Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Honger in de auto

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Okt 2013 20:53

Honger in de auto

R mag graag drinken op de meest onmogelijke tijden, zo ook vorige week toen we terug reden van Schiphol. Hij was echt heeel hard aan het huilen (niet echt honger, hij was gewoon van de wap omdat we midden in de nacht vlogen) in de auto. Mijn schoonouders en vriend vonden alle drie dat ik hem best even uit de Cosi kon halen en kon voeden tijdens het rijden. Ik vond van niet en heb het ook niet gedaan.

Hun sterkte argument was dat hij in Turkije ook niet in de Cosi in de auto zat.

Wat zouden jullie doen?
R. 2013
D. 2016
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 05 Okt 2013 20:55

Re: Honger in de auto

Ik zou hem er ook niet uitgehaald hebben. Wij zijn wel eens bij een tankstation gestopt zodat ik mijn zoon kon voeden, zo zou ik het een volgende keer weer doen.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 05 Okt 2013 20:56

Re: Honger in de auto

Niet doen, absoluut niet. Als ie echt wil drinken zou ik ergens stoppen
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem112

Bericht 05 Okt 2013 20:59

Re: Honger in de auto

Ik heb zelf wel eens in geval van nood mijn borst boven de maxicosi gehangen, zat ik er zelf wel heeel onhandig bij :laughcry:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 05 Okt 2013 21:00

Re: Honger in de auto

Annemijn schreef:Ik heb zelf wel eens in geval van nood mijn borst boven de maxicosi gehangen, zat ik er zelf wel heeel onhandig bij :laughcry:

Dat heb ik ook wel eens gedaan inderdaad.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Okt 2013 21:00

Re: Honger in de auto

Annemijn schreef:Ik heb zelf wel eens in geval van nood mijn borst boven de maxicosi gehangen, zat ik er zelf wel heeel onhandig bij :laughcry:


Haha daar zijn mijn borsten te klein voor en mijn schoonvader zat aan de andere kant naast zoon, dus dat was echt geen optie :nerd:
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem112

Bericht 05 Okt 2013 21:02

Re: Honger in de auto

Ik hab ook geen grote cup (kleine c) maar had gelukkig geen schoonvader naast mij zitten!
<<

Anoniem166

Bericht 05 Okt 2013 21:26

Re: Honger in de auto

Haha, hangen boven de maxi cosi heb ik nooit gedaan, wel heel regelmatig op een P gestopt om te voeden.
<<

Anoniem57

Bericht 05 Okt 2013 21:27

Re: Honger in de auto

Daar zijn de P's voor, toch?
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 05 Okt 2013 21:34

Re: Honger in de auto

Dat zou ik echt nooit doen, stel je krijgt een ongeluk, dan vergeef je jezelf toch nooit?
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 05 Okt 2013 21:45

Re: Honger in de auto

Zou haar nooit zomaar voeden tijdens het rijden, moet er niet aandenken wat er kan gebeuren. Dat boven de Maxi Cosi hangen herken ik wel, ik deed dat alleen in andere situaties zoals boven een ziekenhuisbed hangen ed. Maar praktisch en prettig is dat niet voor jezelf.
<<

Anoniem186

Bericht 05 Okt 2013 22:17

Re: Honger in de auto

Sanne schreef:Haha, hangen boven de maxi cosi heb ik nooit gedaan, wel heel regelmatig op een P gestopt om te voeden.


Hier exact zo.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 05 Okt 2013 23:20

Re: Honger in de auto

Jammer dat ze niet aanboden om te stoppen, moet niet fijn voor jou geweest zijn om naast een hongerige R te zitten en eigenlijk niks te kunnen doen.
Hier hadden we het op vakantie toen we in een file met langzaamrijdend verkeer stonden, er was maar één strook dus we konden ook niet opzij gaan om te voeden. Verschrikkelijk vond ik het.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Anoniem30

Bericht 05 Okt 2013 23:24

Re: Honger in de auto

Heel goed van jou dat je dat niet gedaan hebt. Dat is ZO gevaarlijk en je vergeeft het jezelf nooit als er net wat gebeurd op dat moment. Dan kan jouw vriend/wie dan ook nog zo voorzichtig rijden, er hoeft maar net iemand tegen je aan te komen, voor je iets te gebeuren, of noem maar op, nee ik zou mijn kind echt niet eruit halen. Ik zag het laatst hier in de stad, daar zitten kinderen sowieso vaak los op schoot bij ouders, voorin, maar snap dat echt niet.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 06 Okt 2013 05:19

Re: Honger in de auto

Ik zou ook even stoppen en dan voeden, bij onze zoon is het nooit gebeurd in de auto dat hij honger kreeg
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem97

Bericht 06 Okt 2013 07:21

Re: Honger in de auto

Annemijn schreef:Ik heb zelf wel eens in geval van nood mijn borst boven de maxicosi gehangen, zat ik er zelf wel heeel onhandig bij :laughcry:



Whahahaha ik ook!
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 06 Okt 2013 08:16

Re: Honger in de auto

No way dat ik al rijdend zou voeden. Hahaha, wel hard gelachen om jullie verhalen over er boven hangen.

Ik stopte gewoon altijd even op een parkeerplaats als ze trek kreeg. Dingen zijn er in overvloed en wel zo veilig.
Wel heb ik 1 keer toen ik en L muurvast in de file stonden haar eruit gehaald. Maar toen reed ik ook geen meter en heb ik gewoon achter het stuur haar gevoed. Haha, leverde wel wat verbaasde blikken op van de chauffeur naast me op :yes: Ik dacht- als het nou weer gaat rijden zet ik haar snel weer in haar stoeltje, dan wachten de mensen achter me nog maar even 20 extra seconden :angel:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 06 Okt 2013 09:04

Re: Honger in de auto

Dat zou ik echt nooit doen.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 06 Okt 2013 11:13

Re: Honger in de auto

Ik zou dit ook nooit doen. Ben zelf altijd gewoon naar een tankstation gereden. Ook al is het rot als je je kleintje hoort huilen. Dat voeden in de maxi heb ik nog nooit geprobeerd overigens.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 06 Okt 2013 11:23

Re: Honger in de auto

Idd nooit doen, als snap ik dat dat wel lekker makkelijk zou zijn. Er zijn genoeg parkeerplaatsen waar je even kunt stoppen.

Er is (hier in nl geloof ik) nog niet héél lang geleden een kindje van net geen 1jaar uit de auto gevlogen. De moeder reed en de oma was hem aant verschonen op de achterbank. Ik weet niet hoe of wat maar de auto kreeg een ongeluk en t kindje belande op de weg. Hij kon nog net op tijd gepakt worden, anders was er een andere auto overheen gereden.
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 06 Okt 2013 11:55

Re: Honger in de auto

Dat zou ik ook nooit doen. Ik vind het veel te gevaarlijk. Wij zijn al wel een aantal keer gestopt onderweg zodat ik kon voeden.

Ik zie zo vaak baby's/jonge kinderen op de schoot van mama/papa vooraan zitten. Zo gevaarlijk. Ik snap dat eigenlijk echt niet...
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem171

Bericht 06 Okt 2013 14:32

Re: Honger in de auto

Gaia schreef:
Annemijn schreef:Ik heb zelf wel eens in geval van nood mijn borst boven de maxicosi gehangen, zat ik er zelf wel heeel onhandig bij :laughcry:



Whahahaha ik ook!


+1 Guilty!!!! Ik dacht dat ik de enige was! Gelukkig meer mama's dus die dit hebben gedaan ;)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: High Heels