Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke tandpasta en gewone borstel of electrische?

<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 13 Apr 2016 23:48

Re: Welke tandpasta en gewone borstel of electrische?

Wij poetsen elektrisch, hebben beide een van oral-b, met timer functie. Ik doe ook braaf per halve minuut een kwart van m'n gebit en ga zo m'n hele mond door. Wij gebruiken zendium.
De oudste heeft een elektrische kindertandenborstel van kruidvat, de jongste heeft een gewone handtandenborstel. Voor de kinderen hebben we elmex.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 14 Apr 2016 12:02

Re: Welke tandpasta en gewone borstel of electrische?

Ik heb net de Oral B 2000 gekocht, die was in de aanbieding bij de Blokker en mijn vorige elektrische was al 10 jaar oud ofzo. Dus ik vond het wel tijd voor een nieuwe. Ik poets ook braaf een kwart van mijn gebit per 30 seconden en zo ga ik mijn hele gebit door. Ik poets het liefst met Oral B ook en ik stook met van die dunne tandenstokers van te voren.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 14 Apr 2016 13:02

Re: Welke tandpasta en gewone borstel of electrische?

Ik heb een elektrische tandenborstel van Oral B. De mijne trilt elke 30 seconden even, zo poets ik elk kwart van mijn gebit even lang. Tandpasta verschilt, momenteel gebruik ik signal.
2012 & 2016
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 14 Apr 2016 19:29

Re: Welke tandpasta en gewone borstel of electrische?

Ik poets elektrisch, vind ik wel prettig werken eigenlijk. Tandpasta koop ik net wat uitkomt. Het liefst gebruik ik Elmex sensitive.
<<

Anoniem245

Bericht 15 Apr 2016 07:49

Re: Welke tandpasta en gewone borstel of electrische?

We hebben gisteren electrisch gepoetst en wat een verschil inderdaad! Zo schoon krijg je het niet met een handtandenborstel denk ik. Tandpasta maakt dus niet zo heel veel uit, dan blijf ik gebruiken wat in de aanbieding is, voor mijn zoon ga ik wel Elmex kopen.
Donderdag moet ik naar de tandarts en ik heb heel veel tandsteen dus ik ben benieuwd. Had een hele stomme tandarts en ben daarom 1,5 jaar niet meer geweest. Heb nu een hele fijne nieuwe praktijk gevonden, zoon is er al behandeld en donderdag ik dus...
<<

Anoniem280

Bericht 15 Apr 2016 08:22

Re: Welke tandpasta en gewone borstel of electrische?

Ben vorige week maandag bij de tandarts geweest.
Hij adviseerde met de elektrische tandenborstel te poetsen. Neemt beter tandvlees mee.
Heb gezegd dat ik het idee heb zenuwpijn te hebben, vaak pijn in tanden.
In september foto's gemaakt, geen afwijkingen te zien, gebit ziet er ook super uit.
Wel kan ik het beste Sensodyne Pro Glasur gebruiken voor mijn gevoelige tanden. Poets hier nu dus 1,5 week mee en merk echt verschil. Pijn is echt minimaal aanwezig meer.
<<

JLo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 490

Geregistreerd: 11 Mei 2014 16:48

Bericht 15 Apr 2016 12:09

Re: Welke tandpasta en gewone borstel of electrische?

Ik poets met een elektrische tandenborstel (Oral-B) en met Zending. De kinderen poetsen nu nog met een gewone tandenborstel maar die wil ik op een gegeven moment ook met een elektrische tandenborstel laten poetsen. Qua tandpasta hebben ze Elmex Peuter.
<<

Anoniem178

Bericht 15 Apr 2016 14:36

Re: Welke tandpasta en gewone borstel of electrische?

Ik heb een Sonicare en gebruik Sensodyne. Tanden zijn niet meer gevoelig en merk echt verschil. Toen mijn oplader door verhuizing kwijt was voelde het echt viezer na een paar dagen. 's ochtends poets ik wel even snel met een handtandenborstel.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers