Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Instagram

<<

Anoniem304

Bericht 25 Feb 2021 12:38

Re: Instagram

Ik heb een bedrijfsaccount, namelijk 'persoonlijk blog'. Vandaar dat ik het kan uitzetten.
Ik heb niet eens een blog hoor. Maar je kan het zo aan je account toevoegen en dan kan je ook statistieken zien.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 03 Mrt 2021 17:56

Re: Instagram

Jada schreef:Ik heb de laatste weken enorm veel last van spam in mijn DM'S. Echt wel dagelijks dat ik nieuwe berichtverzoeken heb waarin ik in een groepschat toegevoegd ben met spam. Meer mensen hier last van? Ik rapporteer, blokkeer en verwijder ze nu telkens maar het helpt nog niet om het te laten stoppen.


Heeft iemand hier inmiddels al een oplossing voor? De tips die hier al staan werken bij mij niet.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem303

Bericht 03 Mrt 2021 20:07

Re: Instagram

En als je de meldingen uit zet zodat je er ook niet mee geconfronteerd word (maakt de irritatieniveau misschien wat minder?), en dan eens in de zoveel tijd eens die berichtverzoeken openen en een opschoonrondje doen?

Ik weet ook niet of het uit zou maken of je een openbaar profiel hebt of niet?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 03 Mrt 2021 20:28

Re: Instagram

Ik heb een niet openbaar profiel en ook dagelijks verzoeken. Eens in de zoveel tijd delete ik ze gewoon allemaal.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 04 Mrt 2021 06:34

Re: Instagram

Savi's oplossing door er een bedrijfsaccount van te maken en dan de groepschat uit te schakelen heeft er voor gezorgd dat ik geen spam meer krijg.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Mrt 2021 12:31

Re: Instagram

Jada schreef:Savi's oplossing door er een bedrijfsaccount van te maken en dan de groepschat uit te schakelen heeft er voor gezorgd dat ik geen spam meer krijg.


Handig! Een bedrijfsaccount kan pas vanaf een bepaald aantal volgers, of niet? Zo veel heb ik er niet :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 04 Mrt 2021 12:34

Re: Instagram

Carrie schreef:
Jada schreef:Savi's oplossing door er een bedrijfsaccount van te maken en dan de groepschat uit te schakelen heeft er voor gezorgd dat ik geen spam meer krijg.


Handig! Een bedrijfsaccount kan pas vanaf een bepaald aantal volgers, of niet? Zo veel heb ik er niet :smile:

Nee je kan 'persoonlijk blog' aanvinken vanaf 0 volgers. En dan heb je ook statistieken. En niemand die ziet dat je dat hebt want je kan het wel of niet tonen in je bio.
Elk bedrijfsaccount kan trouwens vanaf het begin alleen heb je bijv. pas swipe up vanaf 10.000 volgers geloof ik.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Mrt 2021 12:35

Re: Instagram

Savi schreef:
Carrie schreef:
Handig! Een bedrijfsaccount kan pas vanaf een bepaald aantal volgers, of niet? Zo veel heb ik er niet :smile:

Nee je kan 'persoonlijk blog' aanvinken vanaf 0 volgers. En dan heb je ook statistieken. En niemand die ziet dat je dat hebt want je kan het wel of niet tonen in je bio.
Elk bedrijfsaccount kan trouwens vanaf het begin alleen heb je bijv. pas swipe up vanaf 10.000 volgers geloof ik.


Noujaaaaa en dan je dan ook swipe-up dingen doen of is dat wel vanaf een aantal volgers? Ik ga even een bedrijfsccount aanmaken!

Oh jeetje ik zie nu dat je ook al wat zegt over het swipe up verhaal. Dan was ik daarmee in de war.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Mrt 2021 12:39

Re: Instagram

Mijn profiel kan ik niet helemaal voltooien zonder website. Yara wat heb jij daar in gevuld? Want die heb ik natuurlijk niet.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Mrt 2021 12:41

Re: Instagram

Niks! Ik kon dat gewoon overslaan.
Heb 2 weken geleden nog een nieuw profiel gemaakt en toen kon dat ook.
Wat raar!

Maar het werkt dus alleen bij persoonlijk blog denk ik.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Mrt 2021 12:56

Re: Instagram

Savi schreef:Niks! Ik kon dat gewoon overslaan.
Heb 2 weken geleden nog een nieuw profiel gemaakt en toen kon dat ook.
Wat raar!

Maar het werkt dus alleen bij persoonlijk blog denk ik.


Ik heb persoonlijk blog aangevinkt. Ik kan Insta gewoon gebruiken maar als ik naar mijn eigen feed ga blijft bovenin het beeld de melding '3 van 5 stappen voltooid' staan en dat vind ik irritant :laughcry:
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 04 Mrt 2021 13:02

Re: Instagram

Misschien kan je ipv persoonlijke blog invullen dat je een artist bent. Dan hoef je ook geen website oid in te vullen :).
Make happy memories
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 04 Mrt 2021 13:52

Re: Instagram

Carrie schreef:Mijn profiel kan ik niet helemaal voltooien zonder website. Yara wat heb jij daar in gevuld? Want die heb ik natuurlijk niet.

Ik ga er even vanuit dat je mij bedoeld maar de website kon ik gewoon leeg laten. Ik moest wel een bio invullen.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 17 Nov 2021 18:18

Re: Instagram

Ik krijg sinds kort in mijn eigen feed (dus niet als je via het vergrootglas kijkt) foto’s te zien van pagina’s die ik niet volg. Bijvoorbeeld als suggestie omdat ik iets soortgelijks volg of een sponsoring. Ik vind dat irritant, want ik wil alleen zien waar ik zelf voor kies om te volgen. Kan ik dat ergens uitzetten?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Nov 2021 18:20

Re: Instagram

Ja dat vind ik ook zo irritant!
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Nov 2021 19:48

Re: Instagram

oh ja dat is zo irritant. Ik dacht ook al huh volg ik die mensen.
Afbeelding
<<

Anoniem323

Bericht 17 Nov 2021 20:24

Re: Instagram

Ja heb ik ook, vond het al stom en keek minder op insta
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Nov 2021 20:26

Re: Instagram

Ik heb dat echt al heel lang! Van die sponsored messages sowieso al jaren en die suggesties af en aan, dat vind ik idd nog irritanter want dan lijkt het echt net alsof je diegene volgt maar dat is niet zo.
Let's discover the world together.
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 17 Nov 2021 20:30

Re: Instagram

Ja inderdaad! Stom!
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 17 Nov 2021 20:47

Re: Instagram

Ik kreeg nou net weer een voorgesteld bericht en kon klikken op ‘30 dagen berichten snoozen’. Daarna kwam de melding dat ik 30 dagen geen voorgestelde berichten zal zien.

Hopelijk scheelt dat al iets! Over 30 dagen maar weer dezelfde knop gebruiken.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 17 Nov 2021 20:55

Re: Instagram

Oh handig!
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 894

Geregistreerd: 22 Apr 2021 18:38

Bericht 17 Nov 2021 21:02

Re: Instagram

Marin schreef:Ik heb dat echt al heel lang! Van die sponsored messages sowieso al jaren en die suggesties af en aan, dat vind ik idd nog irritanter want dan lijkt het echt net alsof je diegene volgt maar dat is niet zo.


Ik heb dit inderdaad ook al heel lang maar niet zo veel als nu. Het zijn echt veel posts van accounts die ik niet volg.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 18 Nov 2021 12:04

Re: Instagram

Het viel mij ook op dat het nu heel veel was inderdaad. Ik stoor me er niet mega aan wat het is vaak content die ik best leuk vind, maar vind het wel teveel in verhouding tot de posts van mensen die ik wel volg.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 18 Nov 2021 18:48

Re: Instagram

Harrison schreef:Het viel mij ook op dat het nu heel veel was inderdaad. Ik stoor me er niet mega aan wat het is vaak content die ik best leuk vind, maar vind het wel teveel in verhouding tot de posts van mensen die ik wel volg.

Dit inderdaad
<<

Anoniem325

Bericht 19 Nov 2021 20:47

Re: Instagram

Kan je ook ergens uitzetten dat je de verhalen van iemand ziet? Ik volg iemand die best prima is dus ontvolgen hoeft niet, alleen zijn/haar verhalen vind ik vervelend.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers