Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 21 Okt 2022 14:16

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Dat gaat al goed dan Sarah! Wat fijn.

M'n jongste is al goed bezig met zindelijk worden. In de ochtend is ze gewoon al droog en ze geeft zelf aan wanneer ze naar de wc moet.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 24 Okt 2022 10:59

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Ik ben even heel trots, mijn dochter van 3 jaar en 3 maanden legt net zonder moeite een puzzel van 100 stukjes in elkaar 😳

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 24 Okt 2022 13:25

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wow wat knap Elliot. Wat knap dat ze daarin overzicht houdt joh.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 31 Okt 2022 21:44

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Superknap inderdaad! M'n dochter was eerst ook zo fanatiek aan het puzzelen, maar de laatste maanden heeft ze geen puzzel meer aangeraakt en nu is ze alleen maar aan het tekenen elke dag.

Ik ben zo trots op m'n dochter! Eind september had ze haar eerste zwemles en ze vond het nog erg spannend de eerste keren, en was ook verre van watervrij. En vandaag was haar zesde les en we mochten komen kijken en ik zag een heel ander kind. Dingen opduiken van de bodem, ergens onderdoor met haar hoofd onder water, ze deed met alles zo goed mee! En steeds kijken of wij het wel zagen. Zo trots! 🤩
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Nov 2022 12:07

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Leuk om te zien he Bliss! Ik zag het filmpje op insta en het zag er uit alsof ze het ook echt leuk vond inderdaad. En net zo'n soort vrije zwemles gericht op watervrij zijn als mijn zoon heeft. Hij vindt het ook echt leuk. Schiet nog niet erg op (nog steeds in eerste badje) maar dat hij het leuk vindt, vind ik al heel wat.

Ik ben trouwens trots op 'm omdat hij zo lekker aan het fietsen is. Wel met zijwieltjes maar hij lijkt de smaak wel echt te pakken te hebben, maakt eindelijk wat tempo en fietst naar school heen en weer. We hebben z'n zijwieltjes wat hoger gezet en nu fietst ie toch al beetje losser.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Dec 2022 10:25

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Ik was trots op m'n dochtertje vanochtend. Zo klein als ze is, ze is al zo zelfstandig. Ging lekker zelf zitten ontbijten (oke ik had het bakje yoghurt klaar gemaakt natuurlijk), zonder te knoeien gegeten. Toen het op was, bracht ze het lege bakje zelf naar de keuken en zette het op het aanrecht. Ze doet altijd zelf haar schoenen of laarzen aan en haar jas ook aan. Alleen de rits lukt nog niet heel goed. Ze was gewoon helemaal klaar om de deur te gaan toen we weg moesten. Wat een verademing.

Ik weet helemaal niet of dit normaal is voor een tweejarige hoor, misschien wel, maar ik vind het knap en met name heel leuk om te zien (en stiekem heel handig want ik moet haar grote broer met veel helpen, waarschijnlijk is ze daarom ook al zo snel zelfstandig).
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6197

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 07 Dec 2022 10:29

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Oh superleuk om te zien he Marin, knap hoor!
Mijn dochter deed dat op die leeftijd ook wel, wat super chill was omdat ik toen weer met een baby zat. Nu een jaar later wil ze het liefst weer dat ik alles doe😂. Maar dat ze het kunnen is al zo fijn!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Dec 2022 10:32

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Ja ideaal als je tenminste eentje hebt die meewerkt haha. Vond het zo schattig om te zien, ze was echt helemaal klaar er voor. Heerlijk om een keer te deur uit te gaan zonder gesjouw en gesjor.
Let's discover the world together.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 07 Dec 2022 10:50

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Leuk om te zien is dat he Marin. Was hier ook zo met dochter, met zoon duurde het allemaal veel langer. Is nu nog steeds zo dat dochter het veel leuker vindt om dingen zelf te kunnen/mogen dan zoon. Die vindt het allemaal wel prima als anderen het doen.

Ik ben trots op mijn zoon die het heel goed doet op de middelbare. We hadden echt een moeilijke periode verwacht door de grote verandering (zoon heeft ass) maar in plaats daarvan lijkt hij helemaal op te leven door de manier van lesgeven en de kinderen in de klas die qua niveau nu verl meer overeen komen. Sociaal gezien zijn er nog wel wat strubbelingen maar ook daarvan ben ik wel overtuigd dat het goed gaat komen.
2010 2012
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Dec 2022 10:52

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat ontzettend fijn zeg en snap dat je trots bent. Wat heerlijk om hem te zien opleven!
Let's discover the world together.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 07 Dec 2022 11:51

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat leuk Marin! En zeker ook heel fijn! Hier is dochter bijna 1.5 maar die kan ook al best netjes eten en luistert vooral best goed 🤣. Pakt haar schoenen en jas, doet haar rits open en jas uit. Voert opdrachtjes uit (iets pakken, tafel dekken, iets weg gooien). Vind ik ook zo knap! Ze sjouwt ook altijd met jas en schoenen van broer achter hem aan van hier; aantrekken!

Lexi ook heel fijn!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Jan 2023 08:41

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Zeker knap inderdaad Lot, zo jong! (sorry hele late reactie).

Ik opende dit topic weer omdat ik kwijt wilde dat m'n dochter zojuist voor het eerst een plasje op de wc heeft gedaan. Ze oefent al een tijdje (en zei dan 'hij doet het niet' 😅 maar nu kwam er echt een plasje!)
Let's discover the world together.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 10 Jan 2023 09:23

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat goed Marin, zeker voor een meisje ook vroeg!

Ik ben ook trots. Ik was boodschappen doen en man ging even blokje om met dochter en zoon blijft dan vaak even half uurtje alleen thuis. Hij is dan ‘nog maar’ 5,5 maar het is zo’n kind waar dat mee kan. Ik kwam thuis van boodschappen doen en er stond een doos voor de deur. Het was de doos van de luiers en dacht dat er nieuwe lading bezorgd was. Maar toen ik optilde was het super licht. Had zoon bijna perfect een oude doos dichtgeplakt en ik vond er een tekening in. Met allemaal letters en hartjes. Dat was al superleuk en echte verrassing. Maar toen ik het huis instapte viel ik bijna om van verbazing. Huiskamer, onze slaapkamers en de tuin waren een ontplofte rotzooi voordat ik wegging. Had mijn supergeweldige zelfstandige top zoon bedacht dit op te ruimen. Al het speelgoed opgeruimd op de juiste plek, de vaatwasser was vol etc. Man gebeld: heb jij nog opgeruimd voordat je wegging? Nope.. Ik ben VET trots.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Jan 2023 09:44

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Ah wat lief en knap van hem. Lekker zelfstandig!

Zo'n tekening vond ik trouwens gisteren in de rugzak van zoon. Zo lief.
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Jan 2023 10:10

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat knap marin dat ze een plasje deed

Marsy wat lief van je zoon


Ik ben trots op mijn zoon hij kan lopen. Kreeg al steeds commentaar dat het echt laat was dat hij nog niet liep. Hij kroop ook pas afgelopen zomer. Eind november zette hij al een aantal stapjes los en toen hele tijd niet. En ineens sinds het weekend loopt die.

Gisterochtend was ik kerst lichtjes buiten aan het opruimen hij was ook buiten en loopt weg en zei dag dag. En liep weg.
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Jan 2023 10:17

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat flauw dat je daar opmerkingen over kreeg. Hopelijk deed je dat niet zoveel.
Supergrappig dat hij dag dag zei en weg liep. Humor heeft ie in elk geval zeker ;)
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Jan 2023 12:34

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Ja hij is soms echt een clown. Ach m'n schoonmoeder heeft overal commentaar op ik luister niet eens meer naar haar.

Wel leuk mijn vader wou graag hem zien lopen zodat hij dan met alle 3 kleinkinderen om klompjes kan. Gister waren we bij hun en ging s lopen. Mijn vader helemaal trots
Afbeelding
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 10 Jan 2023 12:49

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

O wat mooi Sarah! Heel waardevol.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1099

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 21 Jan 2023 09:28

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Ik ben enorm trots op mijn puber.
Hij heeft gisteren de schoolopdracht gedaan en daarna het intake gesprek voor zijn vervolgopleiding Mediavormgever gehad waar ik bij moest zijn omdat hij minderjarig is, en hij heeft het zo ontzettend goed gedaan!
De opdracht was niet af maar zat zo gedetailleerd in elkaar, hij had echt precies begrepen waar het om ging. Daarna gingen ze zijn schetsboeken bekijken van 2019 tot nu en die vrouw was echt onder de indruk. Hij is ontzettend getalenteerd en ze willen hem heel graag aannemen! Ze zei zelfs dat hij ook zou kunnen inschrijven voor de kunstacademie, maar dat wil hij niet.
Ik zat erbij en ik ontplofte bijna van trots 😇🤩
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 21 Jan 2023 09:46

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat een prachtig compliment
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Jan 2023 09:50

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat mooi zeg Kira! De trots spat van het scherm af en terecht zo te lezen.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Jan 2023 09:56

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat knap van je zoon, Kira!
❤ 7 juni 2018
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 21 Jan 2023 13:34

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Super Kira, terecht trots op zijn. Gaaf compliment!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 21 Jan 2023 14:33

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Wat gaaf Kira!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 24 Jan 2023 21:57

Re: Het 'Ongegeneerd-opscheppen-over-je-kind' topic

Ik ben zo trots op mijn oudste, ondanks dat hij er eigenlijk zelf helemaal geen moeite voor hoeft te doen. Maar vandaag had hij AVI lezen op school. Hij scoorde boven AVI plus, dus boven groep 7 niveau (zit in groep 4 nu). Ik vind het zo leuk dat hij lezen zo fijn vindt en dat het hem zo ligt! Hij kiest er nog niet echt de boeken naar, tenzij iets hem ineens heel erg pakt, want hij leest vooral Donald Duckjes en die stomme Kapitein Onderbroek, maar echt heerlijk dat ie er zo’n plezier in heeft en dat dat zo goed gaat 🥰
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers