Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau nieuw huis

<<

Anoniem165

Bericht 17 Apr 2016 21:25

Cadeau nieuw huis

Deze week ga ik bij een vriendin langs die een nieuw huis heeft. Nu wil ik graag iets meenemen, maar heb geen idee wat. Een cadeaubon vind ik denk ik een beetje saai. Hebben jullie een idee? Ik heb geen idee hoe haar inrichting eruit ziet
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 17 Apr 2016 21:32

Re: Cadeau nieuw huis

Misschien zo'n pot met alle ingrediënten om koekjes te bakken?
Een mooie plant?
Een pakket thee?
L2014 & H2017
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 17 Apr 2016 21:51

Re: Cadeau nieuw huis

Ik heb mijn beste vriendin een handzeep en handcreme op zo'n tray van rituals gegeven.
2015 💙
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 18 Apr 2016 20:44

Re: Cadeau nieuw huis

Mooie plant. Als je haar smaak kent kan je leuke deco spullen kopen.
Iets voor in de tuin, vogelhuisje, mooi windlicht oid
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 18 Apr 2016 21:26

Re: Cadeau nieuw huis

Een leuke deurmat? Of een mooie pot met kruiden voor in de tuin. Sowieso is iets voor in de tuin leuk, nu het buitenseizoen er weer aankomt.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem185

Bericht 19 Apr 2016 01:21

Re: Cadeau nieuw huis

Ik kreeg van mijn tante een voedselpakket en van mijn neef een schoonmaakpakket. Gewoon een boodschappenkrat vol met spulletjes van de supermarkt en een boodschappentas met schoonmaak spullen. Dat vond ik super leuk en praktisch! Het was bij mij wel mijn eerste huis dus ik had ook echt niks in huis.

Kaarsen zijn ook altijd een hit en een plantje is ook nooit verkeerd.
<<

Anoniem244

Bericht 19 Apr 2016 11:54

Re: Cadeau nieuw huis

Ik maak meestal een pakketje met wat leuke dingen zoals plantje / kaarsjes / tijdschrift / flesje drank / chocola / bakspulletjes / kookspulletjes / douchespullen / kruiden / thee of iets voor in bad! Net wat bij diegene past en bij het huis past
Laatst gewijzigd door Anoniem244 op 19 Apr 2016 21:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 19 Apr 2016 20:20

Re: Cadeau nieuw huis

Ik doe dan meestal een woontijdschrift met een cadeaubon. Maar nu weet ik dat mijn vriendinnen woontijdschriften ook wel erg leuk vinden.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem187

Bericht 19 Apr 2016 20:31

Re: Cadeau nieuw huis

In ieder geval niet iets voor in huis. Iedereen die net verhuisd is, heeft zijn/haar huis ingericht precies naar haar smaak. En dan komt iedereen (goedbedoeld!) met frutsels voor in huis. Lekker ondankbaar, maar ik zou daar niet blij mee zijn. Ik geef altijd cadeaubonnen of iets waar degene om vraagt (lekkere verse thee, speciale kruiden etc.).

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers