Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat in je leven zou je over willen doen?

<<

Anoniem187

Bericht 18 Apr 2016 19:52

Wat in je leven zou je over willen doen?

Wat in je leven zou je over willen doen? Omdat het zo mooi was dat je het nog eens wil beleven? Of omdat je bepaalde zaken uit het verleden nu anders aan zou pakken? Of????
<<

Anoniem168

Bericht 18 Apr 2016 21:52

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

Mijn half jaar Madrid. Omdat het zo ontzettend gaaf was!
<<

Anoniem184

Bericht 18 Apr 2016 22:05

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

Alles tussen mijn 16e en 30e.
<<

Anoniem321

Bericht 19 Apr 2016 13:13

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

Mijn studietijd. Achteraf gezien verkeerde studie gekozen. Die lag me niet dus heb ik niet afgemaakt. Ik heb er niet eens een propedeuse aan overgehouden. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik a. niet voor mijn propedeuse ben gegaan en b. niet een andere studie heb gedaan.
<<

Geel

Bericht 19 Apr 2016 14:05

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

Onze bruiloft. Ik ben soms gewoon jaloers als anderen trouwen, omdat het nooit meer terugkomt. En ik hou niet zo van 'slechts' de herinnering.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 19 Apr 2016 14:09

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

Mijn hbo-v waar ik net voor het hele van mijn propedeuse mee stopte omdat ik geen zin meer had. Zou de leuke tijd daar graag over doen met mijn inmiddels overleden vriendin.

Onze bruiloft. We hebben het heel klein gehouden helemaal zoals we wilden maar ik zou graag foto's van ons in echte trouwkleding hebben.

Verder mijn bevallingen, ondanks dat met name de eerste niet geweldig ging zou ik graag teruggaan naar die laatste wee waarna ze geboren werden. Dat speciale gevoel, het kennis maken met mijn baby.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 19 Apr 2016 14:15

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

Er zijn gelukkig niet veel dingen waar ik spijt van heb en de mooie momenten zouden vast niet meer zo mooi zijn als je ze nog een keer zou beleven ;-) Wat ik wel heel graag zou willen overdoen, is de laatste keer Pasen met mijn vader er nog bij. Enkele weken daarna zou hij overlijden en we hadden die dag een fotosessie met het gezin gepland. Uiteindelijk kregen we visite en hebben we het fotomoment uitgesteld en het is er dus nooit meer van gekomen :snik: Ik had zo graag wat mooie foto's van hem met onze drie kindjes gehad.

@Maple, ik vind het heel verdrietig dat je zo terugkijkt op maar liefst 15 jaar van je leven, dikke knuffel voor jou!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Apr 2016 18:58

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

Ik had graag een andere studie willen doen! Nu, vijftien jaar nadat ik een studie moest kiezen, heb ik eindelijk een beetje het idee dat ik weet welke richting ik het leukst vind. In plaats van Pabo had ik iets van communicatie of journalistiek (daar heb ik destijds nog wel heel even over getwijfeld) willen doen.
❤ 7 juni 2018
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 19 Apr 2016 19:01

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

In negatieve zin, dan zou ik nooit de relatie met mijn ex begonnen zijn. Heb 11 jaar van mijn leven weggegooid en ben nu nog in therapie om te dealen met wat hij me heeft aangedaan. In positieve zin, dan zou ik mijn stage in Thailand over doen. Mooiste tijd van mijn leven!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 19 Apr 2016 19:04

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

Ik zou mijn trouwdag nog een keer over willen doen. Vond het zo'n leuke en ook gezellige dag. Zou ik nog wel een keer willen!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Apr 2016 19:07

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

- Mijn tijd in Oostenrijk, dan had ik veel meer genoten daar.
- Dan had ik hopelijk eerder de stekker uit een relatie getrokken tussen mijn ex en mij.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 19 Apr 2016 19:39

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

Niks! Ik ben blij met het leven dat ik nu heb en dat heeft ook met 'slechte' keuzes uit het verleden te maken. Als die dingen niet waren gebeurd, was ik niet waar ik nu ben. Oh ik wil trouwens mijn studententijd best overdoen qua vrije tijd :smile: en mijn vakanties omdat ze zo gaaf en mooi waren.
<<

Anoniem168

Bericht 19 Apr 2016 20:59

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

Fantine schreef:Niks! Ik ben blij met het leven dat ik nu heb en dat heeft ook met 'slechte' keuzes uit het verleden te maken. Als die dingen niet waren gebeurd, was ik niet waar ik nu ben. Oh ik wil trouwens mijn studententijd best overdoen qua vrije tijd :smile: en mijn vakanties omdat ze zo gaaf en mooi waren.


Dat heb ik ook. Mijn studiekeuze was niet bepaald briljant. Maar ik heb er wel mijn man aan overgehouden bijvoorbeeld.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 20 Apr 2016 06:30

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

Toevallig lag ik gisteren wakker en besefte ik me dat ik onwijs graag nog eens terug zou willen naar de tijd dat ik 15/16/17 was. Dat geflirt en 'de buit' binnen hengelen en naar de plaatselijke discotheek om daar die ene jongen te versieren. Lekker dansen. Ik vond het een feestje. Niet dat ik weer vrijgezel wil zijn, ik wil gewoon echt graag terug naar die tijd. Onbezorgd, enige wat belangrijk was was dat je schoolresultaten ok waren en dat hele proces van leuk aankleden en make upje enzo, dronken worden van vieze zoete drankjes. Zucht, ik wil teruhug!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11405

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 20 Apr 2016 07:00

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

Mijn reis, maar dan drie keer zo lang.

Misschien ook wel de tijd rond mijn 16e, meer zelfverzekerd zijn en flirten. Heb ik nooit gedaan.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem245

Bericht 20 Apr 2016 07:41

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

Ik zou niks anders doen in ieder geval, ik was anders nooit gekomen op de plek waar ik nu ben.

Maar de tijd dat mijn zoon klein was (1,5 to 3) jaar zou ik nog wel eens over willen doen.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 20 Apr 2016 10:35

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

De zwangerschappen, bevallingen en kraamtijd van beide jongens. Ik vond het zo fijn, en zou graag nog eens zwanger zijn. ik vond het zo bijzonder. Maar gewoon die tijd nog eens beleven en genieten.
Mijn studiekeuze en doorzettingsvermogen daarin... Heb 2x een jaar hbo gedaan, maar uiteindelijk een mbo3 diploma behaald. Op dit moment heb ik een superleuke baan, maar had daar geen speciaal diploma voor nodig. Desondanks had ik gewoon beter mijn best moeten doen en hbo had ik best aan gekund.
Maar als ik dan alles bij elkaar optel, weet ik niet of ik dan nu zou zijn waar en wie ik ben, als ik toen andere keuzes had gemaakt.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem321

Bericht 20 Apr 2016 16:05

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

Wat anderen ook zeggen klopt, het is waar dat de keuzes die ik in het verleden hebb gemaakt, mij hebben gemaakt tot wie ik nu ben.

Mijn eerste serieuze relatie was meteen ook de meest slechte ongezonde relatie die je kunt bedenken. Ik kan nu wel zeggen dat ik wilde dat ik nooit wat met hem was begonnen, dan had ik die ellende niet gehad, maar was ik waarschijnlijk ook niet zo sterk en zelfbewust geworden als ik nu ben.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Apr 2016 16:07

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

Ik kijk niet terug.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 20 Apr 2016 16:11

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

Echt niet Yadira? Ik kijk juist heel vaak terug, ik hou er ook van om foto's van jaren geleden terug te kijken. Of oude familie-albums. Gewoon dat gevoel van toen weer even oproepen, vind ik soms heel fijn.

Maar ik kijk ook graag vooruit hoor :)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem304

Bericht 20 Apr 2016 16:14

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

Pineco schreef:Echt niet Yadira? Ik kijk juist heel vaak terug, ik hou er ook van om foto's van jaren geleden terug te kijken. Of oude familie-albums. Gewoon dat gevoel van toen weer even oproepen, vind ik soms heel fijn.

Maar ik kijk ook graag vooruit hoor :)

Op die manier kijk ik wel terug, maar ik kijk niet terug wat anders had gemoeten, wat ik fout heb gedaan, wat beter had gekund. Want je kan er toch niks meer aan doen. Wat geweest is, is geweest.
En ik heb er ook geen behoefte aan om leuke dingen over te doen, want het is toch nooit zo als in je herinnering. Dus ik heb dan liever gewoon die ene mooie herinnering. ;)
<<

Anoniem159

Bericht 20 Apr 2016 16:29

Re: Wat in je leven zou je over willen doen?

Ik zou heel graag terug willen naar mn 16e, opnieuw mijn man leren kennen en verliefd worden en alle eerste keren die met de liefde te maken hebben opnieuw beleven.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers