Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


welke maat zwemkleding?!

<<

Mil

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 272

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:07

Woonplaats: A'foort

Bericht 19 Apr 2016 19:30

welke maat zwemkleding?!

Ik wil graag vast een zwembroekje/badpak kopen voor onze dochter. Ze heeft nu mt 62 en is 12 weken.
De meeste badkleding gaat 62/68 of 74/80. Zal ze zoveel groeien nog dat 62/68 niet meer past? Wat is wijsheid?
Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 19 Apr 2016 19:37

Re: welke maat zwemkleding?!

Wanneer wil je dan gaan zwemmen? Over een paar maanden pas of volgende week bij wijze van?
Ik koop zo vaak nieuwe zwembroekjes, zo duur zijn ze nou ook weer niet. Koop de maat die hij heeft en groeit hij eruit dan maar weer een nieuwe aanschaffen. Soms koop ik ook al een grotere maat (omdat hij het motief/opdruk bijvoorbeeld mooi vind, hij groeit er vanzelf in)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 19 Apr 2016 19:38

Re: welke maat zwemkleding?!

Bij een los zwembroekje luistert het sowieso niet zo nauw, is mijn ervaring, dat kan niet te kort of te lang zijn, dus bij twijfel zou ik daarvoor gaan.

Hoe groot ze zal zijn als je wil gaan zwemmen is moeilijk te zeggen. Mijn dochter heeft vanaf een maand of vier tot haar eerste verjaardag 62/68 gedragen, maar het kan ook zo zijn dat die van jou binnenkort een groeispurt maakt. Maar met een broekje zit je redelijk safe.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 19 Apr 2016 19:51

Re: welke maat zwemkleding?!

Het ligt er ook aan waar je het koopt. IK heb er een van prenatal en een van hema. Die van prenatal is 74/80 en is net zo groot als 62/68 van de hema. Ze is nu 7,5 maand en past ze beide prima!
⁠♡♡♡
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 19 Apr 2016 19:54

Re: welke maat zwemkleding?!

Ik zou gewoon even passen. Badkleding koop ik nooit echt groter want dan gaat het zo lubberen als het nat is vind ik. Maar als het alleen een broekje is maakt het weer niet zoveel uit omdat je er dan toch een luier onder hebt.
2010 2012
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 19 Apr 2016 20:20

Re: welke maat zwemkleding?!

Ik zou voor 68/74 gaan. D wordt volgende week een jaar en die zit nu in 74/80.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers