Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nl Ziet programma's lastig om te bekijken.

<<

caribbeanlover

Bericht 16 Apr 2016 16:07

Nl Ziet programma's lastig om te bekijken.

Zit nu Kerels met een kleintje te kijken, maar het loopt achter. Het beeld is traag, dus bij wat er gezegd wordt klopt het beeld niet. Heel irritant dus ik kap er maar mee.
Meer mensen die probleem bij NL ziet?
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 16 Apr 2016 17:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem187

Bericht 16 Apr 2016 16:09

Re: Nl ziet problemen.

Oh, ik dacht dat dit topic over heel wat anders zou gaan. Dat Nederland zwaar in de shit zou zitten ofzo..
<<

anoniem203

Bericht 16 Apr 2016 16:19

Re: Nl ziet problemen.

Haha dat dacht ik ook. Dacht gelijk aan terrorisme ofzo. Ik had alleen ook nog niet gezien dat CBL dit topic had geopend..
<<

Anoniem184

Bericht 16 Apr 2016 17:21

Re: Nl ziet problemen.

Oh, ik dacht aan een nieuw programma wat SBS ging maken ofzo. Maar eh, als apps/programma's/sites bij mij vastlopen dan start ik de boel meestal even overnieuw op, dan loopt het vaak weer als een trein. Heb je niet teveel op de achtergrond draaien?
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Apr 2016 17:35

Re: Nl ziet problemen.

Serendipity schreef:Oh, ik dacht dat dit topic over heel wat anders zou gaan. Dat Nederland zwaar in de shit zou zitten ofzo..



Het staat er idd wat stom zie ik nu. Hoe kan ik de titel veranderen?
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Apr 2016 17:36

Re: Nl ziet problemen.

Maple schreef:Oh, ik dacht aan een nieuw programma wat SBS ging maken ofzo. Maar eh, als apps/programma's/sites bij mij vastlopen dan start ik de boel meestal even overnieuw op, dan loopt het vaak weer als een trein. Heb je niet teveel op de achtergrond draaien?



Ben ook opnieuw gaan kijken, maar geen echte verbetering helaas. Nee heb dan express niks open staan aan sites.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 16 Apr 2016 17:39

Re: Nl ziet problemen.

caribbeanlover schreef:
Serendipity schreef:Oh, ik dacht dat dit topic over heel wat anders zou gaan. Dat Nederland zwaar in de shit zou zitten ofzo..



Het staat er idd wat stom zie ik nu. Hoe kan ik de titel veranderen?

Je eerste bericht in dit topic wijzigen. Dan zie je dat je ook je titel kan veranderen.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers