even geen goed adres!Als ik google kom ik - natuurlijk - honderd sites tegen, maar welke is goed, betrouwbaar? Een fysieke winkel mag ook (als ik 't telefonisch of per mail kan bestellen) natuurlijk.

Ik wil een 'gewone' pen, geen vulpen bedoel ik dan. En mag best wat duurder zijn, als ik er de kwaliteit voor krijg. Ik wil m'n zoons naam en geboortedatum erop hebben :) Iemand enig idee voor een adres?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Apr 2016 08:54

Re: Gegraveerde pen (Carrie?)

Ik heb een gegraveerde pen gekregen bij mijn diploma-uitreiking. Mijn moeder had de pen gekocht bij een luxe boekhandel en laten graveren bij een winkeltje hier in het dorp, waar ze ook sleutels maken enzo. Zo'n winkeltje.

Ik zag net ook deze:
http://www.yoursurprise.nl/sieraden-gra ... ode=108001

Die site is echt super, ik bestel daar heel vaak dingetjes met een foto of laatst nog had mijn zus een gegraveerde hanger voor oma's 90e verjaardag besteld. Vandaag besteld, morgen in huis. En Waterman is een heel goed pennenmerk, mijn pen is toevallig ook van Waterman.

♥♥
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 20 Apr 2016 09:01

Re: Gegraveerde pen (Carrie?)

Ik wil dit straks ook bestellen, voor mijn vriend, als onze dochter geboren is.
Vooral voor het aangeven bij de gemeente.
Maar inderdaad heel veel keuze!
Ik was blijven hangen op www.pengraveren.nl

De waterman pen is ook erg mooi, maar net iets te duur.
Mijn vriend schrijft niet zoveel, werkt in de IT.
<<

Anoniem281

Bericht 20 Apr 2016 09:06

Re: Gegraveerde pen (Carrie?)

Thanks, Elliot! Ik denk dat ik daar dan voor ga :D
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 20 Apr 2016 09:13

Re: Gegraveerde pen (Carrie?)

Ik heb destijds eentje laten maken voor mijn schoonmoeder. Deze heb ik toen besteld bij vistaprint. De kwaliteit van de pen vond ik erg mooi, hij was wat zwaarder. Het doosje was minder luxe. Ik heb er toen volgens mij rond de 20 euro voor betaald. Voordeel van vistaprint vind ik de keuze van de letters en volgens mij kon je ook figureren en zo toevoegen (hartjes, ringen etc).
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 20 Apr 2016 09:29

Re: Gegraveerde pen (Carrie?)

Die van Vista zijn ook leuk, zeker met de hartjes erbij.
<<

Anoniem193

Bericht 20 Apr 2016 09:30

Re: Gegraveerde pen (Carrie?)

Ik heb al een paar keer pennen laten graveren. Bij de plaatselijke kantoorhandel kies ik een pen uit (Parker) en schrijf ik de tekst op, zij zorgen er dan voor dat hij gegraveerd wordt, er komt wekelijks een graveerder bij hun aan huis. Dus maximaal duurt het een week. Ze hebben hem ook al eens speciaal gebeld, omdat ik de pen dezelfde dag nodig had.

Zelf zou ik zoiets niet via een site bestellen, maar een kantoorhandel zoeken, maar ik begrijp nu in jouw situatie dat het makkelijker is om het te bestellen via internet!
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 21 Apr 2016 06:22

Re: Gegraveerde pen (Carrie?)

Ik heb ze hier vandaan maar dan wel in de winkel besteld. Misschien dat je online ook kunt kiezen voor een gravure, dat weet ik niet zeker maar er is in ieder geval genoeg keuze.

http://www.vulpennen.nl/nl
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 21 Apr 2016 21:21

Re: Gegraveerde pen (Carrie?)

Wat leuk dat ik in de titel sta! Ik heb van hem een mooie ring gekregen maar door alle hectiek ben ik de pen vergeten :laughcry:
<<

Anoniem281

Bericht 22 Apr 2016 10:22

Re: Gegraveerde pen (Carrie?)

Haha Carrie! Ik kon me ook niet herinneren of ik er nog iets over had gelezen of niet en kon 't topic niet vinden.

Ik heb uiteindelijk de link van Elliot gebruikt en, omdat k heel slecht ben in verrassingen bewaren, ik heb 't gelijk gegeven toen-ie binnen kwam. De pen is idd van heel goede kwaliteit en ziet er onwijs mooi uit :) Vriend is er heel blij mee en was meteen weer ontroerd, arme man.

Bedankt voor de reacties!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers