Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ongemakkelijk...

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 13 Apr 2016 12:36

Ongemakkelijk...

Ohh ik had net zoiets ongemakkelijks. Ik had het met een collega over geitenkaas en dat we dat allebei zo ontzettend vies vinden, vooral warm. Blijkbaar hadden we een dergelijk gesprek al eerder gevoerd, maar dat was ik vergeten. Ik wist wel dat ik het met iemand over geitenkaas had gehad onlangs, maar niet meer met wie. Anyway, tijdens dat eerdere gesprek had mijn gesprekspartner gezegd: 'Je moet echt eens geitenkaas met honing proberen, dat smaakt echt heel anders.' Hij bleef er ook maar op doorgaan, en ik vond dat nogal irritant.
Tijdens het gesprek net begon ik daar dus over, ik zei: 'Ik weet niet meer wie dat laatst zei, maar dat vond ik toch zo irritant, diegene bleef er maar op hameren dat ik geitenkaas met honing moest eten want dat zou wel lekker zijn. Echt vet irritant!'
M'n collega: 'Ja, dat was ik dus.' :palm: Ik kon wel door de grond zakken, wat ongemakkelijk was dat zeg.

Jullie nog ongemakkelijke dingen meegemaakt?

♥♥
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 13 Apr 2016 12:42

Re: Ongemakkelijk...

Hahahaha! Dat vind ik heel grappig.

Ik noemde iemand laatst 'large' in plaats van 'tall'. Was ook niet erg aardig. Gelukkig was het een slanke man. Maar ik heb sowieso veel Engelse versprekingen op kantoor tot hilariteit van m'n collega's want bij mij wordt het altijd iets sexueels op 1 of andere manier.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 13 Apr 2016 12:45

Re: Ongemakkelijk...

Haha die vind ik leuk elliot! Ik had er wel in kunnen lachen hoor als het over mij ging.

Feline: awkward! Mijn zus snapte dat serieus niet, ze vind het altijd grappig dat ik haar grote kleine zusje van ruim 10 cm langer ben dus ze stelt me ook best vaak voor als haar grote kleine zusje. Alleen stelde ze me ooit aan Internationale collega's voor als haar big little sister (toen ik ook nog wel flink stevig was). Vond ik niet grappig. :')
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 13 Apr 2016 12:58

Re: Ongemakkelijk...

Hahaha, die vind ik ook grappig. Als je 'hou je taai' in google translate gooit (wat ik 2 jaar geleden eens probeerde) dan is de uitkomst: keep your pecker up! Wat ik dus bijna naar m'n manager stuurde.. Ik snapte al niet waarom m'n collega zulke grote ogen kreeg toen ik vroeg of haar naam er ook onder moest!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 13 Apr 2016 13:05

Re: Ongemakkelijk...

Dat zijn wel hele grappige vertalingen Feline!

Ik had laatst ook een behoorlijk ongemakkelijke en niet fijne situatie. Wij geven binnenkort een housewarming, en had 2 meiden uit mijn oude voetbalteam uitgenodigd waar ik nog wel eens contact mee heb. Appt de ene laatst,is het goed als die en die ook mee komen? Die hebben er ook zin in. Eh nee... Heb ze toch niet uitgenodigd? (En spreek ze nooit meer). Heel ongemakkelijk en vervelend (en ik vond het eigenlijk ook behoorlijk brutaal).
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem187

Bericht 13 Apr 2016 13:12

Re: Ongemakkelijk...

Elliot, je collega heeft wel gelijk (ik vind geitenkaas heeeeeel vies). Maar ik meng het soms met honing en smeer het dan op een wrap en gooi er vervolgens rauwe ham en lekkere sla op. Jummiieeeee!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 13 Apr 2016 13:15

Re: Ongemakkelijk...

Siep, stom is dat he. Ik had 2 vrienden hier uitgenodigd om mee uit eten te gaan op m'n verjaardag en 1 van m'n huisgenoten omdat ik goed met hem omga. Smst m'n huisgenoot of ik niet m'n andere (drugverslaafde) huisgenoot uit moet nodigen want dit was nogal zielig voor hem. Zo stom, heb ook terug gestuurd dat ik iemand niet uit medelijden uit ga nodigen want dat is nog zieliger. Bovendien zou ik betalen voor iedereen en dat vond ik echt te ver gaan. Maar ik voelde me toen vet slecht dat ik hem niet uitnodigde.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 13 Apr 2016 14:02

Re: Ongemakkelijk...

Ja zeker! Heel stom en je voelt je dan ook behoorlijk voor blok gezet. Ik weet in dit geval zeker dat de dame in kwestie het ook hoort. Niet fijn dus!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem250

Bericht 13 Apr 2016 14:08

Re: Ongemakkelijk...

Ik vind hem leuk Elliot!

Ik moet binnenkort presenteren aan een grote groep gynaecologen en verloskundigen (werk). Nu is het zo dat er gynaecologen uit twee ziekenhuizen komen. En in één daarvan heb ik een aantal weken gelegen. Voorafgaand aan die zwangerschap heb ik er ook al een jaar of 3 gelopen wegens allerlei problemen op dat gebied. En over een maand of drie lig ik er weer om te bevallen. Een groot deel van de gegadigden heeft mij dus op een hele andere manier al ontmoet en op een hele andere manier al, en dit vind ik veel erger nog 'gezien'. Dat voelt voor mij als ik daar sta vast ongemakkelijk.
<<

Anoniem321

Bericht 13 Apr 2016 15:57

Re: Ongemakkelijk...

Mijn ongemakkelijke (zeg maar gerust pijnlijke) moment is alweer een tijdje terug.
Mijn schoonzus en zwager zouden op visite komen.
Mijn schoonzus is nogal van het plaatsen van kreten voorafgegaan door hashtags op facebook zoals #genieten, #watkangeluktochsimpelzijn, #hetlevenismooi.
Ik ging even douchen en toen ik klaar was zei mijn vriend dat schoonzus en zwager die ochtend een wandeling hadden gemaakt in een heidegebied. Ik riep dus luidkeels "Hashtag Genieten van de natuur!", want ik dacht dat mijn vriend een status op Facebook had gelezen, maar nee, ze waren er al en hadden dus luid en duidelijk gehoord wat ik had geroepen.. :palm: :redface:
<<

Anoniem304

Bericht 13 Apr 2016 16:00

Re: Ongemakkelijk...

Hahahahahahha Ragazza.
<<

Anoniem321

Bericht 13 Apr 2016 16:01

Re: Ongemakkelijk...

Yadira schreef:Hahahahahahha Ragazza.


Gelukkig zagen ze er de humor van in, we hebben er met z'n allen om kunnen lachen.. :smile:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17381

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 13 Apr 2016 17:45

Re: Ongemakkelijk...

Hahahahahaa omg ik zou helemaal rood worden Ragazza haha
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 13 Apr 2016 17:53

Re: Ongemakkelijk...

Haha Ragazza geweldig! :smile:
<<

Anoniem186

Bericht 13 Apr 2016 18:07

Re: Ongemakkelijk...

Hahaha Ragazza!
Haha Elliot. Wat zei die collega toen?
Laatst gewijzigd door Anoniem186 op 24 Apr 2016 08:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6124

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 13 Apr 2016 18:12

Re: Ongemakkelijk...

Hahahaha Raggaza!

Ik had ook zoiets stoms.. Ik stond te douchen en ik ben nou niet bepaald een nagtegaaltje. Mijn man was boven en ik was expres extra vals aan het zingen en de tekst een beetje aan het verdraaien. Ik kwam uit de douche en schaamde me kapot want die :clown: had het raampje open gezet en was zelf naar beneden gegaan voor ik begon te zingen. Maar de buren waren in de tuin aan het werken. :laughcry:
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 13 Apr 2016 21:09

Re: Ongemakkelijk...

Haha sogood, ik vind hem grappig

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers