Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jongensnamen..

<<

Anoniem33

Bericht 07 Okt 2013 10:09

Re: Jongensnamen..

Andere kanshebbers waren hier ravi, ivar, kyan en boas.
<<

Anoniem66

Bericht 07 Okt 2013 10:19

Re: Jongensnamen..

Ik vind Ole leuk, maar man vindt 'm niet leuk genoeg :(
<<

Anoniem 82

Bericht 07 Okt 2013 10:20

Re: Jongensnamen..

Haha, ja die ben ik ook tegengekomen Artemis! Lijkt me niet heel handig inderdaad! Helaas is hij hier sowieso al afgevallen, vriend vond het niks. En met googlen kwam ik inderdaad die boekjes tegen, want er stond me ergens vaag iets van bij dat er iets met Borre en een boekje was :laughcry:

Helaas komen er maar weinig namen door de commissie hier.. Ik vind nog best wat namen leuk, maar mijn vriend heel weinig. En de meeste namen daarvan vind ik dan echt weer net te apart om te geven als roepnaam (bijvoorbeeld Luan, Lieuwke, Vins, Storm).

Maargoed, mede door dit topic hebben we toch al weer een paar namen op het lijstje staan! Dus er is nog hoop, haha! Vind het wel weer een hele uitdaging in elk geval, een mooie naam uitkiezen. En dit keer samen met iemand ipv alleen, wat lastiger, maar gelukkig wel leuker!
<<

Diese

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 336

Geregistreerd: 18 Sep 2013 22:18

Bericht 07 Okt 2013 11:15

Re: Jongensnamen..

Bent
Danne
Dex
Fedde
Fender
Ilan
Iven
Joas
Julan
Lode
Mats
Melle/ Mels
Mick
Noah
Odin
Otis
Phillon
Senn
Tren
Zeb
Afbeelding

Afbeelding
<<

*Lieke*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:34

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 07 Okt 2013 11:21

Re: Jongensnamen..

Jesper, Mika
Grote kanjer 3-6-9
Kleine kanjer 17-12-12
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 07 Okt 2013 11:22

Re: Jongensnamen..

Caroow schreef:Ravi :D


Ik vind Ravi een hele leuke naam. Had hem nog nooit eerder gehoord. Het is dan de naam van onze zoon al met een R begint anders had ik hem zeker onthouden
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 07 Okt 2013 13:09

Re: Jongensnamen..

- Nathal.
- Jonah.
- Ties.
- Milo.
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 07 Okt 2013 13:17

Re: Jongensnamen..

T.ygo of J.oah :D
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Ellebel

Noob

Berichten: 234

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:12

Bericht 07 Okt 2013 18:43

Re: Jongensnamen..

Mijn zoontje heet Bent :heart:

Boaz was hier ook een serieuze kanshebber en het lijkt op Brent, dus we hebben een beetje dezelfde smaak.
17-05-2013
<<

Anoniem124

Bericht 07 Okt 2013 18:58

Re: Jongensnamen..

Milady schreef:- Nathal.
- Jonah.
- Ties.
- Milo.

Ik vind Milo echt zo'n leuke naam maar past totaaaaal niet bij ons.

Ik vind Ravi een beetje de nieuwe hype, hoor het zoveel. Beetje Vayenne der heren.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2864

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 07 Okt 2013 19:28

Re: Jongensnamen..

Ik kijk mee hier :D. Een meisjesnaam hebben we al heel lang. Maar een jongensnaam.. vinden we erg moeilijk. Ik wil ook zeker geen top 10 naam.
Wat ik wel leuk vind maar m'n vriend zeker niet is Yvar of Yvan.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 07 Okt 2013 19:40

Re: Jongensnamen..

Ik vind Jelte een hele leuke naam :) .
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 07 Okt 2013 19:41

Re: Jongensnamen..

Dax, Joes, Raf
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem85

Bericht 07 Okt 2013 20:01

Re: Jongensnamen..

Milo stond bij mij op nr 1, vriend vond echter Milan leuker, daar kon ik mij ook goed in vinden, maar ik vind Milo dus ook heel erg leuk.
<<

Anoniem20

Bericht 07 Okt 2013 20:02

Re: Jongensnamen..

Had je het dan uitgesproken als mailo of mielo?
<<

Anoniem20

Bericht 07 Okt 2013 20:03

Re: Jongensnamen..

Bij mij staan nog steeds hoog


Elias
Jonah
Jonas
Joas
Xavi
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 07 Okt 2013 20:30

Re: Jongensnamen..

Y.estin :heart:
Afbeelding
<<

Artemis

Bericht 07 Okt 2013 20:35

Re: Jongensnamen..

Milo is een winkel, daar kocht ik vroeger mijn snoep en de uitkrabt. En het is het hondje uit een tekenfilm :D

Lieuwke vind ik een meisjesnaam. Ik ken wel meerdere jongens die Lieuwe heten,dat is in mijn ogen niet apart.
<<

Artemis

Bericht 07 Okt 2013 20:37

Re: Jongensnamen..

Cheese schreef:
Milady schreef:- Nathal.
- Jonah.
- Ties.
- Milo.

Ik vind Milo echt zo'n leuke naam maar past totaaaaal niet bij ons.

Ik vind Ravi een beetje de nieuwe hype, hoor het zoveel. Beetje Vayenne der heren.

Ik heb juist het idee dat Ravi een jaar of 8 geleden veel gegeven werd. Maar was het zo'n hippe alternatievige naam. Dus nu zal ie wel door het SBS6 publiek gegeven worden :nerd:

Jonah vind ik leuk, als het tenminste Jona is. Die H maakt dat je het als djoonah moet uitspreken, en dat vind ik niet mooi.
<<

Anoniem85

Bericht 07 Okt 2013 21:17

Re: Jongensnamen..

juani schreef:Had je het dan uitgesproken als mailo of mielo?

Mielo
<<

Ellebel

Noob

Berichten: 234

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:12

Bericht 07 Okt 2013 21:20

Re: Jongensnamen..

Artemis schreef:
Cheese schreef:
Milady schreef:- Nathal.
- Jonah.
- Ties.
- Milo.

Ik vind Milo echt zo'n leuke naam maar past totaaaaal niet bij ons.

Ik vind Ravi een beetje de nieuwe hype, hoor het zoveel. Beetje Vayenne der heren.

Ik heb juist het idee dat Ravi een jaar of 8 geleden veel gegeven werd. Maar was het zo'n hippe alternatievige naam. Dus nu zal ie wel door het SBS6 publiek gegeven worden :nerd:

Jonah vind ik leuk, als het tenminste Jona is. Die H maakt dat je het als djoonah moet uitspreken, en dat vind ik niet mooi.


Hahaha SBS6 publiek!
17-05-2013
<<

Anoniem 82

Bericht 08 Okt 2013 08:42

Re: Jongensnamen..

Artemis schreef:Milo is een winkel, daar kocht ik vroeger mijn snoep en de uitkrabt. En het is het hondje uit een tekenfilm :D

Lieuwke vind ik een meisjesnaam. Ik ken wel meerdere jongens die Lieuwe heten,dat is in mijn ogen niet apart.

Ben ik dus toch niet de enige die het een meisjesnaam vindt! Maar ook Lieuwe had ik serieus nog nooit gehoord, en vind het zelf toch een beetje 'vreemde' naam om te geven. Moet er misschien ook wel aan wennen, het is in elk geval niet mijn smaak.

Komen wel weer wat leuke namen voorbij hier!

Ellebel, mooie naam heeft jullie zoon! Zal hem eens voorleggen, het past inderdaad wel in het rijtje met namen waar ik van hou!
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 15 Okt 2013 23:02

Re: Jongensnamen..

Nou, wij krijgen een meisje, dus hierbij mijn lijst met jongensnamen zoals gezegd :)

- Jesse
- Puck
-Jelle
- Dex
- Tijn
- Thijs
- Thijmen
- Ties
- Florian
- Mees
- Guus
- Daan
- Beau
- Bent
- Merijn
- (T)Jibbe
- Xem
- Xam
- Sil/Syl
- Silven
- Misha
- Seph
- Tobi(an)
- Nox
- Otte
- Yip
- Steef
- Joshua

O, ik ben zooooo blij dat wij geen jongen krijgen... :redface: Jongensnamen was bij ons ECHT drama...
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 15 Okt 2013 23:12

Re: Jongensnamen..

Hier is het ook nog een beetje drama, had qua naam beter geweest als we een meisje zouden krijgen, haha. We hebben inmiddels wel een naam die we beiden leuk vinden, maar kijken nog wel verder omdat we nog niet met zekerheid kunnen zeggen dat het echt dé naam is voor ons. En dan te bedenken dat we meerdere namen willen geven! Ben dan ook echt blij dat we het geslacht vroeg weten, des te meer tijd hebben we om een keuze te maken.

Staan leuke namen bij Snoezel, en zeker de helft stond ook al op mijn lijstje! Helaas vind vriend echt maar heel weinig leuk, maar hier staan weer een paar nieuwe suggesties bij!
<<

Anoniem75

Bericht 15 Okt 2013 23:20

Re: Jongensnamen..

Hier ook nog steeds een beetje drama maar ik kan voorzichtig melden dat we er denk ik toch uit zijn samen!

Ik hoorde van de week een trouwens een aparte naam. Daim. Toen ik het hoorde dacht ik van nee niet leuk maar na een maar keer uit te hebben gesproken vond ik het best een leuke naam. Je spreekt het uit als 'Deem'
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers