Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


breakfree

<<

Anoniem173

Bericht 15 Apr 2016 12:09

breakfree

Hebben jullie dit programma al gezien? Is van BNN. Ik vind het echt een aanrader. Het gaat over jonge mensen die tijdens een wereldreis om het leven zijn gekomen. Hun nabestaanden reizen terug naar de plek en brengen die personen heel mooi in beeld.

Ik vind het echt indrukwekkend! Heel mooi hoe deze mensen in beeld worden gebracht en om te zien hoe familie er nu aan toe is.
<<

Anoniem258

Bericht 15 Apr 2016 12:42

Re: breakfree

Vond die van Lisanne en Kris best heftig. Ik had dat al met hun verdwijning dat ik er zo mee bezig was. Na deze aflevering ook. Wat een angst zullen ze gehad hebben die dagen. :(
<<

Anoniem152

Bericht 15 Apr 2016 14:16

Re: breakfree

Ik heb vorige week de eerste twee afleveringen teruggekeken.
Een mooi en indrukwekkend programma inderdaad!
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:25

Bericht 15 Apr 2016 14:24

Re: breakfree

Inderdaad een mooi en indrukwekkend programma, heb alle afleveringen so far gezien.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:52

Bericht 15 Apr 2016 17:15

Re: breakfree

Ik heb ze ook allemaal gezien tot nu toe. Inderdaad erg mooi neergezet, heel indrukwekkend ook.
<<

Anoniem170

Bericht 15 Apr 2016 17:34

Re: breakfree

Heel mooi programma :)
<<

Anoniem286

Bericht 15 Apr 2016 18:21

Re: breakfree

Inderdaad een mooi programma, ook mooi om te zien hoe de familie ermee om gaat. Het lijkt me echt vreselijk als je ziets overkomt.
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 08:40

Bericht 16 Apr 2016 18:46

Re: breakfree

Echt een heel mooi programma inderdaad! Ben er steeds erg van onder de indruk. Ik vind dat ze mooie portretten van deze mensen maken en dat naast het verdriet van de familie en naasten vooral naar voren komt wat de krachten van deze mensen waren, wat ze bijzonder maakte etc.
<<

Anoniem238

Bericht 19 Apr 2016 17:56

Re: breakfree

En ook ik ben deze serie gaan volgen. De afgelopen 3 dagen 3 afleveringen tteruggekeken.
Ik vind dat de jongeren op een hele respectvolle manier in beeld worden gebracht. Daarnaast leef ik ook echt mee doordat er terug naar de plek wordt gegaan
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Apr 2016 11:22

Re: breakfree

Ik vind het ook een mooi programma.

Die van lissanne dat ze hun route gingen lopen, toen dacht ik echt waarom zijn die 2 meisjes daar alleen gaan lopen en ook nog verder gelopen
Afbeelding
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 23 Apr 2016 11:23

Re: breakfree

Sarah, zo gaat dat vaak als je aan het rondreizen bent.. Je maakt andere keuzes dan je thuis zou maken. (Dat is mijn ervaring in ieder geval) Soms omdat het daar normaal is, en dingen voelen vaak veiliger om een 1 of andere manier (hoe gek dat ook klinkt).

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers